Skocz do zawartości

Gsxr1100->B12 Sens Swap-U


Gość DawcaPZL
 Share

Rekomendowane odpowiedzi

Witam  zastanawiam się nad zwiększeniem mocy w Bandycie,a nie chciałbym się przerzucać na inny motocykl.

 

Koszty przerabiania silnika też jest spory, zastanawiam się nad wymianą silnika na GSXR1100, akurat przeglądając allegro trafiłem na taki egzemplarz :

http://allegro.pl/silnik-gsx-r-1100-olejak-i4234497565.html

 

1. Wyczytałem na forum że ten silnik najlepszy moment osiąga na gaźnikach 36, a więc gaźniki z b12 mogą zostać ?

2. czy po przekładce takiego silnika mogę się spodziewać dużo większej mocy ?

3. no i najważniejsze pytanie, czy jest takowy sens zmiany silnika ? 

4. Muszę się spodziewać jakiś dodatkowych przeróbek? (kosztów)

 

Edytowane przez DawcaPZL
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Się nie czepiam ale czytając ten post myślałem, że jesteś starszy :D Ale rób co chcesz.  Czytałem kiedyś, że silnik od tego modelu ma bardziej ,,niecywilizowaną" linię oddawania mocy w porównaniu do B12

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ogarniasz juz tak moto ze brakuje Ci mocy? :takaemotka: no ale mniejsza z tym

 

Nie wiem czy zauwazyles, ale tu chlopaki seryjne silniki z B12 modza, gazniki, przelot, filtry, walki i masz jakies z 40-50% wiecej jak to co podaje producent...

 

Jesli padl CI silnik to jeszcze jest jakis sens, ale jak masz zdrowy to bezsens. No ale co kto woli.....

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

.... Ty tak serio pytasz?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

masz 19 lat....a chcesz pić w 20 urodziny czy nie??

 

chłopie weź Ty najpierw nabierz obycia z B12 i nie świruj zbytnio.

 

 

 

 

 

zwolnij..tyle Ci powiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak mawia mój dowódca ,,nie pajacuj''

 

Już tu jeden taki był co mu w b6 mocy po kilku miesiącach brakowało a ponoć nigdy ponad 8 tysięcy nie kręcił o ile mnie pamięć nie myli...

 

Ludzie sportu sprzedają i b12 kupują po kilku sezonach!

Moc to nie wszystko

 

Ale może skończmy ta jałową dywagacje.

Zrobisz co uważasz za słuszne.

 

Ps. Odpowiedzi na twoje pytania są już na forum. Wystarczy poszukać.

 

Chociaż wy młodzi to wszystko od razu chceta mieć..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

deszcz pada, nie da się jeździć to różne pomysły do głowy przychodzą :) zostaw sobie tą przeróbkę na zimę :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

DawcaPZL, przejrzyj sobie:

http://polishbanditcrew.pl/topic/18985-filtr-powietrza-wymiana-na-kn-problemy/page-1

http://polishbanditcrew.pl/topic/1982-moc-maksymalna-waszych-bandziorow-hamownia/page-1

 

Najwieksza bolaczka B12 jest jego slabe sprzeglo.

Z B12 mozna niedrogo zrobic piec, ktory ma charakterystyke "bardziej gixxowa niz sam gixxer" jak to Krav pisal.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przeglądam dość dużo tematów na ten temat czytałem już te tematy, tylko sam fakt ze wkładam silnik od gsxr1100, kupuje go za 1,8zł i mam dwa piece, jeżeli jeden pada to gonie go na części i wychodzę na czysto.

 

Ogarniasz juz tak moto ze brakuje Ci mocy? :takaemotka: no ale mniejsza z tym

 

Nie wiem czy zauwazyles, ale tu chlopaki seryjne silniki z B12 modza, gazniki, przelot, filtry, walki i masz jakies z 40-50% wiecej jak to co podaje producent...

 

Jesli padl CI silnik to jeszcze jest jakis sens, ale jak masz zdrowy to bezsens. No ale co kto woli.....

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

.... Ty tak serio pytasz?

 

Tak serio pytam, a co ma wiek do mocy motocykla, Kurcze śmieszą mnie wypowiedzi pewnych osób, MÓJ CYRK MOJE MAŁPY.  

 

Czytałem dużo na temat zmiany głowicy od gsxr750 i wałków rozrządu od  gsxr750, z którego roku gsxr szukać ? bo słyszałem 89r

 

dużo czytałem o modyfikacji darkstyx-a  możliwe że zajmę się tym od końca czerwca, po sesji będzie można usiaźć i dłubać całymi dniami,

  • Upvote 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie ma to sensu chociażby z powodu starej wyeksploatowanej konstrukcji.

