Skocz do zawartości

Zawieszenie Motocykla - Działanie I Regulacja


jab2
 Share

Rekomendowane odpowiedzi

ło matko ile czytania :o

wszystko sprowadza się do pokręcenia 4 śrubkami

faktycznie pomaga, ostatnio przed jazdą z żoną zmieniłem siłe tłumienia i było niebo lepiej (nie bujało tak)

jeszcze przód w wolnej chwili do ogarnięcia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Good job Jab. Ze zdjęciami pomogę

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W sumie coś, co od dawna, właściwie od kiedy jeździłem rowerem DH wiedziałem, ale fajnie opisane i każdy powinien zajarzyć, że zawieszenie działa w dwie strony, a nie tylko żeby było twardo :)  Plusik leci.

No i widać czemu sama sprężyna nie robi roboty i po co są te wszystkie systemy regulacji tłumienia odbicia/dobicia, których w b6 mi tak brakuje :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

niby coś tam wiem coś umiem

 

ale jak sprawdzić sprawność amora w b 12?

energicznie nacisnąć i patrzeć w jaki sposób odbije coś jak w aucie?

czy są jakieś lepsze sposoby?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Żeby sprawdzić amortyzator to trzeba go wyjąć i zawieźć do zakładu który sprawdza sprawność amortyzatora. Innej możliwości nie ma. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 weeks later...

Świetnie napisane, przejrzyście i jasno :)

Edytowane przez karbon
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 Share

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz regulamin oraz politykę prywatności.Regulamin Polityka prywatnościUmieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.