Skocz do zawartości

[Motocykl] 4 V-Ki Suzuki - Recenzja Subiektywna


Wiking
 Share

Rekomendowane odpowiedzi

co to znaczy mieć kopa przy 160 km/h ?
i......
po co?
aby kufry odleciały?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ojtam ojtam, mnie tam w moim czarnuchu i przy 200 w dwie osoby z pełnym ładunkiem nic nie odpada :) a po co mieć kopa powyzej 160 ? A dla bezpieczeństwa, żeby czasami uciec lepszym puszkom na chwile, oraz po to by koledzy na zwyklych 600 nie odjeżdżali mi z pod świateł i w ogóle :)

 

Ps. Osiągi tego motocykla mam wrażenie, niewiele różnią się od wersji 650, może różnicę da się odczuć z pasażerem, bagażem itd. ale solo...nie wiem.

Po tej jeździe, mam chrapkę na Kawasaki Versys 1000 czy Tigera 1050, na V-stromie się zawiodłem...

 

Ps2. Wygooglałem dzisiaj, że za 55 tys. można dostać KTM Adventure, także w tym wypadku ten nowy V-strom to nieporozumienie :(  a szkoda, bo czekałem, miałem nadzieje...

Edytowane przez maru
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To Ty Maru chyba docelowe moto pomyliles jak chcesz takimi ciskac powyzej 160 czy 200.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Haya-Storm - to jest rozwiązanie :motorek:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skoro Kawa Versys daje rade, Triumph Tiger też, nie mówie już o liderach segmentu bo to inny świat cenowy. Ale Panowie tylko V-strom jest tak słaby w całej rodzinie podróżnych enduro!!

 

Moja gorycz jest tak wielka ponieważ po cichu liczyłem, że V-strom będzie moim następnym motongiem i czekałem na premiere...

 

W tym wypadku przekieruje swoje zainteresowanie na inną stajnie. Muszę sprawdzić dużego Versysa i KTM 1190 Adventure, bo powiem wam, że ten V-strom wcale taki tani nie jest. Jak spytałem o wersje z gmolami, halogenami, osłoną silnika, kuframi i wyższą szybą to usłyszałem 60 tys. :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nikt nie jest zadowolony wszyscy narzekają ze
za drogi, duzo pali, słąbe osiągi kurde

ale w sumie za 60 tysi to juz Gs`a sie wyrywa...
coraz wiecej negatywnych  opini...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem ale jak będę po wizycie i jazdach to odpowiem. Oczywiście pewno kilka ładnych tysiaków dojdzie ale ten motocykl na pewno na brak mocy nie narzeka :)

 

I proszę, przestańcie mi wmawiać, że tacy grzeczni jesteście i nikt z Was nie potrzebuje czasami odkręcić manety konkretnie :)

Teksty typu, że to nie motocykl do takiej jazdy też do mnie nie przemawiają bo dlaczego wszystkie inne w tym segmencie mają raczej grubo ponad 100 kucy a ten nie...

 

 Suzuki wypuściło tysiąca o osiągach nawet nie sześćsetki - żenada.

 

Jakby moc i przyspieszenie w tym segmencie nie były aż tak ważne, to po co szpece z BMW podnieśli moc GS z 110 KM na 125 KM ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem to taki wyscig zbrojen. Szuzuki bylo w tyle produkujac tylko malego DLa, teraz wyszedl duzy, no i troche rozczarowal... A po co ten wyscig? Zeby sie chlopaczki mogly pochwalic ze moj ma pinć kuniów wincyj. Nie wiem niech sie wypowiedza Ci co smigali po jakis stepach akermanskich, czy robilo im roznia w mocy podczas pokonywania bezdorzy. :)

 

Nikt tu nie mowi ze nie odkreca, ale do tego sa inne przyjemniejsze sprzety. No ale kazdy ma inna opinie :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nikt nie jest zadowolony wszyscy narzekają ze

za drogi, duzo pali, słąbe osiągi kurde

ale w sumie za 60 tysi to juz Gs`a sie wyrywa...

coraz wiecej negatywnych  opini...

Doposazony VS to 63kpln wyjsciowo. GS wyjściowo 10kln wiecej ale mozna cos niecoś utargować :P Pytanie tylko jaki duzy zapas jest w Suzuki do negocjacji.Siedzialem na DL-u i nie kupilbym go.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem ale jak będę po wizycie i jazdach to odpowiem. Oczywiście pewno kilka ładnych tysiaków dojdzie ale ten motocykl na pewno na brak mocy nie narzeka :)

 

I proszę, przestańcie mi wmawiać, że tacy grzeczni jesteście i nikt z Was nie potrzebuje czasami odkręcić manety konkretnie :)

Teksty typu, że to nie motocykl do takiej jazdy też do mnie nie przemawiają bo dlaczego wszystkie inne w tym segmencie mają raczej grubo ponad 100 kucy a ten nie...

