Skocz do zawartości

Orri - Ocena Bandita 600

Orri
 Share

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie.

Trochę inny temat niż pozostałem w tym dziale ponieważ proszę o ocenę już mojego motocykla, który kupiłem nie tak dawno temu.

Jestem "zielony" jeśli chodzi o Suzuki Bandit, a trafiłem na dobre forum, na którym mam nadzieję, że mi pomożecie.

Na początek przedstawie Suzuki:

Suzuki GSF 600N z roku 2000, pierwsza rejestracja w 2001 roku. W 2011 trafił do Polski - nie wiem skąd.

Z tego co zauważyłem przy ogarnięciu go to został rozebrany do gołej ramy i rama została pomalowana w czarny mat(?) a reszta części na czarno. Poprzednio był czerwony - widać odpryski czerwonego.

Licznik jest w milach, przebieg jaki jest na liczniku to ponad 17 tys. mil z czego dużo jeździł z zepsutym licznikiem (poprzednik nie chciał naprawić) i ma ok 40 tysięcy mil przebiegu.

Moto zarejestrowane zostało na A2 - zdławione na 32,90 KW.

Lampa z tego co wiem to jest produkcji  czechosłowackiej - czyli od Jawy no ale mi to nie przeszkadza, nieoryginalna kierownica, brak ciężarków, wydech Scorpion - full przelot. Instalacja elektryczna mocno przerobiona - zmieniony klakson na bardzo cichy (nie wiem po co komu to), automatyczne włączanie się świateł po przekręceniu stacyjki, ogólnie oglądając instalacje zauważyłem dużo taśmy izolacyjnej. Lusterka mam lecz niezamontowane jeszcze, tak samo tablica.

Nie znam się na tym dobrze więc chciałbym prosić Was o pomoc w ocenie motocykla - co jest źle, co jest nieoryginalne, co należy poprawić - piszcie wszystko, nawet tą najgorszą prawdę. :P

Zdjęcia w albumie na imgur: http://imgur.com/a/sIjk1

Edytowane przez Orri

Widzisz prowadzisz stronę na Facebook o tematyce SUZUKI BANDIT która jak podałeś

cyt. Strona poświęcona Suzuki Bandit z Polski. Na stronie umieszczane są zdjęcia, pytania, informacje itd. dotyczące Suzuki Bandit.

Jak moderator zwrócił tobie uwagę to byłes wielce oburzony a klasycznie tutaj podajesz że jesteś zielony w temacie !

Witajcie.