Skocz do zawartości

[Motocykl] 4 V-Ki Suzuki - Recenzja Subiektywna


Wiking
 Share

Rekomendowane odpowiedzi

Jak będziesz we Wro znowu masz moje błogosławieństwo i kluczyki do SVki to dopiszesz jeszcze jedną ;D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pytanie brzmi: Jak już będziesz miał fundusze, to kupujesz haje czy dużego DLa?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

duzy dl to Vstrom  dl to maly osiołek
stawiam na Haye..NOWO prawda Wikingu ?? ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:mario: , zgrywusie, uwazaj na czerwonych.

Ja za pisanie, ze B12 to bandit a B6 to pol bandita dostalem warninga za obrazanie innych forumowiczow   :hahahaha:

Slabo?  :applause:

Edytowane przez krynio
  • Upvote 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmm...jakoś sobie Wikinga na DL-u nie mogę wyobrazić.

 

to zbyt duże wyzwanie w piątek dla mego umysłu :zeby:

 

ps. zacna recenzja!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmm...jakoś sobie Wikinga na DL-u nie mogę wyobrazić.

 

to zbyt duże wyzwanie w piątek dla mego umysłu :zeby:

 

ps. zacna recenzja!

Oj tam oj tam. W koncu bedzie mial pozycje wikinga na koniu a nie na turbonosorożcu ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A wlasnie, jak juz zauwazyl Kruk: Sławku, jak tam dalsze losy Twojego zmotoryzowania dwukółczanego? Naprawiasz Haye czy kupujesz nastepna?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli chodzi o Dużego DL to jestem totalnie rozczarowany osiągami tzn. 4s do 100 i z bięda 200 km/h. Co to za tysiąc co byle sześseta mu odjedzie  ;)  To się ma nijak do GS czy Explorera, a o KTM 1190 Adv czy Multistradzie nie wspomnę. Bezposrednia konkurencja (Versys, Tiger) też lepiej wymiata. A cała reszta mi akurat się podoba  :)

Edytowane przez maru
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

MARU.
.wspomnij o cenach bo nie doczytałem??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli chodzi o Dużego DL to jestem totalnie rozczarowany osiągami tzn. 4s do 100 i z bięda 200 km/h. Co to za tysiąc co byle sześseta mu odjedzie  ;)  To się ma nijak do GS czy Explorera, a o KTM 1190 Adv czy Multistradzie nie wspomnę. Bezposrednia konkurencja (Versys, Tiger) też lepiej wymiata. A cała reszta mi akurat się podoba  :)

"Wymiata" we wczym niby ? A zwłaszcza konkretnie??

 

A co bym wybrał z tego zestawu - napisałem serio - Gladiusa!

Edytowane przez Wiking
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiking! na niczym innym jak Halina się nie pokazuj :-)

 

:zeby: :zeby:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak Ci się tak Gladius spodobał to faktycznie polecam się przelecieć do Wro do Magpie i wskoczyć na SV1000 :p: być może to rozwiąże Twoje WSZYSTKIE problemy :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli chodzi o Dużego DL to jestem totalnie rozczarowany osiągami tzn. 4s do 100 i z bięda 200 km/h. Co to za tysiąc co byle sześseta mu odjedzie  ;)  To się ma nijak do GS czy Explorera, a o KTM 1190 Adv czy Multistradzie nie wspomnę. Bezposrednia konkurencja (Versys, Tiger) też lepiej wymiata. A cała reszta mi akurat się podoba  :)

 

Wydaje mi sie ze w tego typu sprzetach nie to jest najwazniejsze... Byle 600? tylko nie mow ze porownujesz 600 sporta do tego turystyka :takaemotka:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Byle 600 miałem na myśli Fazera np. czy Gsr.

A ogólnie moje rozczarowanie na temat nowego DL nastąpiło po przeczytaniu testu porównawczego z Tigerem Sport i Versysem w ostatnim Motocyklu. Podsumowując, to tego rodzaju motocykl raczej na pewno będzie moim następnym i nie ukrywam, że trochę ostrzyłem ząbki na V-Stroma 1000. Niestety chyba po przesiadce z B12,5 raczej czułbym pewien niedosyt.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Możesz zlinkować ten test?

