Skocz do zawartości

Cichym- Proszę O Ocenę B6

Gość CichyM
 Share

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Przeglądam ogłoszenia już jakiś czas. Ale cały czas przewijają się te same motocykle. Wiele z nich już po samych zdjęciach mi nie pasuje, a jestem raczej laikiem w tym temacie. Ale dziś zobaczyłem odloszenie całkiem świeże. Cena nieco wysoka, ale z drugiej strony nie chciał bym inwestować od samego początku w motocykl. Zresztą myślę, że cos pewnie będzie do urwania.

Tutaj link:

http://otomoto.pl/suzuki-gsf-bandit-M4125386.html

Sprzedający udostępnił mi też zdjęcia tutaj:

https://plus.google.com/photos/112756172762106700371/albums/6053100477720032289

Napiszcie co sądzicie o tym moto. A może ktoś je zna?

Pozdrawiam i czekam na wieści.

ja tam się nie znam, ale po zdjęciach widać, że gość wydaje się być  rzetelny 

A mi się wydaje że kapkę go pojeba** z tą ceną, Poza tym zostało dużo śladów po glebie, najbardziej boli pogięta rama koło hamulca nożnego, i sporo detali jak brakujące kołki owiewki, lusterko, bak wgięty. Nowe opony na plus.

Jak wyżej...moto zadbane w porównaniu z większością "alledrogo" ale mimo wszystko cena trochę zaporowa. Za taką kasę można kupić moto duuuużo młodsze. Jak dla mnie lepiej kupić moto za 6000-7000 i zostawić te 2000 różnicy na "inwestycje". Cenowo wyjdziesz pewnie koniec konców tak samo ale z większą pewnością tego co masz.