Skocz do zawartości

Mrpatience - Prośba O Ocenę Bandita


Gość MrPatience
 Share

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

Rozglądam się za swoim pierwszym motocyklem i wśród nominowanych maszyn jest Bandit 600.

W mojej okolicy stoi:

http://olx.pl/oferta/sprzedam-suzuki-bandit-gsf-600-CID5-ID3MsAF.html#540f53437d

 

Byłem wczoraj, obejrzałem, wygląda sensownie. Silnik nie klekocze, pracuje równo, nie dymi (odpalany był zimny). Brak problemu z uruchamianiem

Moto z Anglii, nastukane 27tys. mil.

Drugi właściciel w Polsce.

Wiadomo o nim, że zaliczył glebę parkingową na prawą stronę (źle dobrany kolor owiewki i brak naklejki oraz 3 odpryski lakieru) - właściciel o tej sprawie powiedział mi sam jeszcze w rozmowie telefonicznej tydzień temu, mimo że go o to nie pytałem.

Wymienione były klocki z przodu oraz olej i uszczelniacze w lagach. Napęd wymienił poprzedni właściciel.

Sprawdziłem też lampy - świecą na właściwą stronę jezdni ;)

 

 

Co mnie martwi w tym motocyklu to korozja/bielenie lewej strony silnika. Dekiel i żebra bloku pokryte są białym nalotem. Z prawej kilka rys na dekielku i podobny nalot na żebrach.

Rama z tyłu od spodu lekko koroduje (z drugiej strony wygląda tak samo).

 

Link do zdjęć:

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/fbdb948590d70c72.html

 

Co o tym sądzicie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w tych pieniądzach można trafić lepszą sztukę. Chyba że lubisz dłubać

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w tych pieniądzach można trafić lepszą sztukę. Chyba że lubisz dłubać

popieram :oki:

Dałbym także sobie spokój z tym motocyklem cena może i okazyjna ale policz sobie koszty doprowadzenia motocykla do stanu Ładnego :)

Malowanie + naklejki ( cięzko będzie dobrać idealnie lakier zawsze bedzie jakaś różnica ) około 1000zł

Poza tym to Angol, może jestem przewrażliwiony na tym punkcie ale ostatnie przeboje z zakłądaniem gmoli u kumpla rozbroiły system ;) (klimat robi swoje)

Oponki tez takie sobie ;)

Odpuść szkoda twojej pracy :) za 7tys. można trafić bardzo ładny okaz i to wersja Europa :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cena tej maszyny jest jeszcze do zbicia (na opony)

 

Czy ta korozja ramy i silnika są groźne?

Brak naklejki i nieoryginalny kolor prawej owiewki czachy mi nie przeszkadzają - tym się przecież nie jeździ.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym go nie kupił wygląda naprawdę Średnio....  Poszukaj czegoś lepszego w tych pieniądzach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 month later...

Witam wszystkich ponownie po przerwie! Koniec semestru i zbliżająca się sesja niestety nie sprzyjają poszukiwaniom.

Widziałem kilka Yamaszek XJ600 i dzisiaj już jechałem po Fazera, gdy wewnętrzny głos kazał mi zadzwonić do ASO i sprawdzić VIN.

No cóż... widać bywa, że motocykle opalają się ze srebrnego na czarny na słońcu :P

 

Wracając do Banditów...

W okolicy stoi taka sztuka:

http://olx.pl/oferta/suzuki-gsf-600s-bandit-CID5-ID5Kemp.html#b569f5321f

 

Przyznam, że na Banditach się ni diabła nie znam.

