Skocz do zawartości

Modeka Breeze - Warto?

Gość bratniczek
 Share

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie,

Planuję zakup kompletu - kurtka i spodnie. Co rusz widzę reklamy Modeki, więc postanowiłem zasięgnąć opinii co do tej firmy. Na stronie opis mi odpowiada, ale jestem laikiem i kupuję oczami. Czy od strony technicznej może ktoś się wypowiedzieć czy warto brać te ciuchy?

http://modeka.pl/breeze/

Głównie interesuje mnie ich bezpieczeństwo - czy ten zestaw jest wszystkomający, czy może brak mu czegoś (słabe protektory, materiał, szycie itd.)?

Edytowane przez bratniczek

To nowość wiec ciężko coś więcej napisać... To jest komplet na lato wiec nie ma podpinki... No chyba ze się mylę to niech mnie ktoś poprawi :-)

tego konkretnego modelu nigdy nie miałem w łapkach, ale od trzech lat używam kompletu Modeki - kurtka Melville, spodnie LaserPro.

Pytasz o bezpieczeństwo? cóż, mimo dobrze dobranego rozmiaru protektory trochę pracują, zwłaszcza jak odepnę membranę i podpinkę, aczkolwiek tak się działo w każdych ciuchach tekstylnych jakie przymierzałem.

Co do reszty - na razie złego słowa nie powiem, wszystko OK. Żadnego ślizga czy upadku na szczęście nie zaliczyłem. W normalnej jeździe spisują się bardzo dobrze, nic się nie rozpruło, odpadło itp.

Mają wszystko wypinane więc są dosyć uniwersalne.

Edytowane przez belfer

Zanim zrobisz zakup :usmiech:  zrób przymiarki konkurencyjnych producentów.Wtedy będziesz bardziej świadomy wyboru ponieważ oczy mówią tak :zeby:  a wygoda i przyjemność - z tym bywa różnie.Jesteś klientem i każdy sprzedający (szanujący) będzie tobie starał się doradzić . Zobacz w jakimś salonie gdzie mają różnych producentów po przymierzaj i wtedy podejmij decyzję. A z ciuchami to jest że jednemu służą długie lata i nic się nie dzieje a drugiemu to wszystko się pali w rękach.

Dzięki za Wasze wypowiedzi. Trochę niepokoi to przemieszczanie się protektorów, być może dodanie kilku szwów samodzielnie unieruchomiłoby je lepiej?