Skocz do zawartości

Orri - Ocena Bandita 600


Orri
 Share

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie.

 

Trochę inny temat niż pozostałem w tym dziale ponieważ proszę o ocenę już mojego motocykla, który kupiłem nie tak dawno temu.

Jestem "zielony" jeśli chodzi o Suzuki Bandit, a trafiłem na dobre forum, na którym mam nadzieję, że mi pomożecie.

Na początek przedstawie Suzuki:

Suzuki GSF 600N z roku 2000, pierwsza rejestracja w 2001 roku. W 2011 trafił do Polski - nie wiem skąd.

Z tego co zauważyłem przy ogarnięciu go to został rozebrany do gołej ramy i rama została pomalowana w czarny mat(?) a reszta części na czarno. Poprzednio był czerwony - widać odpryski czerwonego.

Licznik jest w milach, przebieg jaki jest na liczniku to ponad 17 tys. mil z czego dużo jeździł z zepsutym licznikiem (poprzednik nie chciał naprawić) i ma ok 40 tysięcy mil przebiegu.

Moto zarejestrowane zostało na A2 - zdławione na 32,90 KW.

Lampa z tego co wiem to jest produkcji  czechosłowackiej - czyli od Jawy no ale mi to nie przeszkadza, nieoryginalna kierownica, brak ciężarków, wydech Scorpion - full przelot. Instalacja elektryczna mocno przerobiona - zmieniony klakson na bardzo cichy (nie wiem po co komu to), automatyczne włączanie się świateł po przekręceniu stacyjki, ogólnie oglądając instalacje zauważyłem dużo taśmy izolacyjnej. Lusterka mam lecz niezamontowane jeszcze, tak samo tablica.

 

Nie znam się na tym dobrze więc chciałbym prosić Was o pomoc w ocenie motocykla - co jest źle, co jest nieoryginalne, co należy poprawić - piszcie wszystko, nawet tą najgorszą prawdę. :P

 

Zdjęcia w albumie na imgur: http://imgur.com/a/sIjk1

Edytowane przez Orri
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widzisz prowadzisz stronę na Facebook o tematyce SUZUKI BANDIT która jak podałeś

cyt. Strona poświęcona Suzuki Bandit z Polski. Na stronie umieszczane są zdjęcia, pytania, informacje itd. dotyczące Suzuki Bandit.

Jak moderator zwrócił tobie uwagę to byłes wielce oburzony a klasycznie tutaj podajesz że jesteś zielony w temacie !

 

Witajcie.

 

Trochę inny temat niż pozostałem w tym dziale ponieważ proszę o ocenę już mojego motocykla, który kupiłem nie tak dawno temu.

Jestem "zielony" jeśli chodzi o Suzuki Bandit, a trafiłem na dobre forum, na którym mam nadzieję, że mi pomożecie.

Na początek przedstawie Suzuki:

Suzuki GSF 600N z roku 2000, pierwsza rejestracja w 2001 roku. W 2011 trafił do Polski - nie wiem skąd.

Z tego co zauważyłem przy ogarnięciu go to został rozebrany do gołej ramy i rama została pomalowana w czarny mat(?) a reszta części na czarno. Poprzednio był czerwony - widać odpryski czerwonego.

Licznik jest w milach, przebieg jaki jest na liczniku to ponad 17 tys. mil z czego dużo jeździł z zepsutym licznikiem (poprzednik nie chciał naprawić) i ma ok 40 tysięcy mil przebiegu.

Moto zarejestrowane zostało na A2 - zdławione na 32,90 KW.

Lampa z tego co wiem to jest produkcji  czechosłowackiej - czyli od Jawy no ale mi to nie przeszkadza, nieoryginalna kierownica, brak ciężarków, wydech Scorpion - full przelot. Instalacja elektryczna mocno przerobiona - zmieniony klakson na bardzo cichy (nie wiem po co komu to), automatyczne włączanie się świateł po przekręceniu stacyjki, ogólnie oglądając instalacje zauważyłem dużo taśmy izolacyjnej. Lusterka mam lecz niezamontowane jeszcze, tak samo tablica.