Czy poza różnymi kloszami kierunków z przodu i z tyłu i kończącą się oponą tylną coś o tym motocyklu moglibyście się wypowiedzieć? Ocenić :)

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ten miał na pewno jakąś mniejszą lub większą przygodę. Czasza była cała malowana, zadupek też. Stelaż widać że ucierpiał bo spasowanie elementów jest tragiczne. Lewy dekiel silnika jest nieoryginalny. Komplet opon do wymiany, widać że jeździł jakiś mistrz prostej bo bok opony nawet nie draśnięty. Kierunki nieoryginalne. PRZEBIEG ŚMIESZNY!!!!!!!!! :tancz:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja tylko dodam, ze zbiornik tez lakierowany, nieoryginalne ciezarki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieoryginalne naklejki na czaszy i zadupku. A na baku nawet przyklejone w złym miejscu. Poza tym warto zwrócić uwagę przy oględzinach na to że naklejki na baku w oryginale są pod warstwą lakieru bezbarwnego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieoryginalne naklejki na czaszy i zadupku. A na baku nawet przyklejone w złym miejscu. Poza tym warto zwrócić uwagę przy oględzinach na to że naklejki na baku w oryginale są pod warstwą lakieru bezbarwnego.

 

dokładnie - ja swojego kupowałem niedawno i to było to co pierwsze zauważyłem i co mnie przekonało do przebiegu. Moim zdaniem jeśli już kupować moto >10 lat to nie z przebiegiem rzędu 20-30 tys. bo to w 99% przewał... szukać, szukać, szukać - cierpliwie i się trafi dobra sztuka... ale najważniejsze to jednak jeśli już będziesz zdecydowany to podjechać do jakiegoś dobrego mechanika od motongów coby przejrzał podstawowe elementy - jak coś wyjdzie to koszt 100pln zwróci Ci się podczas negocjacji ceny a jak będzie idealne to tym lepiej dla Twojego zdrowia psychicznego :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jak motong był malowany to go skreślacie od razu? Dopóki rama prosta i co najważniejsze jedzie prosto to nowy, dobrze położony lakier jest na plus jak dla mnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 letnie moto, więc nie ma co się czepiać o szczegóły typu nie oryginalne kierunki, czy naprawiane owiewki. Który z Was jako posiadacz 10-12 letniego sprzęta po stracie kierunkowskazu poleci do ASO ? Owiewki też każdy będzie naprawiał lub wstawiał używane. Najważniejsze w takim "leciwym" sprzęcie to stan techniczny, prosta rama i ile trzeba będzie wyłożyć po zakupie, a reszta to kosmetyka wynikająca z lat eksploatacji. To samo z przebiegiem 10 lat x minimum 5000km daje 50000 wzwyż i kropka. Każdy kto opowiada bajki o mniejszym przebiegu sam robi wała, albo wcześniej jego już zrobili.

Generalnie wskazówki że coś się działo są pomocne żeby zwrócić uwagę na jakieś szczegóły, ale czy są 10 letnie sprzęty które nie miały naprawdę żadnej przygody ?

A jak ktoś koniecznie chce perełkę to w Suzuki jest wyprzedaż rocznika 2012 i 2013, mają Bandity 650 po 27000zł

Edytowane przez arka3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolega chciał ocenić moto na podstawie aukcji. Na zdjęciach nie widać jak się prowadzi i czy jeździ prosto. Sam fakt że z przodu i z tyłu są rożne kierunki. Jeśli właściciela nie było stać na nowy komplet albo chociaż używaną parę to myślisz że dbał o motocykl i nie żałował na serwisowanie? A to że był cały malowany łącznie z bakiem i być może ramą + wymieniony dekiel nie świadczy o nim dobrze. Sam szukałem ładną sztukę dla siebie ponad poł roku i różne cuda widziałem. Jeśli był malowany i jest to zrobione dobrze wcale nie skreśla danego motocykla ale trzeba się mu bardzo dokładnie przyjrzeć a z tym może mieć problem początkujący użytkownik. 

 

Edit

A tak btw ta srebrna eSka wcale nie wygląda jakoś rewelacyjnie - raczej kiepsko. Z reguły jeśli coś na zdjęciach wygląda kiepsko to w rzeczywistości jest jeszcze gorzej. Za tą cenę można kupić naprawdę przyzwoitą sztukę, nawet na forum czasem się takie pojawiały  w tych pieniądzach.

Edytowane przez Paweł_D
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 month later...

Sprzedał bym ci swoją maszynkę ale masz pare ładnych km do zrobienia :adios:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Share

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz regulamin oraz politykę prywatności.Regulamin Polityka prywatnościUmieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.