Skocz do zawartości

Wykonanie Crash Padów 650 I 1250 (Wodniaki)


Conorian
 Share

Rekomendowane odpowiedzi

Jak już wszystko będę miał dograne to napiszę Ci pw... Teraz mam troszkę młynek na uczelni i trochę ciężko wszystko pogodzić. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 weeks later...

Ok, zaczynam kompletowanie substratów na crashe. Pasują do wszystkich (650&1250) wodniaków!! Cena 200zł + wysyłka (jakieś 5-7zł). Wszystko co potrzebne do montażu jest w zestawie. 

 Jeśli ktoś chętny, dawać listę

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1.elSlavo 650

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Listę zamykam w piątek to w przyszłym tygodniu crashe będą już u Was :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. elSlavo

2. rafaltdi

 

Żeby trochę wiosennego porządku wprowadzić :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oki. To pierwsza tura materiałów zamówiona :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znowu jakaś lista....................

 

1. elSlavo
2. rafaltdi

3.Pasek90

 

Też się piszę , ale czemu  cigle powtsją nowe listy ??????   :)

 

Przecież już jest taka na poprzedniej stronie.

Edytowane przez Pasek90
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na wszelki wypadek bo może ktoś się rozmyślił po zobaczeniu jak to wygląda. rafaltdi i Pasek dla Was crashe będą w następnym tygodniu. Niestety jestem na stancji i tylko w weekendy gdy jestem w domu mam możliwość się nimi zająć tak więc sorki i proszę o zrozumienie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak wygląda crash po montażu. Conorian skróci trochę szpilkę i nie będzie tak wystawać :)

post-8102-0-68369400-1396951297_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdy tylko przeminą wiosenne deszcze, ustaną nocne przymrozki, a woda w wężu ogrodowym popłynie dawnym zwyczajem budząc się ze snu zimowego :P

Edytowane przez elSlavo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziś przyszły crash'e. Ogólnie spoko :) Ponieważ mam wersję GT musiałem zrobić otwory w owiewkach i po wstępnum przymierzeniu i skręceniu owiewek zauważyłem jeden mankament.

Do wersji GT dłuższy wałek należy skrócić o około 20mm a krótszy o tyle wydłużyć.  Chodzi o element estetyczny - mianowicie odległość crash-pada od owiewki. Jutro (mam nadzieję że znajdę czas) przerobię wałki (co obetnę z jednej strony dołożę z drugiej) i wrzucę zdjęcia jak wyszło :)

 

Pozdro...

 

P.S.

Jak zrobić dokładnie - centralnie otwory  w owiewce...  

Może się komuś przyda , może nie....

Odkręcamy owiewki. Przekładamy pręt przez mocowanie przednie silnika. Zakładamy owiewkę najpierw z jednej strony,  dosuwamy pręt do owiewki i od środka odrysowujemy okręg wokół pręta. To samo z drugiej strony.  W ten sposób mamy środek otworu.

Mi wyszło ok :)

Edytowane przez Pasek90
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie wersji GT nie widziałem nawet nigdy na oczy i nie wiedziałem jak to zrobić żeby było dobrze. Założyłem że tak jak dla Nki. Dużo wystaje od powierzchni owiewki? 

 

Co do skracania pamiętaj żeby uciąć prosto bo później przy skręcaniu będzie skosowało całego crasha przez co będzie zaczepiał o otwory w owiewce. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jasne , mam nadzieję że jutro podam szcegóły :)

 

Ogółnie pierwsza klasa :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziś przyszły crash'e. Ogólnie spoko :) Ponieważ mam wersję GT musiałem zrobić otwory w owiewkach i po wstępnum przymierzeniu i skręceniu owiewek zauważyłem jeden mankament.

Do wersji GT dłuższy wałek należy skrócić o około 20mm a krótszy o tyle wydłużyć.  Chodzi o element estetyczny - mianowicie odległość crash-pada od owiewki. Jutro (mam nadzieję że znajdę czas) przerobię wałki (co obetnę z jednej strony dołożę z drugiej) i wrzucę zdjęcia jak wyszło :)

 

Pozdro...

 

P.S.

Jak zrobić dokładnie - centralnie otwory  w owiewce...  

Może się komuś przyda , może nie....

Odkręcamy owiewki. Przekładamy pręt przez mocowanie przednie silnika. Zakładamy owiewkę najpierw z jednej strony,  dosuwamy pręt do owiewki i od środka odrysowujemy okręg wokół pręta. To samo z drugiej strony.  W ten sposób mamy środek otworu.

Mi wyszło ok :)

Też mam wersję GT i długo się naszukałem aby dostać crashe bez konieczności wiercenie owiewek.

Znalazłem, ale tanie nie były. http://www.rg-racing.com/browseBike/Suzuki/Bandit_1250GT_%28Faired%29/2009/CP0236BL.aspx

Jednak po zakupie i montażu muszę powiedzieć że mają bardzo masywne mocowanie -> kawał aluminium.

Przeszły już pierwszy crash test i zdały go wyśmienicie.

Piszę bo może też komuś się przyda.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

do czego są one przykręcone że tak zapytam?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zastanawiałem sie nad takimi, tylko ta cena....

 

Ale kto bogatemu zabroni  :)

 

Juz zamontowałem , więc opiszę co i jak.

 

Dłuzszy wałek (lewa strona ) skróciłem o około 24mm i taki właśnie kawałek dołożyłem do krótszego wałka (prawa strona) - obcinanie odbyło się na tokarce.

W zasadzie to tyle. Pręt do skrócenia i muszę kupić naklejki "kołpakowe" z logo suzuki na zewnątrz crash-pada.

Poniżej troszkę fotek :

 

Troszkę brudny :)

 

 

 

ed8f5d951eff5106.jpg

 

1db94ef8dfb2b806gen.jpg

db1cd2dc66a6337b.jpg

6c20e05b939834cc.jpg

0663da10bf431723.jpg

Edytowane przez Pasek90
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

troche pasowne te otwory, jak wyglebisz  przy jakiejś  sredniej prędkości  to możesz sie spodzieewać że  owiewka peknie  :)

Widziałem jak jedna laska na drodze  usypanej dosć grubo kamykami,  zaliczyła glebe przy może 20/30km/h crash sie skrzywił i cała owiewka poszła od crasha ;)

Edytowane przez baldhead
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skróć sobie tą śrubę. Niby w 650 jest git i nie wystaje.... Wyszło lepiej niż się spodziewałem :)

 
 

troche pasowne te otwory, jak wyglebisz  przy jakiejś  sredniej prędkości  to możesz sie spodzieewać że  owiewka peknie  :)

Widziałem jak jedna laska na drodze  usypanej dosć grubo kamykami,  zaliczyła glebe przy może 20/30km/h crash sie skrzywił i cała owiewka poszła od crasha ;)

 

Jest przynajmniej szansa na uratowanie owiewek a bez crash pada raczej i tak nic im nie pomoże. 

Edytowane przez Conorian
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szkoda owiewek jakby coś się stało, ale koszty wliczone w ryzyko :) Liczy się wygląd no i aby silnik ocalał :)

 

Odpukać.....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Parkingówkę wytrzyma :P Dalej to już klatka stunt. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Share

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz regulamin oraz politykę prywatności.Regulamin Polityka prywatnościUmieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.