Skocz do zawartości

Gsf1250Sa Lub Gsx1250Fa


Gość goramo
 Share

Rekomendowane odpowiedzi

Hej.

 

Jak w temacie.  Poszukuję zadbanego i pewnego egzemplarza dużego Bandyty.

 

Preferowana wersja z ASB-em  z rozsądnym przebiegiem.

 

 

Pozdro :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

napisz w jakiej kwocie szukasz sprzętu , może ja ci sprzedam mojego GSX-a  :oki: 

abs ma , zadbany jest , pełen bez wypadek , salon polska , pierwszy właściciel cóż chcieć więcej  :zeby: 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W jakiej kwocie?  Oczywiście w jak najniższej :D  ;)

 

A na poważnie - jestem w stanie zapłacić tyle, żeby sprzedający nie był rozgoryczony :)  i jednocześnie tyle, żebym ja też nie czuł się obdarty ze skóry. :)

 

Najważniejsze dla mnie jest aby motocykl był w 100% pewny, sprawny i bezwypadkowy. !!!

 

 

Tydzień temu sprzedałem swoją Hondę - też byłem pierwszym właścicielem, kupiłem w Polskim salonie, motocykl z przebiegiem 42 tys km nigdy nie zaliczył nawet przewrotki na parkingu. Jednego dnia wystawiłem ogłoszenie na forum, a na drugi dzień sprzęt był sprzedany, za cenę adekwatną do stanu i wyposażenia (wyposażenie nie było maksymalne z możliwych, więc i cena nie była wywalona w kosmos - po prostu normalna).

 

 

 

 

Napisz może coś więcej na temat swojej maszyny: jaki przebieg, jakie wyposażenie, co było robione z czynności serwisowych, co było robione z ewentualnych usterek (jeżeli jakiekolwiek były). Chętnie zobaczę także fotki.

 

 

Pozdro. :)

Edytowane przez goramo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przebieg wczoraj wskoczyło 41k

pełne okufrowanie

komin Leovince SBK (armatę mam też jakby co)

serwisowany na bieżąco , filtry K&N świeczki irydy oraz na początku tego sezonu wymieniony filtr paliwa

zero usterek

napęd od nowości w idealnym stanie (moto lata tylko w trasie nie zaznało nigdy katowania)

 

no i co najgorsze to brak jakiego kolwiek ciśnienia na sprzedaż  :zeby:

 

post-316-0-61348800-1411293942_thumb.jpg

 

woli ścisłości to ten po lewo :usmiech:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tym napędem w idelanym stanie, to chyba trochę przesada. ;) Może przelata jeszcze kilka tysi i będzie finito. :)   Swoją cbf1000 też przelatałem ~40 tys km na pierwszym napędzie i niby wszystko było w miarę OK, ale po zmianie można było odczuć duuużą różnicę na plus (znacznie cichsza praca nowej kety, zero szarpania itp.).

 

 

No dobra. A ile waść winszujesz sobie za ten okręt?

 

 

 

 

P.S.

I jeszcze takie pytanie natury techniczej - jakie są różnice między wersją GSX-FA  a "zwykłym" GSF-SA poza innymi owiewkami i drugim wiatraczkiem chłodnicy?

Edytowane przez goramo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

napęd przelata jeszcze sporo km mierzyłem go ostatnio między pinami i dużo mu brakuje do limitu a po za tym jest sztywny na oring i rolki są bajka

 

czym się różni jeszcze nie wiem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ponawiam zatem pytanie ile to cudo ma kosztować. :)

 

 

Jeśli krępujesz się tutaj, to napisz na PW.

Edytowane przez goramo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmmm dobre pytanie musiała by być to kwota do której bym dołożył 30k i po rabacie w salonie suzuki wyjechał nową hajką :zeby:

 

ps. tylko problem z tym bo nie wiem ile zjadą mi z ceną w salonie na busie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z pobieżnych szacunków wynika zatem, że chcesz przynajmniej ~25 tys zł.   Hmmm... sporo... :|

 

Dzisiaj otrzymałem ciekawą ofertę od forumowego kolegi na B12.5GT ABS 2008/2009 (kupiony w 2009 roku w salonie) + zestaw 3 kufrów + szyba z deflektorem + olejarka + gniazdo zap. + nówki gumy Strady (1000km) + prawie o połowę mniejszy przebieg (25 tys km - przebieg pewny) za 18,5 tys.zł :)

 

Wg mnie wersja GT Bandziora w praktyce nie różni się od GSX gdy ma założone dolne owiewki, a ma dodatkowo tą przewagę, że można zdjąć te owiewki i założyć gmole dzięki czemu zwiększa się ochrona silnika a moto wygląda dalej jak zwykły Bandzior. :) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a tak na poważnie lata mi się tym sprzętem zajebiście :usmiech:

cena za którą bym go oddał to coś ok. 25K

na aledrogo stoi taki za 16k czyli byś jak by nie liczyć przepłacił 9k

 

ps.tak patrzę na te GSX-y w ogłoszeniach to ja mam nawinięty kosmiczny przebieg i nie wiem czy pomału już nie myśleć o kapitalce silnika :zeby:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z pobieżnych szacunków wynika zatem, że chcesz przynajmniej ~25 tys zł.   Hmmm... sporo... :|