Bo ja w "Motocyklu" znalazłem tylko taką recenzję: http://www.motocykl-online.pl/testy/Suzuki-V-Strom-1000-Litrowy-hardkor,7827,1

 

Temat porównań i dyskusje, który motocykl jest lepszy/najlepszy zawsze mnie bawiły - bo różni ludzie potrzebują różnych rowerów.

Jak by ktoś jeszce nie zauważył - to nie są sprzęty do zap...lania na torze ani "wymiatania" po mieście...

Wiec od mocy maksymalnej większe znaczenie mam max. moment obrotowy (i to przy jakich obrotach jest dostepny).

No to popatrzmy: Versys: 102 Nm/7700 rpm, Tiger: 104 Nm/4300, V-Strom: 103Nm/4000 rpm.

Drugi istotny parametr to waga: Versys - 239kg, Tiger - 235 kg, V-Strom: 228 kg. Razem przekłada się to na najniższe spalanie/największy zasięg w klasie (podobno do 400km na jednym baku). I jeszcze taki drobiazg jak wielkość przedniego koła: Versys i Tiger - 17, V-Strom: 19.

Oczywiście same "papierowe dane" o niczym nie rozstrzygają. Niestety nie jeździłem Kawą więc nic nie powiem, Tigerem - tylko starą wersją (800-tką; i o ile pamiętam - szału nie było).

Nie ma też sensu zestawiać V-Stroma z GSem1200; pierwszy to zgrabny/wąski SUV, drugi - ciężka (260kg) i potwornie szeroka terenówka.

Edytowane przez Wiking
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety nie zlinkuje bo go jeszcze nie ma on-line. Jest w ostatnim nr.

 

Trafiłeś w samo sedno jeśli chodzi max.moment przy obrotach. Tylko, motocykl którego używam kilka lat ma bodajże 112 NM przy 3700 obr. więc ten V-strom nie robi na mnie żadnego wrażenia :usmiech:

Natomiast ja, sam od siebie nigdy bym V-stroma nie porównywał do GS. To w każdym prawie porównaniu czy teście istnieje taka wzmianka.

 

PS. Ciężkość i wielkość GS to jakiś obłędny mit (chyba, że masz ba myśli wersję Adventure). Waga R 1200 GS gotowego do jazdy to 238kg.

 

http://www.bmw-motorrad.pl/Motocykle/Enduro/BMW_R_1200_GS_Nowosc/dane_techniczne.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jasne. Na asfalcie będziesz szybszy :vroom: ale zjedź na szuter, drog leśną to uwidocznią się pewne subtelne różnice :zeby:

Miałem okazję oglądać BMkę Adventure i potwierdzam naocznie nie mit tylko fakt: waga 256 kg  http://www.bmw-motorrad.pl/Motocykle/Enduro/BMW_R_1200_GS_Adventure/dane_techniczne.html  i S Z E R O K O Ś Ć 990mm czyli o 12,5 cm więcej niż V-Strom. Jadąc po linii nie da się tego nie zauważyć...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Waga dużego Bandita to 254 kg, więc prawie równo z wersją adventure, natomiast zwykły GS jest lżejszy od dużego B!! Nawet poprzednia wersja. Poza tym, Gs ma bardzo nisko środek ciężkości co wpływa na jakość prowadzenia.

