Skocz do zawartości

Gaźniki - Ogólne Problemy Z Gaźnikami


Gość Zwierzu
 Share

Rekomendowane odpowiedzi

Dzięki za odpowiedź. Tego się obawiałem. Z tego co widziałem to żeby wyregulować skład mieszanki chyba jest potrzebny jakiś kątowy wkrętak. Bo dojście tam jest marne. 

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej

 

W dniu dzisiejszym wymieniłem filtr powietrza. Stary był niemiłosiernie zasyfiony. Po założeniu nowego filtra motocykl pracuje nierówno. Wszystkie wężyki założone jak być powinno. Wymieniałem filtry powietrza wielokrotnie w samochodach, gaźnikowych, wtryskowych nie było takich problemów. Czy to oznacza regulację gaźników? Wcześniej było wszystko w porządku. 

 

Pozdrawiam

Robert 

Najpewniej wystarczy tylko synchronizacje gaźników poprawić.

 

Wakuometr, długi gwiazdkowy i 2 minuty roboty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za info. Czytając instrukcję synchronizacji wyczytałem coś takiego:

6. Podłączyć węże skrajni do startu adapterów. Upewnij się, że są one dobrym rozwiązaniem, ponieważ wszelkie przecieki powietrza spowoduje fałsz odczytów. 

 

Co to oznacza? Czy to są te długie przewody idące do tyłu motocykla?

Edytowane przez RobertEMM
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wygląda jak jakaś instrukcja tłumaczona google translatorem.. co to za waku?

przy synchro interesują cie króćce podciśnienia, o te:

ihost_1527632871__waku.png

 

ściągasz z nich te gumowe czapki (palcami może być czasem ciężko, ja używałem szczypiec - tylko takich, żeby ich nie uszkodzić) w dwóch gaźnikach a w pozostałych dwóch masz w tym miejscu węże (jeden do otwierania kranika podciśnieniem, drugi do zaworu PAIR).

na wszystkie cztery zakładasz węże z wakuometra i kręcisz. pamietaj tylko, że podczas pracy silnika te króćce muszą być albo zaczopowane albo z założonymi wężykami z czymś szczelnym po drugiej ich stronie - jak zostawisz otwarte to silnik się krztusi (przy jednym na pewno, przy wszystkich nie wiem czy nie zgaśnie całkiem).

a żeby paliwo dochodziło cały czas, mimo wypiętego węża od kranika, można użyć jakiejś dużej strzykawki (w aptece jakaś ~30ml za 2zł). wkładasz w ten wąż i delikatnie (!) zasysasz (na zgaszonym silniku jak się przysłuchasz to słychać kiedy się otwiera zawór). w takiej pozycji blokujesz tłok strzykawki (ja wkładałem nakrętkę M8 pomiędzy uchwyt tłoka a krawędź cylindra) tak żeby wszystko samo się trzymało i można było się w spokoju zająć regulacją.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Paliwa w gaznikach na synchro w 99 przypadkach starcza :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Paliwa w gaznikach na synchro w 99 przypadkach starcza :)

To jesteś moim góru, mi dużo schodzi paliwa, chyba że za bardzo sie z tym piernicze..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję Wam bardzo. Bede zamawiał wakuometry i się bawił :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję Wam bardzo. Bede zamawiał wakuometry i się bawił :)

Baw sie baw zabawa przednia, a jaka radość jak moto smiga i mniej pali.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale tu nie ma co polemizować. Na ostatnim grilu 2 moto dwa synchro obydwa bez ktoplówki. Ale jak dodatko regulowałem skład mieszanki to już jest niezbędna :)

 

Wysłane ze Srapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jesteś moim góru, mi dużo schodzi paliwa, chyba że za bardzo sie z tym piernicze..

 

 

Tez wiecej czasu potrzebuje.

Moj wakuometr, samorobka, jest tak czuly, pzykladasz  srubokret do sruby i juz reaguje ale ustawienie jest dokladne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 month later...

Panowie mam problem, mianowicie chodzi o temperature spalania. Jak widaćna zdjęciu 1 kolektor jest jasny, 2 fioletowy, 3 i 4 żółte. 

 

https://photos.app.goo.gl/geSCvdEgmWuNuQk17

 

świeca z 1 czyli jasnego

 

https://photos.app.goo.gl/wDQTK5guuyUCQJMG8

 

świeca z 2 czyli fioletowego

 

https://photos.app.goo.gl/2AkySeRJe5HACM778

 

moje pytanie: czy śróbka składu mieszanki wolnych obrotów ma wpływ na temperature spalania przy wyższych obrotach?

