Skocz do zawartości

Jazda Na Jedynce.


misiek1986
 Share

Rekomendowane odpowiedzi

A ja jedynka tylko sie rozpędzam aby przy właściwych obrotach walnąć z klamy dwójką na której to..

:)

 

 

Nigdy mnie to nie przestanie zadziwiać :) Na luzie stawiasz gumę, bez spiny bez rękawic i fajnie. Jakoś nie mogę się bandziorem przełamać... za to crossem to się cuda robiło. Potem się go podnosiło z ziemi i jechało dalej :P

Też na jedynce heheh

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jack...ależ Ty niebezpiecznie jeździsz.....ojojoj..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2nd run - lepszy - miszcz prawego pasa (awaryjnego) -plus muza z COBRY :)

Ech te piękne czasy.. nie wrócą już chyba..
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 year later...

Jak pragniesz opiłków w oleju to jedynka ile wlezie śladowe sprzęgło i dwójka z buta  - ważne: na następnych światłach tak samo ! Na pocieszenie dodam, że od 2 w górę ta zasada nie działa. Przejścia przez luz wymagają wprawy i wyczucia. Nauczyły mnie tego dwie Jawy 350 - tam były 2 luzy między 1 i 2 oraz 3 i 4 - żadnej skrzyni nie zajechałem.

Osobiście kieruje się słuchem i rozsądkiem, chociaż czasami odpały są - w końcu po to ma się motór.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 7 months later...

WITAM ALL & EVERYBODY. No i doczekał się Chłopak odpowiedzi. Widzę że właściciele Banditków są bardziej zakręceni niż myślałem - chyba muszę się jeszcze trochę podciągnąć by dorównać do szeregu. Ja przeważnie ciągnę na jedynce do 3-4k obr/min, albo prędkościowo to jakieś 23km/h jak zobaczę to zmiana na 2. A swoją drogą ciekaw jestem jak zmieniacie kolejne biegi przy spokojnej jeździe bo zauważyłem że poniżej 4k obr/ min w moim moto nie wchodzą biegi tak ładnie jak przy 4,5-5k obr/ min z tym charakterystycznym wstrzeleniem biegu, ale to temat na inny dział który muszę przewertować. Generalnie chyba trzeba się trzymać żeby nie mulić silnika wysokimi biegami poniżej 4k obr/min. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

WITAM ALL & EVERYBODY. No i doczekał się Chłopak odpowiedzi. Widzę że właściciele Banditków są bardziej zakręceni niż myślałem - chyba muszę się jeszcze trochę podciągnąć by dorównać do szeregu. Ja przeważnie ciągnę na jedynce do 3-4k obr/min, albo prędkościowo to jakieś 23km/h jak zobaczę to zmiana na 2. A swoją drogą ciekaw jestem jak zmieniacie kolejne biegi przy spokojnej jeździe bo zauważyłem że poniżej 4k obr/ min w moim moto nie wchodzą biegi tak ładnie jak przy 4,5-5k obr/ min z tym charakterystycznym wstrzeleniem biegu, ale to temat na inny dział który muszę przewertować. Generalnie chyba trzeba się trzymać żeby nie mulić silnika wysokimi biegami poniżej 4k obr/min. 

Kolega Piotr zapomniał o przywitaniu,

szybko to napraw !!!!!!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A pierwsze trzy słowa to co? Kto mi zwróci za prąd wystukany na klawiaturze?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Obawiam się, że nie o takie powitanie chodzi... Mamy specjalny dział do tego, a na pocieszenie powiem, że każdy przez to przechodził ;) poczytaj tam co i jak, bo tu niestety są zasady, a dzięki nim, jakoś się to wszystko tutaj trzyma :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 months later...

Jedynka do ruszania a nie jazdy nie :> zdrówko :driving_moto:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Share

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz regulamin oraz politykę prywatności.Regulamin Polityka prywatnościUmieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.