Skocz do zawartości

Sm Jako Drugie Moto


Gość splash
 Share

Rekomendowane odpowiedzi

Sezon sie konczy a ja odczuwam pewien niedosyt motocyklowy, moj obecny sprzet f4i Sport jest sliczny, mocny i wgl, ale chcialbym sprobowac czegos innego wiec nawiedzila mnie mysl aby sprawic sobie dodatkowo supermoto. Jestem zielony w tej galezi motocykli a moto planuje kupic dopiero w przyszlym sezonie wiec postanowilem ze zapytam ;)

 

Wiec prosze was o o jakies propozycje, plusy dodatnie jak i plusy ujemne, typowe usterki etc. Na moto moglbym przeznaczyc okolo 8tysi + serwis, mam 186cm i 83kg.

 

Pozdrawiam 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wal na forum supermoto.pl no i podstawowe pytanie czy chcesz wyczyna czy nie. ale ignorując te pytania polecam KTM 525 exc i pewnie większość Ci go poleci bo to wyczyn w którym remonty robi się bardzo rzadko a maszyna tak idzie, że aż się będziesz bał :D a jak nie chcesz remontów, to znajdź mój temat w nowe nabytki jak kupowałem ktm 660 smc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a jak chcesz budżetówke to masz drz 400 sm

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz maszynę wyczynową i jeździć na pełnej to koszt rocznego serwisu to od 2 do 4 tys (zależy co kupisz). Jeśli chcesz wyczynówkę do spokojnej jazdy to 450 bez remontu wytrzymują kilka sezonów. Natomiast jeśli nie chcesz remontów w ogóle to polecę Ci ktm lc4. Troszkę większy ale coś za coś. Ostatnie co CI polecę to xt 660 głównie z powodu wagi (188kg przy 48km) lecz przy tym motocyklu całkowicie zapominasz o jakichkolwiek remontach. To samo przy DRZ 400. W tym hajsie ciężko będzie Ci znaleźć 525 exc w supermoto.

 

Myślę, że najlepszym rozwiązaniem będzie drz 400 na bigbore. Nie odstaje od wyczynowych 450 i o remont się nie martwisz. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam ten silnik Ktm'a w quadzie. Na prawdę trzeba podchodzić z rozwagą , singiel który chodzi trochę jak sieczkarnia. Serwis nie jest niestety tani.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Faktycznie jeśli chodzi o przedział pieniężny jaki podałeś to koledzy wyżej dobrze polecają drz 400 na big bore bo remonty raczej rzadkie a jak już to są tańsze niż w wyczynówce 525 exc, który jest prawdziwym masakratorem. Nie wiem jak drz 400 chodzi w porównaniu do KTMa z silnikiem LC4 np 625 smc, 660 smc lub najsłabsze 640 ale żadne z nich nie jest wyczynówką, tak samo jak i drz 400 nią nie jest, tyle, że 625 i 660 są na gaźniku keihina fcr 41 a on robi kosmiczną różnicę w reakcji na gaz w porównaniu do zwykłego mikuni. Czasem widziałem też aukcje gdzie do drz 400 były powrzucane keihiny fcr, więc jak ktoś to dobrze dostroił to pewnie lata :D Najlepiej się przejedź :)

Edytowane przez Shadow
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wielkie dzieki za odpowiedzi, co tu duzo mowic, bede sie rozgladal za KTM. Do przyszlego sezonu jeszcze sporo czasu wiec wezme "pare" nadgodzin i bede sie przymierzal do 660 tak jak Shadow ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wielkie dzieki za odpowiedzi, co tu duzo mowic, bede sie rozgladal za KTM. Do przyszlego sezonu jeszcze sporo czasu wiec wezme "pare" nadgodzin i bede sie przymierzal do 660 tak jak Shadow ;)

Musisz pamiętać też o tym, że 660 nie ma elektrycznego startera tylko kopka :) 625 to praktycznie to samo tylko waga wieksza bo jest akumulator i elektryczny starter(w 660 funkcję akumulatora pełni duży kondensator, zbijali wagę). Ogólnie kopka to nic złego, jeśli sprzęt jest w dobrej kondycji i pali od strzała.

 

625 i 660 jest bardzo mało na rynku więc pewnie i tak zaraz zaczniesz rozglądać się za drz 400 albo KTM 640 :D

Edytowane przez Shadow
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

komarek i wsk'a od ojca tez byly na kopke ;> a co do dostepnosci to mysle ze nie bedzie tak zle gdyz mieszkam w uk. Do przyszlego sezonu jeszcze sporo czasu na poszukiwania, pozdrawiam ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Share

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz regulamin oraz politykę prywatności.Regulamin Polityka prywatnościUmieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.