Skocz do zawartości

Orri - Ocena Bandita 600


Orri
 Share

Rekomendowane odpowiedzi

Nie tworząc kolejnego tematu chciałbym Was tutaj o coś zapytać.

Gdy jadę Banditem, jedynka, dwójka, trójka i pełny gaz po chwili odpuszczam to Bandit dusi się i gaśnie. Pon zatrzymaniu się poczekam trochę, odkręcam kranik na PRI (chyba tu o to w tym chodzi) i gdy paliwo napłynie mogę dalej jechać. Gdy jadę spokojnie to wszystko jest normalnie lecz gdy go trochę przycisnę to znowu się dusi i gaśnie, tak samo jak kilka razy odkręcę do końca podczas jazdy ten problem występuje. Podejrzewam, że to mój filtr paliwa nie jest zbyt wydajny - filtr papierowy. Co o tym sądzicie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz taki dokładany filtr paliwa na wężyku ?? Wywal ten papierowy i jak już chcesz mieć koniecznie to wstaw taki siateczkowy. O ile dobrze pamiętam bandzior ma filtr wbudowany w kranik. Nie faluje ci na obrotach ? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam taki filtr jak na zdjęciu:

http://i.imgur.com/k33ZF2h.jpg

Na wolnych obrotach nieco faluje lecz nie mocno. I jak jadę i odkręcę tak lekko gwałtownie gazu to przerywa i dopiero po jakimś czasie się wkręci.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

filtr na śmietnik. Później spuść paliwo z baku, wykręć kranik i zobacz czy siateczka na nim nie jest nigdzie przytkana, możesz go przeczyścić trochę. Ja całe życie bez filtra paliwa jeżdżę i żyję (mowa o tym papierowym zakładanym na przewodzie paliwowym).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak jak miszi mówi filtr wyrzuć ja też mam bez filtra tylko ten siateczkowy w kraniku i jest wszystko git. Jeśli dalej będzie falował obrotami to pomyśl o synchronizacji gaźników. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wyrzuciłem filtr papierowy i włożyłem siatkowy. Na początku było okey, wszystko pięknie ładnie. Teraz jak pocisnę go trochę mocniej to dusi się, gaśnie i nie chce odpalić, jak odpali to zaczyna przerywać tak jakby nie dostawał paliwa. Zmieniam z PRI na Rezerwę, z rezerwy na pri i nadal to samo, brakuje mu mocy ale gdy trochę postoi wszystko dobrze działa lecz przyspieszając trochę przerywa. Może być to wina świec zapłonowych?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

możliwe że gaźniki są do czyszczenia, przez zaworki przechodzi za mało paliwa albo jest za niski poziom w komorach.

Lub kranik tak zarypany że ledwo co leci

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź kranik siatkowy filtr powinien przepuszczać odpowiednią ilość paliwa. Wcześniej jak jeździłeś na tym papierowym filtrze to od samego początku miał takie objawy czy po jakimś czasie jak już się zapchał ? Jeśli nie pomoże to ja bym zrobił synchro i czyszczenie gaźników .

Edytowane przez Adi491
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź kranik siatkowy filtr powinien przepuszczać odpowiednią ilość paliwa. Wcześniej jak jeździłeś na tym papierowym filtrze to od samego początku miał takie objawy czy po jakimś czasie jak już się zapchał ? Jeśli nie pomoże to ja bym zrobił synchro i czyszczenie gaźników .

 

Wrzuciłem filtr siatkowy, który raczej przepuszcza odpowiednią ilość paliwa. Jak był papierowy to po jakimś czasie to występowało lecz po chwili postoju odpalał normalnie i się nie dławił a teraz jak zgaśnie to ciężko odpalić a jak odpali to się dusi i nie wkręca się na obroty. Jutro sprawdzę ostatni raz ten kranik, wyrzucę ten filtr paliwo, sprawdzę świece oraz filtr powietrza. Zamowilem już nowe świece, olej, filtr oleju i powietrza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wyczyść kranik złóż wsio bez filtra (tego kupionego). Jak bd hulać to dołóż ten siatkowy i zobacz co bd się działo. Jak nie będzie hulać po wyczyszczeniu kranika i usunięciu filtra siatkowego to pewnie gaźniki do roboty 

Edytowane przez Adi491
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wyczyść kranik złóż wsio bez filtra (tego kupionego). Jak bd hulać to dołóż ten siatkowy i zobacz co bd się działo. Jak nie będzie hulać po wyczyszczeniu kranika i usunięciu filtra siatkowego to pewnie gaźniki do roboty 

No mam nadzieję, że nie będę musiał nic robić przy gaźnikach ponieważ gdy je rozkręcę to nie złoże a w Sokółce raczej chyba nikt nie wyreguluje i zsynchronizuje gaźników.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

gaźniki nie są skomplikowane, a jak masz problem z zapamiętywaniem kolejności elementów to rób fotki:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

gaźniki nie są skomplikowane, a jak masz problem z zapamiętywaniem kolejności elementów to rób fotki:)

 

Ale po rozebraniu trzeba je wyregulować i zsynchronizować, tak?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak trzeba je zsynchronizować i potrzebne są do tego wakuometry i wiedza ale gdzieś na forum widziałem opis jak zrobić wakuometry oraz jak zsynchronizować gaźniki.

Edytowane przez Adi491
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niedziela, nie można nic robić no ale niestety musiałem zająć się Banditem. Wyczyściłem kranik, wyrzuciłem filtr paliwa - podłączyłem bez żadnego filtra paliwa, wyczyściłem filtr powietrza - suszarką ;/ spuściłem paliwo z gaźników i złożyłem wszystko do kupy i zalałem ponad 5 litrów benzyny. Moto odpaliło, pochodziło trochę bez problemów, pierwsza jazda - idealnie, wróciłem, postał z dwie godziny i postanowiłem pojeździć. Bez problemu wkręcał się na obroty, nie dusiło go, nic się nie działo. Zatankowałem jeszcze 5 litrów i jak na razie wszystko jest idealnie. Nie wiem jak będzie chodzić na rezerwie bo to może było przyczyną tego, że go dławiło lecz na razie dobrze jeździ. W tygodniu idzie do wymiany olej, filtr powietrza i oleju oraz świece NGK.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i gitarka niech wozi ! :) Będziesz w Białymstoku na motosercu ?

Tak. Raczej tak. Z Sokolki leci chyba kilka osob wiec sie z nimi zabiore. Mam nadzieje ze poznamy sie. xd Jak to zabrzmialo :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak chcesz sprawdzić jak będzie chodził a rezerwie to od razu przekręć kranik na RES to się dowiesz :) nie musisz czekać aż będzie mało paliwa w zbiorniku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak chcesz sprawdzić jak będzie chodził a rezerwie to od razu przekręć kranik na RES to się dowiesz :) nie musisz czekać aż będzie mało paliwa w zbiorniku.

Hahaha wiem wiem, już dzisiaj sprawdziłem i jest dobrze. Czekam na filtry i inne graty a najważniejsze to przednia opona :3

 

Hehe spoko Orri będzie okazja żeby wspólnie polatać :)

 

Nom :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Share

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz regulamin oraz politykę prywatności.Regulamin Polityka prywatnościUmieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.