 

Nie znam się na tym dobrze więc chciałbym prosić Was o pomoc w ocenie motocykla - co jest źle, co jest nieoryginalne, co należy poprawić - piszcie wszystko, nawet tą najgorszą prawdę. :P

 

Zdjęcia w albumie na imgur: http://imgur.com/a/sIjk1

No to teraz szczerze o motocyklu

Motocykl cały malowany, naklejki na baku naklejone w sposób nie wiem jak to nazwać

-Silnik malowany

-Golenie +kubki zegarów malowane

-lewy dekiel jest nieoryginalny

-pokrywa zaworowa wstawiona na sylikon ( ktoś bardzo chciał zaoszczędzić ) dekiel impulsatora też

-lusterka nie oryginalne kierunkowskazy też przedni reflektor

-wywal ten filtr papierowy bo będziesz stawał co 100km

-Tarcze hamulcowe przednie wygladają tragicznie ( weż suwmiarkę i zobacz jaką mają grubość minimalna chyba 4,2mm) no chyba że się klocki skończyły i tak pięknie ślady zostawiają

-Napęd masz cały do wymiany ( tak zardzewiałego łańcucha nie doprowadzisz do stanu użytkowania)

-Motocykl miał dzwona z przodu ;) widać po baku masz urwany ogranicznik na dolnej półce

Podsumuję

Weż kogoś kto się zna i się trzeba zastanowić czy warto to robić Wizualnie mi się tylko wydech podoba a co w serduchu siedzi nie wiadomo

To forum jest specyficzne nikt nie bedzie na siłe zachwalał jak się komuś cos niepodoba i musisz przygotować się na krytykę nie ty pierwszy nie ostatni nikt nie pisze bo boją się minusa od ciebie dostać za szczerość. Moja wypowiedz była szczera o taką prosiłeś .

  • Upvote 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tutaj nie ma czego robić, trzeba jeździć, albo sprzedać komuś kto się nie zna na tym modelu :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mnie zastanawia czy w tym roczniku powinien być system dopalania spalin czy jak to tam się nazywa.

czy to nie było montowane od 2002-2003 roku ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jesli ma byc szczerze, to prosze bardzo. Jozek w garazu zmajstrowal takiego ulepa, ze szok. Duuuzo roboty przed toba zeby to jezdzilo i wygladlo. Na razie to masakra jakas

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuje za szczere odpowiedzi. Teraz wiem na czym stoję. ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to pocieszyliście gościa :) teraz na bank bedzie zadowolonyz zakupu haha :)

 

Jestem zadowolony z zakupu. Od dawna szukałem Bandita na A2 i znalazłem za rozsądną kwotę. To, że nie jest oryginalny nie przeszkadza mi to. Jeździ, wygląda i to jest najważniejsze no i podchodzi pod moje prawo jazdy. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jestem zadowolony z zakupu.

a co innego napisać pozostało ;)

 

niech wozi bezpiecznie i oo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a co innego napisać pozostało ;)

 

niech wozi bezpiecznie i oo

 

No dokładnie, ale ogólnie co by nie było to i tak wiem, że dobrze zrobiłem. Jeśli moto będzie się dobrze sprawować to będzie dobrze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myślę, że ten temat lepiej by się nadawał w dziale: Nowe nabytki. Bądź wrzucenie go przez "garaż".

Co do motocykla to na pierwszy rzut oka spoooro czerwonego sylikonu. :o:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widzę dwa plusy  żeby nie było tak hardkorowo :D

 

1.OLEJAK

2. N-KA

 

Dziękuję i niech wozi :D !

  • Upvote 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myślę, że ten temat lepiej by się nadawał w dziale: Nowe nabytki. Bądź wrzucenie go przez "garaż".

Co do motocykla to na pierwszy rzut oka spoooro czerwonego sylikonu. :o:

 

Sylikon pomaluje się :D :D

 

Widzę dwa plusy  żeby nie było tak hardkorowo :D

 

1.OLEJAK

2. N-KA

 

Dziękuję i niech wozi :D !