Szerokość o której piszesz to kierownica z lusterkami. Fakt w korkach czasem może być problemem ale generalnie dzięki jej szerokości jest wygodniej :) zwykły GS ma 952,5 mm więc tylko niecałe 9 cm szerzej od V-stroma :)

Mogli do tego V-stroma włożyć silnik od dużego B i było by zdecydowanie lepiej w każdym zakresie obrotów :) i miałby przyzwoite osiągi :)

Edytowane przez maru
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fajnie napisana recka, aż chce się osobiście przetestować te maszyny. Zarówno gladius jaki i nowy Dl to świetne motocykle, ale cierpią na jedną wspólną wadę tj. nie da się na nie zbyt długo patrzeć. Gladius jest strasznie zniewieściały (z wyglądu, bo jeździ jak ściśnięty diabeł w butelce), a nowy Dl  no cóż... jest brzydki jak..., no powiedzmy, że po prostu brzydki i już. Są ludzie, którzy kierują się zasadą, iż motocykle są od jeżdżenia, a nie od podziwiania i dlatego wróżę Vstromowi sukces. Ja tam lubię jak na sam widok motocykla człowiekowi banan na gębę wyskakuje. Więc dla mnie w tym segmencie króluje Moto Guzzi Stelvio Ntx (strasznie niedoceniany przez pismaków, a chwalony przez zwykłych użytkowników.). Tylko, że Gutek wagę ma iście królewską i w prawdziwy teren średnio się nadaje.

Porównania GSa do Vstroma winny zaczynać się od spojrzenia na cenę obydwu zawodników. Wtedy optyka się "trochę" zmienia.  

Edytowane przez Druss
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trafna uwaga :oki:

Jak by V-Strom kosztował tyle co GS, to bym nie miał powodu się czepiać, że mu srebrna farba wyciera się na  plastiku, bo też by miał aluminiowy stelaż. Z tego samego powodu nie była ujęta "w zestawie" Multistrada.

Maru - szerokość maszyny, każdy producent podaje w najszerszym miejscu. Lusterka i owszem możesz złożyć w korku, gorzej, że gary też nie mniej wystają. Bokser to do siebie ma, z resztą cały motocykl wygląda jak paker, który dopiero co wyszedł z siłki :strongmen:

Do mnie ta stylistyka kompletnie nie przemawia, dlatego ubolewam nad pewnym kaczodziobym podobieństwem.

Oczywiście mogli wsadzić większy piec - tylko po co? Pomysłem Suzuki było właśnie znaleźć złoty środek między sprzętami light (600-800) a przeprawowymi twardzielami wagi ciężkiej. Z tego też powodu są np. odlewane felgi a nie szprychy. I to jest kolejny przykład, że nie ma sprzętów/rozwiązań idealnych - wszystko ma plusy i minusy. Co kto lubi/czego (i do czego) potrzebuje.

Edytowane przez Wiking
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale ja nic nie mam do tego motocykla :) po za osiągami. Z wyglądu w tej brzydocie wygląda ciekawie i nie sposób go pomylić z innym. Porównania z Gs powodują w każdym tekście pismaki. Natomiast motocykl o pojemności 1000 który ma 4 s do 100 a prawie 20 do 200 ...żenada. Normalnie chyba B6 lepiej odjeżdża  Wiem, wiem, że on nie do tego został stworzony, ale ja się zawiodłem :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moje rozczarowanie ... nastąpiło po przeczytaniu testu porównawczego

 

Łykasz wszystko co pismaki spłodzą?

Oczywiście, że czymś trzeba się sugerować, ale porównywać jeden tekst pisany z drugim to trochę co innego niż się bryknąć samemu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 month later...

Jestem po jeździe testowej V-Strom 1000 i niestety to co pismaki  spłodzili potwierdziło się w realu :(  tj. rewelacyjne hamulce, bardzo dobre zawieszenie, super elastyczność, motocykl mega wygodny, natomiast niestety trzeba to powiedzieć wprost  -  brak mocy. Do prędkości 140-160 jeszcze jest jako tako, potem dramat...nic się nie dzieje.

   Wiem, wiem to moto nie do dziczenia, ale powinien mieć odpowiedniego kopa jak na tysiąca przystoi.

Podsumowując - gdyby ten V-strom miał silnik od B-1250 to biore w ciemno :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Christoph changed the title to [Motocykl] 4 V-Ki Suzuki - Recenzja Subiektywna

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Share

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz regulamin oraz politykę prywatności.Regulamin Polityka prywatnościUmieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.