Edytowane przez Cirus
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak chcesz się bawić to kup taki piec do remontu i poskładaj z modami np. Cylindry na 81 mm i masz 1216. Głowica tak żeby trzymały zawory. Wałki rozrządu z dobrymi krzywkami. Gaziory po oczyszczeniu i regulacji lub inne sportowe. No, a jak chcesz nie wydawać za dużo kasy to zrób jak piszą koledzy na forum i ogarnij piec swojego b12 i lekko wyciągniesz 140 lucy oraz ok. 120 Nm :-D

Edytowane przez Rafał72
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja tam zawsze będę powtarzać, żeby się bawić w mody to trzeba mieć motocykl w bardzo bardzo dobrej kondycji, jak Twój obecny silnik wyciąga z 90KM to modzenie go raczej mija się z celem. Najpierw pasuje zobaczyć co taki silnik sobą prezentuje, do tego mieć resztę rzeczy porobione na glanc. Problem Bandita zawsze będzie tkwił gdzieś indziej, zawieszenie, hamulce. Moim zdaniem przerabianie Bandita pasuje zacząć właśnie od tych rzeczy i dopiero mając to ogarnięte brać się za silnik, ale to może być moje zdanie i mogę się nie znać, bo w sumie mało kiedy kręcę moto pod odcinę, a takie mody to chyba po to się robi. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie tyle do końca chodzi mi o tą moc co bardziej chodzi mi o wykres z hamowni i zaspokojeniu swojej dumy,  w jakiś wolny weekend muszę się wybrać na Poznań lub Koszalin w celu z hamowania, chyba że któryś z kolegów gdzieś w okolicach Chojnic Piły Szczecinka Wałcza hamował motocykl i wie gdzie jest blisko hamownia.

możliwe że jednak zacznę modyfikacje silnika b12 tylko boję się ze nie zamknę się w 4tyś.

 

 

Ja tam zawsze będę powtarzać, żeby się bawić w mody to trzeba mieć motocykl w bardzo bardzo dobrej kondycji, jak Twój obecny silnik wyciąga z 90KM to modzenie go raczej mija się z celem. Najpierw pasuje zobaczyć co taki silnik sobą prezentuje, do tego mieć resztę rzeczy porobione na glanc. Problem Bandita zawsze będzie tkwił gdzieś indziej, zawieszenie, hamulce. Moim zdaniem przerabianie Bandita pasuje zacząć właśnie od tych rzeczy i dopiero mając to ogarnięte brać się za silnik, ale to może być moje zdanie i mogę się nie znać, bo w sumie mało kiedy kręcę moto pod odcinę, a takie mody to chyba po to się robi. 

mi się zaś wydaje z mojego punktu widzenia ze takie mody się robi żeby nie kręcić do końca a osiągnąć to samo, ale każdy ma swoje zdanie.
Edytowane przez DawcaPZL
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mniej dywagacji, a wiecej roboty. Ja bym zaczal od gaznikow, owali k&n (zadne inne gowna), wyprzedzenie zaplonu jako zestawu. Zestroj to zeby dobrze jezdzilo. Pierdolniecie z dolu bardzo mile, takze nie zgodze sie z Oktanskim co do krecenia w kosmos :P Po takich zmianach bedziesz na tyle zadowolony, ze odpuscisz sobie hamownie hehe

SAM SILNIK NIC CI NIE DA! chyba ze, dla Ciebie cos to kilka koni uzyskiwanych przy wyzszych obrotach.

Edytowane przez nikon
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

właśnie chodzi mi o te pierdolnięcie z dołu, mimo i tak  na 5 biegu z 40kmh nie ma żadnego problemu go bujnać to fajnie by było mieć troche więcej tej mocy w zapasie...

 

nikon, jakie gaźniki polecasz oprócz tych 38 z 7.5, z ktorego roku od 1,1 szukać :) ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z gaznikow to podcisnieniowe BST 38 SS (gix 750) albo BST 36 SS (krynio mial takie w b12, a teraz ma je chyba siwy), bo nie wiem jak te 40mm wplywaja na moment. No albo mechaniczne Mikuni RS albo Keihin FCR :D Do tego owale K&N RU-2922, walki zostawiasz te z bandita, wyprzedzenie zaplonu. Jak malo to mozesz poprawic kanaly w glowicy i lekko doprezyc. Na dobry moment to chyba tyle co mozna zrobic. Ewentualnie jakies kolektorki 4-2-1. Nic wiecej nie wymyslisz :P

Edytowane przez nikon
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

olejaki srolejaki. najlepiej to hayabuse kupic. o.

 

Edytowane przez krynio
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hayka jest zbyt oczywista. Za to niepozorny bandit może zaskoczyć konkurencje :-D

Edytowane przez Rafał72
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

olejaki srolejaki. najlepiej to hayabuse kupic. o.

kryń, wez sie wyloguj dopoki moto nie odbierzesz :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja konto juz dawno temu chciałem usunąć ale nie ma takiej opcji w ustawieniach profilu...

 

Edit.

Jak bede mial moto to i tak się tu nie pochwalę. Jacyś zawistni ludzie są co nie rozumieją, że ze swoją kasą mogę robić co chcę i chuj komu do tego.

Edytowane przez krynio
  • Upvote 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mocy nigdy nie za wiele!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

najwyzej cos jebnie :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja konto juz dawno temu chciałem usunąć ale nie ma takiej opcji w ustawieniach profilu...

 

Edit.

Jak bede mial moto to i tak się tu nie pochwalę. Jacyś zawistni ludzie są co nie rozumieją, że ze swoją kasą mogę robić co chcę i chuj komu do tego.

'

Kurcze no wlacha, tak samo myśle kogo to interesuje ze mam 19lat  i latam banditem 1200 a ciągle słysze jakieś docinki w moją strone

 

mocy nigdy nie za wiele!!

 nie zaprzecze, łatwiej by mi było zakupić motocykl sportowy ale to już nie to samo :P

Edytowane przez DawcaPZL
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Share

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz regulamin oraz politykę prywatności.Regulamin Polityka prywatnościUmieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.