Skocz do zawartości

Olej - Maź W Oleju - Paliwo W Oleju - Pytania I Porady


Gość szewc
 Share

Rekomendowane odpowiedzi

Powinno być Wyjdź! :lol:

 

Lelon Ci napisał co masz zrobić, żeby ktoś Ci tu ewentualnie pomógł, chociaż jeśli forum służy tylko do pomocy, to jednak tu nie pasujesz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 137
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

  • Tomek

    5

  • qnerk

    8

  • Conorian

    6

Top Posters In This Topic

Posted Images

Powinno być Wyjdź! :lol:

 

Lelon Ci napisał co masz zrobić, żeby ktoś Ci tu ewentualnie pomógł, chociaż jeśli forum służy tylko do pomocy, to jednak tu nie pasujesz.

Nie zniechęcaj go. Kupił sprzęt i jest napalony do dziś jeszcze, więc spokojnie. :)

 

Myślałem , że forum służy do pomocy innym ,ale chyba się myliłem , najwidoczniej nie to .

 

Służy, ale to działa w dwie strony, jak się trochę uspokoisz to przeczytaj CAŁY temat raz jeszcze. Przeanalizuj sobie co tam musisz i przywitaj się, ładnie i kulturalnie. Jestem trochę ponad pół roku starszy od Ciebie, a wydaje mi się, że nie jestem tak buntowniczy, jak Ty. :P Nikt nie chce Ci tu zrobić krzywdy. Wypadałoby po prostu dać coś od siebie, zanim będziesz coś chciał do siebie, w tym przypadku przywitaj się porządnie, opisz siebie, czym się interesujesz i jakie lubisz ciasto. A w rezultacie otrzymasz pomoc. To nie jest forum mechaników, czy coś. Tu masz społeczność, może to mocne słowo, ale e-rodzina, coś w ten deseń, więc policz do dziesięciu i zastosuj się do zasad tutaj panujących, a źle nie wyjdziesz.

Edytowane przez Dario
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chętnie odpowiem Ci na pytanie bo odpowiedź jest oczywista i ogólnie znana, ale bez przywitalni powiedzieć Ci mogę jedynie że Twoja diagnoza jest błędna

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bez przywitania obstawiam winę korka na chłodnicy. Stąd to ciśnienie :o:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Grzecznie się przywitałem w dziale przywitania .

Przepraszam za posty wyżej , byłem bardzo zdenerwowany , gdyż chciałem się pocieszyć moją pierwszą 600tką a tu takie coś .

Pozdrawiam :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego, szkoda ze najpier nie napisales przed kupnem, bylem i ogladalem te moto co kupiles, kepno, gosciu w zóltym domku mieszka, i handluje anglikami, sracczka jakiej drugiej nie ma. Na obroty sie nie wkreca, strzela kicha ,brak mocy no i rzyga olejem.... Wspólczuje :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No własnie :((((

Nie dałem za nie jakoś dużo , ale silnik tragedia :(((

Załamałem się , pomierzyłem kompresje , pierwszy cyl 12bar :) drugi 3bar :(((((((( trzeci 10bar :):( czwarty 10bar :):(

Sciągać głowice ? Co może być przyczyną braku sprężania na 2 cylindrze ? Może to tylko uszczelka i przez to benzyna w oleju i brak kompresji ?

Bandit był czarny ?

Z Kąt jesteś :(

Ale mina . Jechać z pretensjami ? miał być sprawny 100% , tylko do synchronizacji .

Dzięki wielkie za info :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok, w takim razie zgodnie z obietnicą odpowiem.

Przyczyną paliwa w oleju są zaworki iglicowe i najprawdopodobniej kranik - chyba że ktoś zostawił na PRI. - tutaj kłania się serwis gaźników. Nie jesteś pierwszy i nie ostatni

Co zaś do kompresji o ile nie pomieszałeś przy pomiarze to zawory do regulacji - nawet zatarty tłok dałby Ci ok 6 bar, więc wyreguluj zawory i zmierz dopiero kompresje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Bandit był czarny ?

Z Kąt jesteś :(

Ale mina . Jechać z pretensjami ? miał być sprawny 100% , tylko do synchronizacji .

Dzięki wielkie za info :)

 

Dokladnie, czarny z jakims denerwujacym alarmem :D

W garazu mial spory asortyment :D

 

Jechalem po niego 150km, i mial bys sprawny, tez bylem troche zly.

