Skocz do zawartości

Na Kolano Banditem


Gość Braformeg
 Share

Rekomendowane odpowiedzi

A ten tego, granicą w B6 nie są podnóżki, powiedzcie bambo, żeby Wam wrzucił zdjęcie swoich spiłowanych podnóżków to zobaczycie ile jeszcze można je podnieść, żeby uzyskać większy prześwit co plus pozycja da szybszy zakręt. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiem że to będzie lekki offtop od tematu ale wiecie czy felga z B12 podpasuje do wachacza B6 P&P? Jak dla mnie różnica w jeździe była kolosalna i jak wykończe swoje 160 PR4 to bym mocno rozważył zmianę felgi. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rafal, gdzieś był temat na forum. Poszukaj po targach: opony, felga

 

 

_____

Gesendet vom iPhone mit Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4f806c6ef8252ccagen.png

czy moja pozycja na motocyklu jest prawidłowa ?

Nie jest. Zobacz na zdjęcia Landora nad Twoim postem i zauważ, że patrząc na linie kręgosłupa macie odwrotny kierunek. W zakręcie w prawo głowa jest najbardziej wychylonym elementem w kierunku zakrętu, a dupa najbliżej środkowej osi moto. U Ciebie tylek schodzi w kierunku zakrętu, ale idąc w gore tułowia zaczynasz wracać nad bak czyli robisz kontre do wychylenia moto. Owszem, w konsekwencji doprowadzisz do zejścia tylkiem także nisko ze kolana dotkna ziemii, ale zrobisz to kosztem niepotrzebnie większego przechylu motocykla i gorszych czasów. To tez ma sens jeśli o to Ci chodzi, ale jeśli jednak chcesz zapierdalac w możliwie bezpieczny i kontrolowany sposób, to nawet sposób Metal Beasta z lewniwym schodzem tylkiem ale wyraźną praca ramionami i wychyleniem łba da lepsze rezultaty

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

RafałS600 ja przesiadłem sie z 600 na 1200 i to co zauważyłem że 1200 jest sztywniejszy i przez to stabilniejszy w zakręcie.

Dzięki temu łatwiej kontrolować przechył motocykla, na 600-ce nawet na najtwardszych ustawienia moto było niestabilne przez co pokonywanie tego samego zakrętu było nie regularne, bo raz zakołysało moto zawieszenie siadło i przytarł podnóżkiem innym razem za cholerę nie szło pochylić bo tracił stabilność.

Na 1200 można raz za razem pokonywać zakręt i jedynie poprawiać linię przejazdu bo moto jest bardzo stabilne a przez to przytarcie podnożkiem to nie problem.

 

Może i ma znaczenie moja waga ponad 110 kilo na zachowanie motocykla, bo 1200 daje rade a 600 juz nie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Share

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz regulamin oraz politykę prywatności.Regulamin Polityka prywatnościUmieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.