Skocz do zawartości

Klamki Gsf 650


Patryk2k
 Share

Rekomendowane odpowiedzi

Może wy podpowiecie mi cokolwiek w kwestii klamek,

 

Mam GSF 650 z 2006 roku, wersja ze sprzęgłem na linkę.

Potrzebuję kupić kpl. klamek, jedną poprzedni właściciel złamał a drugą dociął piłką na wzór tej złamanej ale w złym miejscu...za krótką - hahaha

 

No więc, mam trzy opcje:

 

- kupić używane ori - chyba łatwiej powiedzieć niż zrobić

- kupić nowe zamienniki - koszt mniejszy niż używane ori

- czy może te tunerskie które ciężko znaleźć w wersji linka + czujnik sprzęgła

 

Chyba, że macie jakąś propozycję co warto kupić, najlepiej wychodzi ten zamiennik tylko czy on się nie gnie z czasem?

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zajrzyj na forum horneta albo CBR, tam jest gość, zwie się Buguc. On handluje klamkami i nie tylko. Może będzie miał dla Ciebie fajne klamki w jakim chcesz kolorze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak chcesz tuningowe krótkie klamki to musisz zmienić uchwyt pod klamkę sprzęgła. O ile mnie pamięć nie myli powinien podejść plug'n'play uchwyt os SV 650 w wersji N (Z kierownicą "rowerową") Pod uchwyt ori od Bandita nie widziałem krótkich klamek.

 

A jeśli ori klamki to najlepiej zainwestować w kute zamienniki. Wyglądają jak ori ale przy wywrotce nie pękają tylko się wyginają. Zawsze mniejsze ryzyko, że zwykła parkingówka skończy się na lawecie bo klamka się złamała ;) i te kute zamienniki są chyba nawet tańsze niż oryginał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 weeks later...

Oryginały mają frez od dołu zaraz za kulistą końcówką. Przy wywrotce (parkingówce) powinien odłamać się tylko końcowy fragment (fabrycznie osłabiony). Zamienniki tego nie mają, czyli złamią się w dowolnym miejscu - znając życie w najgorszym z możliwych.

Ja po parkingówce 200 km od domu dojechałem bez problemów właśnie z odłamaną końcówką oryginału. Trzeba było tylko uważać bo końcówka była ostra i można było sobie rękawice podrapać.

Kupić używany oryginał rzeczywiście nie jest łatwo. Ja kupiłem "łamane" zamienniki. W razie "W" składają się do góry i po podniesieniu moto i ponownym rozłożeniu można jechać dalej.

Tylko że "łamane" na polskim rynku są w chorych cenach. Kupiłem na eBayu gdzieś z Chin. Dla sceptyków... porównywaliśmy moje Chińskie i kupione przez sklep moto w Polsce - waga, wygląd, wykonanie, materiał = to samo.

Kute bałbym się kupować. Mogą być za "mocne" i przy zwykłej parkingówce klamka wytrzyma a pójdzie mocowanie klamki, a to może być większy problem. Klamki mają się właśnie złamać (w odpowiednim miejscu) albo złożyć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Share

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz regulamin oraz politykę prywatności.Regulamin Polityka prywatnościUmieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.