 

 Suzuki wypuściło tysiąca o osiągach nawet nie sześćsetki - żenada.

 

Jakby moc i przyspieszenie w tym segmencie nie były aż tak ważne, to po co szpece z BMW podnieśli moc GS z 110 KM na 125 KM ?

Generalnie to chodzi o NM i przedziale od kiedy jest dostępny.To sie wykorzystuje w trakcie jazdy. Tu V-ka uzyskuje je sporo niżej. I to jest jedyny pozytyw.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a ja mam teraz 4-rzedówke i ma większy moment i jeszcze niżej dostępny od tego DL-a :)

 

i małe sprostowanie - GS ma nie 10 a 25 KM wiecej.

 

na bezdrożach ta moc pewnie nie ma znaczenia, ale ile tego rodzaju motocykle jeżdżą po tych bezdrożach. Wydaje mi się i tak też słyszałem, że to raczej gościnne występy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

gdyby do Gs-a zalozyli silnik od wodniaka 1,25l to byłoby moto idealne prawie.Niestety środek cięzkości by sie podniósl i w terenie poległby.Tak więc to jest bezjałowa dyskusja.Też latalem duzym B i poczatkowo po przesiadce nie mogłm sie przyzwyczaić do innej charakterystyki ale dalo się.teraz juz tylko chwalić pozostaje.DL jest lzejszy od GS-a o 30kg a to tez robi róźnicę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

gdyby do Gs-a zalozyli silnik od wodniaka 1,25l to byłoby moto idealne prawie.Niestety środek cięzkości by sie podniósl i w terenie poległby.Tak więc to jest bezjałowa dyskusja.Też latalem duzym B i poczatkowo po przesiadce nie mogłm sie przyzwyczaić do innej charakterystyki ale dalo się.teraz juz tylko chwalić pozostaje.DL jest lzejszy od GS-a o 30kg a to tez robi róźnicę.

 

krzys-68  - wg. danych producentów nowy GS jest cięższy od nowego DL o 10 kg...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziś siedziałem na nowym Vstromie i (nie wierzę, że to piszę) wygląda fajnie, zwłaszcza w czerwonym. Trzeba będzie się wybrać na jazdę testową, choć i tak jak się kiedyś będę przesiadał to pewnie na B12,5.

Edytowane przez Druss
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

krzys-68  - wg. danych producentów nowy GS jest cięższy od nowego DL o 10 kg...

208 a 236  z paliwami?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

BMW zważylem....DL-a pobujalem w salonie.Optycznie i subiektywnie jest lżejszy.faktem jest że 18-19l pb to 17kg wagi.Na korzyść DL-a przy parkingu jest szczuplejsza kanapa w przekroku więc generalnie nogi stoją w mniejszym rozkroku a więc jakby nizszy byl.To jednak opcja dla "malych" ważna. Producent podaje dla GS-a... Masa bez obciążenia, gotowość do jazdy, pełny zbiornik paliwa 1)229 kg....U mnie jeszcze zestaw kufrów.

Edytowane przez krzys-68
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Do testu tej ważnej nowości postanowiłem zaprosić Jarka Spychałę

 

To ja już podziękuję za ten endurotest  :p:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cytat:

 

 

...Mimo, że Sztormiak bez wysiłku mógłby pojechać ponad 200 km/h nie próbowałem tego sprawdzać...

 

wierutne kłamstwo!!

 

ten motocykl do 200 km/h przespiesza w 20 sekund. To prawie dwa razy dłużej niż duży B. Do 100 km/h przyspiesza w 4 s - to sporo gorzej od poprzedniego modelu, a chyba  tyle co B 6.

Edytowane przez maru
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nic nowego w tym tescie nie ma.Tyle to i ja napisalem nie jeżdząc :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

".....Motocykl w stanie gotowym do jazdy waży 228 kg, co w stawce turystycznych enduro stawia go na podium. Zanim przejdziemy do jazdy, należy wspomnieć o minusach. Niskiej masy nie zauważysz podczas manewrowania na postoju. Środek ciężkości jest wysoko, więc każde przechylenie motocykla będzie powodowało mini zawał serca. Oprócz tego, podnóżki kierowcy są rozstawione absurdalnie szeroko i mocno wystają z bryły pojazdu. Jakby ktoś specjalnie zaprojektował je tak, żebyś stale zahaczał o nie nogami...."

Masło maślane czy całkowity brak wiedzy i znajomości prawa grawitacji :takaemotka: ? No i mit wagi upadł-Suzuki podaje w danych technicznych wagę "suchego moto"...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Christoph changed the title to [Motocykl] 4 V-Ki Suzuki - Recenzja Subiektywna

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Share

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz regulamin oraz politykę prywatności.Regulamin Polityka prywatnościUmieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.