 

Dokładnie to.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Strup. Zależy czego oczekujesz, ale dumnie to się niestety nie prezentuje. Można wiedzieć ile dałeś za takie cacko? Za A2 pewnie ekstra

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Strup. Zależy czego oczekujesz, ale dumnie to się niestety nie prezentuje. Można wiedzieć ile dałeś za takie cacko? Za A2 pewnie ekstra

Cena nie byla zbyt wygorowana. Normalna jak za Bandita z tego roku i w takim stanie - stan ogolnym motocykla. Gdy go kupowalem nie byl jeszcze zdlawiony. Teraz juz wszystko jest pod A2.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sporo zmian. Malowanie silnika chyba nie było poprzedzone żadnymi przygotowaniami. Wizualnie przeszkadzają mi głównie kubki zegarów od S'ki i ta lampa.

Ważne żeby jeździł, był sprawny i podobał się właścicielowi.

Edytowane przez GreGF
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z plusów to chyba to że ma 2 koła i tylko jeden dowód rejestracyjny bo tak jak ptaszor pisze ulep jakich mało , trzeba sie dobrze zastanowić co z nim było i czy warto wsiadać , mimo że jest zdławiony .

  • Upvote 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie wiem ile za to dałeś ale za dużo. tak jak pisali wyżej ulep jakich mało, robiony na szybko i po taniości, a to lubi się mścić. obym się mylił. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No już nie dołujcie chłopaka bo jeżeli nie dał za to dużo to warto było kupić. Wygląd to kwestia gustu i na tym nie bd sie skupiał bo ma sie podobać właścicielowi. Ja bym po prostu sprawdził ten motocykl pod względem bezpieczeństwa i śmigał z bananem na twarzy. :) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. cały malowany

2. bak po przygodzie

3. leżał na obu stronach

4. obdarty dekiel

5. brak ciężarków kierownicy

6. klamki jedna srebrna druga czarna

7. brak lusterek

8. wymienione kierunkowskazy, na zadupku wręcz chujoza

9. tarcze przednie do wymiany? chyba mają rant jak dobrze widzę.

10. silnik malowany "szprejem" w garażu

11. wystają jakieś pręty z ramy chyba po crashpadach

12. brak klaksonu

 

 

Oby bezpiecznie jeździł. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdzić lagi czy proste (ewelntualnie dać do prostowania

Geometria ramy do sprawdzenia.

Dekle zdjąć, wyczyścić silikon i po ludzku na uszczelkach założyć

Napęd wymienić

Sprawdzić tarcze

Kupić jakąś sensowną lampę

Kupić kubki zegarów do Nki

Odpryski farby zamalować

Dbać i jeździć

Można pisać, że złom i ulep, ale to niewiele wnosi.

Jak silnik dobrze pracuje i zadbasz o sprzęta, to będzie dawał radochę i o to w tym chyba chodzi. Lagi, wahacz, sety pasażera walnięte na czarno i trójkąty wypełnienia ramy na srebrno na plus

Błotnik z tyłu też pozytywnie wygląda.

Chcesz porównać ile w maszynie zmieniono?

Proszę bardzo, wszystko jest na forforum

http://polishbanditcrew.pl/topic/6166-suzuki-bandit-na-zdjeciach-2-generacja-detale-i-roznice/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie będę zakładał nowego tematu - powiedźcie do czego jest te pokrętło zaznaczone na czerwono?

 

http://i.imgur.com/xt3R8Lu.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie będę zakładał nowego tematu - powiedźcie do czego jest te pokrętło zaznaczone na czerwono?

 

http://i.imgur.com/xt3R8Lu.jpg

regulujesz tym obroty biegu jałowego

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

regulujesz tym obroty biegu jałowego

 

Tylko, że u mnie to niezbyt chce się kręcić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pewnie przyrdzewiało na gwincie przy przepustnicach... lub w tym pancerzu...  popsikaj WD-40

Edytowane przez lelon
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Share

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz regulamin oraz politykę prywatności.Regulamin Polityka prywatnościUmieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.