Skocz do zawartości

Proszę O Ocenę


krzysiek7809
 Share

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Ostatnio postanowiłem przesiąść się z mojego bandziorka 600S na coś większego, a że zakochałem się w tym typie motocykla, więc rozważam tylko opcję 1250.

W necie jest sporo ofert, kilka zwróciło moją uwagę, dlatego prosiłbym was o pomoc, czy nie są to jakieś buble.

 

Oto moje typy:

1) http://otomoto.pl/suzuki-bandit-1250s-gsf1250s-super-stan-mielec-M4057638.html

2) http://otomoto.pl/suzuki-gsf-bandit-1250-sa-abs-M3976054.html

3) http://allegro.pl/suzuki-bandit-gsf-1250-gt-2009-abs-leo-vince-i4424289210.html

 

Co myślicie o tych ofertach?

Będę wdzięczny za opinie. Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myślę że jak zaliczysz ten link ;) twoje wszystkie potrzeby odnośnie tego modelu zostaną zaspokojone w miarę możliwości użytkowników ;)

http://polishbanditcrew.pl/topic/6899-zanim-sie-przywitasz-i-rozpoczniesz-pisanie-nowego-tematu-na-forum/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wszystkie ładne, ale mam jedno pytanie. Bandzior nr 3 ma pełną owiewkę ?!?!?!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli będziesz zainteresowany ostatnim banditem, to zapytaj się gościa dlaczego ma negatywny komentarz na allegro po sprzedaży w 2012 gsxr-a 750?

Bo sie zdaje, że se w chvja poleciał

Edytowane przez mkoch
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za radę, faktycznie nie zwróciłem uwagi na opinie tego gościa.

Rozumiem że dwa pierwsze są w miarę przyzwoite i warto się nimi zainteresować? Pozdrawiam

 

 

Najbardziej interesuje mnie moto nr 2 - czy moglibyście mi pomóc w jego ocenie?

Czy warto się po niego wybrać?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystkie jakieś takie bandito-podobne... ;p jeśli chcesz prawdziwego bandziora to bierz pierwszą generację :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 weeks later...

Widzę że z wyborem jednak muszę sobie samotnie poradzić, bo jakoś nikt nic pomocnego nie napisał w kwestii interesujących mnie motocykli.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Za tę kwotę ciężko znaleźć jakiś mankament. Każdy wygląda jak igiełka - musisz pojechać, zobaczyć, przejechać się, posłuchać silnika, zobaczyć czy na rozgrzanym nic nie stuka nie cieknie....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pierwszy link się nie otwiera.

Drugi ma na 99% cofnięty przebieg bo: ma wyższą szybę, gniazdo ładowania pod siedzeniem, tylne kierunkowskazy pewnie po wingrack'u. Poza tym bak wygląda mi na malowany to trzeba by się przyjrzeć dokładnie całemu przodowi. I łańcuch chyba się kończy.

Trzeci ma nie org lusterka, kierunki (tu możliwe że zmienione ze względu na tylne) i nie org końcówki kierownicy, mocno odbarwiony katalizator. Ktoś w niego inwestował ale czy pod tymi owiewkami nie czai się jakieś zło? :D no i ten negatyw.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Drugi jest motocyklem powypadkowym. Dużo by tu opowiadać. Jeśli w ogłoszeniu pisze, że stan jest dobry i wszystko widać na zdjęciu, to jak to wygląda, wobec 90% idealnych, czystych i igiełek? Przebieg już został skomentowany. 

 

PS: Patrząc na ceny w Polsce, chyba pora wziąć się za export motocykli na zachód, bo w Polsce można kupić "igiełki" za 70% ceny motocykla na zachodzie. 

 

http://suchen.mobile.de/motorrad/suzuki-bandit-1250.html?useCase=MiniSearch&isSearchRequest=true&minFirstRegistrationDate=2009-01-01&maxMileage=20000&__lp=6&scopeId=MB&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&makeModelVariant1.makeId=23600&makeModelVariant1.modelDescription=Bandit+1250&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&vehicleCategory=Motorbike&segment=Motorbike&negativeFeatures=EXPORT&minCubicCapacity=1000&lang=de&frequence=DAILY

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Krzychu już dawno myślałem, aby kupić moto z DE. Bandzior 1200 S z 2005 roku przebieg 33 tysie - cena ? niecałe 2,500 tys euro. Ściągnąć - opłacić - cena ta sama co za kupno tutejszego 1200 po wypadku/cofnięty licznik/mnóstwo przeróbek których nie potrzebujemy.....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję za wszystkie odpowiedzi. Szczerze to mnie trochę zmartwiliście, bo liczyłem że jest sznasa kupić dobrego krajowego. Rozumiem że te lepiej odpuścić, a poszukać czegoś sprowadzonego? Tylko jaka gwarancja że i tamte nie bite i nie kręcone.... Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Qualität kostet Geld! Czyli jakość kosztuje. W Polsce da się kupić dobry sprzęt, ale nie za pół darmo.

 

Moja rada: patrz z jakiego kraju przyjechał motocykl. Sprawdź, po ile chodzą te roczniki, z podobnym przebiegiem w kraju pochodzenia. Dodaj do tego koszty transportu, opłaty i marżę; jeśli cena polska jest dużo niższa, to zadaj sobie pytanie, w jakim stanie był dany motocykl, żeby handlarzyna, sprzedając go poniżej realnych cen rynkowych, mógł jeszcze na tym zarobić. W ten sposób unikniesz wielu "okazji".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Share

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz regulamin oraz politykę prywatności.Regulamin Polityka prywatnościUmieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.