 

ahahahhah ale trafiłeś z ceną nie przeczytałem tego jak pisałem posta z ceną  :zeby:

Edytowane przez duko
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

ps.tak patrzę na te GSX-y w ogłoszeniach to ja mam nawinięty kosmiczny przebieg i nie wiem czy pomału już nie myśleć o kapitalce silnika :zeby:

 

 

Zakumałem sarkazm. :)  ;)

 

Ja nie mam nic przeciwko przebiegom po 50, 80 tys czy nawet więcej. :) Wiem, że te sprzęty mogą dużo więcej. Mam kilku znajomych, którzy mają nakulane na CBFkach po 100+ tys km i silniki mają się świetnie (są w nich jeszcze oryginalne sprzęgła oraz oryginalne łańcuszki rozrządu). Ba, jeden znajomek forumowy na w CBF500 nakulane ponad 145 tys mil (czyli ponad 230 tys km !) i sprzęt lata aż miło. :) Tak samo Bandzior - też będzie śmigał znacznie dłużej niż ja będę miał ochotę nim jeździć. :)

 

Problem jest tylko taki, że ja tym moto nie będę jeździł wiecznie. :-) Podejrzewam, że może ze 2-3 sezony i będzie zmiana.

Dzisiaj kupię sprzęt z przebiegiem dajmy na to ~50 tys km, sam dokręcę do niego kolejne ~40 tys km i potem będzie go trudno sprzedać, bo jest tak jak wszyscy wiedzą - u nas moto z przebiegiem zbliżającym się do 100tys km na blacie to już trup. :D  No i zostaną dwie opcje - albo trzeba będzie korygować przebieg (czego nigdy w życiu nie robiłem w żadnym swoim pojeździe i nie chciałbym nigdy robić) albo oddać sprzęt za marne grosze (czego też bym nie chciał).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

myślę że ten silnik bez problemu zrobi 200k km w moim przypadku bo moto lata tylko w trasie :zeby:

ja mam nakręcone 41k i klocki hamulcowe od nowości a jeszcze ich zostało sporo

Edytowane przez duko
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mariuszn2 szykuje się do zmiany sprzęta.

Już chodzą takie słuchy? :takaemotka:

 

Faktycznie jest taka możliwość,ale leasing kończy mi się w 3/2015 więc teoretycznie będzie do wzięcia za rok.

Nie wiem czy tyle wytrzymasz. :takaemotka:

 

Moto jest z salonu,w tej chwili mam nakręcone 19 kkm,bezwypadkowe nie licząc małej gleby(facet puszką przewrócił mi moto na parkingu).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sorry za OT ale wydaje mi się ze dopiero nikt nie zginął na danym moto to nawet po spotkaniu z pociągiem będzie ono bezwypadkowe. Co najwyżej pokolizyjne :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napisałem,że wywrócił nie rozjechał. :takaemotka:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mariusz - Ty już poczułeś ZUUUOOOOOO.

Jak dla mnie to już odcinasz dni do wymiany ;)

 

Goramo:

Z drugiej strony GSXF ma tylko tę przewagę nad GSF-S że mniej wieje po nogach.

Ja osobiście albo bym wybrał GSXF albo GSF-N

powód: wygląd (bo parametry identyczne)

 

Wadę GSXFa sam zauważyłeś - brak możliwości instalacji gmoli

Zaleta - mniej wieje po nogach i wygląda na szybszy.

 

Oczywiście ta dodatkowa owiewka zapewne pomaga mu przy tej prędkości tak samo jak kolor - wiadomo "czerwone" szybsze od "żółtego" (choć może to tylko w jawkach)

 

Ale oczywiście powodzenia w poszukiwaniach. Mnie niestety nie udało się znaleźć sprawdzonego - chyba w zbyt małym gronie się obracałem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mariusz - Ty już poczułeś ZUUUOOOOOO.

Jak dla mnie to już odcinasz dni do wymiany

 

 

 

No niekoniecznie,bo emocje to jedno a realia to drugie.

Po drugie po Hajce to ja już wziąłem kilka zimnych pryszniców :takaemotka:

i bardzo się przeprosiłem z moim gsxf-em.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawa nieaktualna.

 

Kupiłem dzisiaj motocykl - zupełnie niespodziewanie i zupełni inny niż zamierzałem. Ale nadarzyła się na prawdę ciekawa okazja więc zaszalałem. :)

 

 

Pozdrawiam Wszystkich i do zobaczenia na trasie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to się pochwal jaki,w końcu trochę zamieszania na forum zrobiłeś :takaemotka:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak zrobię fotki, to się pochwalę. :) Cierpliwości :)

 

 

 

Na razie nie mogę, bo na innym forum rozpocząłem quiz-zgadywankę, a mam tutaj szpiegów.... ;):D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chciałem wrzucić fotkę, wstawiłem linka do zdjęcia umieszczonego na Google+, ale wyskoczył kominukat, że nie mogę wstawić fotki o takim rozszerzeniu....   WTF?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Share

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz regulamin oraz politykę prywatności.Regulamin Polityka prywatnościUmieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.