 

Jedz do mechanika, niech zrobi wstepna wycene napraw, i zawiez gosciowi rachunek, i rzadaj zwrotu kasy za naprawe, jak sie nie zgodzi to postrasz prawnikiem, moze cos go ruszy :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak jak Qner napisał, zawory i regulacja gaźnika, nie powinieneś mieć z tym kłopotu.

Na forum jest dokładna instrukcja krok po kroku bodajże w bazie wiedzy jak wyregulować zawory.

 

Podejdź do tego na spokojnie, powtórz pomiar może się pomyliłeś.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak jak Qnerk pisze kolega z forum Jab2 miał podobny przypadek (benzyna w oleju). Odkręć bak przekręć na ON i zobacz czy leci benzyna, jak poleci to znaczy że musisz kupić zestaw naprawczy do kranika bo pewnie uszczelka gdzieś puszcza :) Zobacz też czy nie miałeś kranika w pozycji PRI, co do reszty to Qnerk się rozpisał :)

 

Edit: Jeżeli nie leje się olej nigdzie dookoła to uszczelka chyba jest OK :P

Edytowane przez szala90
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ile ma być luzów na zaworach , wątpię ,ze to wina zaworów ponieważ patrzałem i łapki zaworów moją luz czyli zawór napewno sie domyka ;P Dzieki wielkie !!!! :)

A ten priv co ma do oleju w komorze , bo do kranika ida 2 wężyki i albo daje albo nie , tak mi sie wydaje a nie mam pojecia na temat tego motocykla .

Zaworki iglicowe - gdzie one sie znajduja ? chodzi ci o zaworki pod pływakami w gaznikach , one odpowiadaja za odciecie paliwa gdy jest go wystarczajaco duzo w komorze gaznika .

 

Przemol98 jaką cene Ci za niego proponował ?

 

Z góry dzięki za odp.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3100 zł , ale nie było warto :(

Przeregulowałem zawory na tym jednym cylindrze , kompresja wzrosła , ale zaledwie do 4bar ,czyli są uszkodzone gniazda zaworów , bądz głowica lub tłok .

Na ON paliwo nie leci .

Pojadę do gościa spytać się co on na to ? Ile taki remont wstępnie będzie kosztował ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego mogłeś już zrobić zaworki na wszystkich cylindrach. Paliwo samo na ON nie poleci bo kranik jest sterowany podciśnieniowo. Co do kompresji to powiem, że dobrze nie jest. Wartość normalna to 10bar minimalna 8 a dopuszczalna różnica to 2 bary pomiędzy cylindrami. Skoro jest 4 do dobrze a co za tym idzie tanio to nie wygląda. Tam mogą być gniazda zaworowe, tłok, pierścienie... albo każde z tych. Dziwię się tylko że kupiłeś taki silnik wiedząc o tym że kompresja jest tak niska :(

Edytowane przez Conorian
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

k**wa 3 tyś zł, 26 tyś przebiegu, 99rok, a miało być nowe.

I jeszcze wina sprzedawcy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Paliwo samo na ON nie poleci bo kranik jest sterowany podciśnieniowo.

Paliwo na ON poleci jak kranik nie trzyma :P BTW Adi pytałeś się co daje pozycja PRI - jest to pozycja w której zalewa się gaźniki i nie musi być wytwarzane podciśnienie żeby paliwko leciało do gaźników :)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moto jest bardzo poniszczone , silnik miał być 100% dobry ,a jest praktycznie do wymiany .

Ma ktoś może schemat ustawienia rozrządu ? Bo chyba będę sciągał głowice :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no to masz co robić na długie zimowe wieczory..oszczędziłeś na zakupie to dołożysz do remontu. suma musi się zgadzać.

współczuję, ale może lepiej rozejrzeć się za innym silnikiem niż grzebać nie wiedząc ile gratów ze środka jest w rozsypce.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

silnik troche kosztuje niech chłopak rozbierze i zobaczy chociaż co się zepsuło może za parę groszy wymieni co trzeba i będzie śmigać :motorek:

 

o ustawienia rozrządu zapytaj krynia :D on się na tym zna wymienia wałki i różnego typu bebechy z motocykla :Phttp://polishbanditc...er/2857-krynio/

Edytowane przez szala90
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Share


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz regulamin oraz politykę prywatności.Regulamin Polityka prywatnościUmieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.