Edytowane przez krysik
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jezeli masz za uboga mieszanke (za duzo powietrza), mozesz nawet moto zajechac. Wypali tobie dziory w tlokach jak "piesc".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tego się boję i delikatnie jeżdżę, ale nie rozumiem dlaczego świece wyglądają podobnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Krysik gazniki do czyszczenia i regulacji lepiej nie liczyc na to ze bedzie dobrze szkoda zaworow

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gaźniki czyste, a była masakra poziom paliwa (wysokość pływaków) ok. Jutro się biorę za regulację. Mam małe obawy czy nie pomieszałem gratów z poszczególnych gaznikow przy czyszczeniu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie mam problem, mianowicie chodzi o temperature spalania. Jak widaćna zdjęciu 1 kolektor jest jasny, 2 fioletowy, 3 i 4 żółte. 

 

https://photos.app.goo.gl/geSCvdEgmWuNuQk17

 

świeca z 1 czyli jasnego

 

https://photos.app.goo.gl/wDQTK5guuyUCQJMG8

 

świeca z 2 czyli fioletowego

 

https://photos.app.goo.gl/2AkySeRJe5HACM778

 

moje pytanie: czy śróbka składu mieszanki wolnych obrotów ma wpływ na temperature spalania przy wyższych obrotach?

sruba skladu reguluje tylko wolne dalej jest iglica a potem dysza glowna

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie pomieszasz ale gorzej jak coś z gratów zostanie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to tylko 600 nie zadna rakieta nie da sie tam nic pomylic chyba ze dysze glowne , dlatego rozbiera sie po kolei a nie na raz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie pomieszasz ale gorzej jak coś z gratów zostanie

pomiesza bo inne sa dysze glowne w wewnetrzynych a inne w zewnetrznych jak pamietam 98 i 100

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I tak studiuje i myślę co ja mogę zrobić, jeżeli śruba jest od składu na wolnych... Jutro gaźniki na stół Beny dziękuję za trop. BTW nie wiedziałem że tam są 2 rodzaje dysz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko jak je teraz rozróżnić bo żadnych numerów na nich nie kojarzę i faktycznie 98 I 100 może jakąś grubą igłą

Edytowane przez krysik
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sa numery albo z gory albo z boku , zeby bogatsza mieszanke na srednich zrobic dajesz podkladki pod iglice , na wysokich wieksze dysze glowne . bo do wszystkiego trzeba brac serwisowke a nie na pale robic 

Edytowane przez benywariat
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Staram się, uczę i mam z tego radość jak moto kupiłem to nie na chodzie a teraz śmiga, a i wolę czasem sam coś popsuć niż dać komuś i jeszcze za to płacić bo moje dotychczasowe doświadczenia z mechanikami są nienajlepsze delikatne mówiąc. Dobrze że są tacy goście jak Wy którym się chcę wiedzą podzielić za co dziękować. A w manual patrzę i nadal nie widzę rozróżnienia dysz wewnetrznych a zewnetrznych gaziorow widzę tylko main jet #92

Wiec po obserwacji : gaźniki wyglądają ok, wszystkie 4 dysze główne mają taki sam numer. Zrobiłem synchronizację i pojeździłem trochę co jakiś czas zerkając na świece kolor kawa z mlekiem ale słaba ja lubię mocniejszą :usmiech: przetarłem też kolektory papierem 2000 każdy w jednym miejscu owe plamki nadal pozostają białe. Myślę że z bandziorem jest wszystko ok będę się starał w najbliższym czasie osunąć kolor z przegrzanych kolektorów. Wszystkim dziękuje za pomoc i zainteresowanie.

Edytowane przez krynio
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pytanie - prośba.

 

Jutro się biorę za luzy zaworowe i potem chciałem ustawić mieszankę + synchro.

 

Czy ktoś poratuje wkrętakiem kątowym i waku w Wawie?

 

Odwdzięczę się na pewno czymś, co pozwoli przetrwać obecne upały XD (szczegóły do uzgodnienia).

 

P. S. Tomek, wiem że masz waku bo sam mi ostatnio robiłeś synchro, ale glupio tak bezpośrednio znowu Cię męczyć

 

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Share

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz regulamin oraz politykę prywatności.Regulamin Polityka prywatnościUmieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.