Skocz do zawartości

Gsf Bandit 600N / 2000R. / Niebieski


Gość Tomek81Wawa
 Share

Rekomendowane odpowiedzi

Przyszedł ten moment, że trafiła się okazja zakupu długo poszukiwanego F4i.

W związku z tym wystawiam na sprzedaż mojego dziora.

Rok produkcji: 2000

Kolor: niebieski

Wersja: N

Pojemność: 600cm3

Moc: 57kW / 78KM

Pierwsza rejestracja: 2000-06-28

Pierwsza rejestracja w kraju: 2011-05-24

Kraj pochodzenia: z tego co wiem Włochy - jestem 3 właścicielem w kraju.

Przegląd do: 2015-05-21 (oczywiście jeśli się nie uda go sprzedać to podbijam nowe badanie).

Aktualny przebieg: 54 kkm

Cena dla użytkowników forum: 6000 (absolutnie bez negocjacji) lub 6500 (i negocjujemy :))

 

Motocykl całkowicie przygotowany do sezonu i na bieżąco jeżdżony - kupiłem go rok temu i do tej pory zrobiłem nim ~6kkm.

Zamontowany akcesoryjny wydech LeoVince SBK oraz solidne gmole.

 

Przed sezonem wymienione (przy przebiegu ~52 kkm):

  • Olej Valvoline Durablend 4T 10w40
  • Filtr oleju
  • Cały napęd:
    • łańcuch DID złoty wzmocniony
    • zębatka zdawcza Sunstar
    • zębatka tylna Sunstar
  • akcesoryjne ciężarki kierownicy
  • 600 km temu wymieniłem wszystkie tarczki sprzęgła i sprężyny
  • w liczniku zamontowałem cyfrowy wyświetlacz załączonego biegu (przerobiłem oryginalny czujnik luzu)

Dodatkowo w połowie poprzedniego sezonu:

  • Wymiana kierunkowskazów na mniejsze akcesoryjne żarówkowe (posiadam oryginalne)
  • Wymiana lusterek na szersze
  • Wymiana oleju w lagach
  • Wymiana klocków hamulcowych (tył)
  • Wymiana płynu hamulcowego (tył)
  • Wymiana czujnika hamulca ręcznego

Jak widać z powyższego zestawienia robiony był pode mnie a że trafiła się okazja bo kumpel wyjeżdża za granice i pozbywa się swojej Hondy to i ja za niewielką dopłatą bym skorzystał :)

Motocykl do tankowania i jeżdżenia - obecnie nie wymaga żadnych napraw czy regulacji.

Wszystko robione na bieżąco.

Jako, że było to moje pierwsze moto "udało mi się" dwa razy go położyć na parkingu (przy zerowej lub niemal zerowej prędkości) - ale dzięki temu, że są dobre gmole to ucierpiały tylko one (wyczyściłem i pomalowałem aby ich ruda nie jadła).

 

Wieczorem wrzucę więcej aktualnych i lepszych jakościowo zdjęć:

Link do galerii na PBC: http://polishbanditcrew.pl/garage/vehicle/273-suzuki-gsf-600/?tab=images#

 

 

 

 

2015-05-19:

Trochę to trwało ale z braku czasu dopiero teraz udostępniam album

 

IMG_4032.JPGIMG_4038.JPGIMG_4040.JPGIMG_4042.JPGIMG_4044.JPGIMG_4053.JPG

 

Więcej zdjęć pod linkiem https://plus.google.com/photos/115263110354160291254/albums/6150543873896567825

Edytowane przez Tomek81Wawa
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dodałem fotosy i link do galerii.

Z racji tego, że w tym tygodniu kończy się ubezpieczenie oraz przegląd to dla nowego właściciela będzie gratisem pełne OC+badanie na cały rok (OC w PZU jest oczywiście rekalkulowane dla nowego właściciela)

 

http://otomoto.pl/oferta/suzuki-gsf-bandit-ID6y5nkJ.html?action=show&id=6000473753&utm_source=serviceletterManageAd&utm_medium=email&utm_campaign=diplayLink#xtor=EREC-55-[id1]-20150519-[diplayLink]-368926@1-20150519142442

Edytowane przez Tomek81Wawa
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolega poszukuje Bandziora i może się do Ciebie przejedziemy ale najpierw jeszcze parę pytań.. :)

Daj znać co z luzami zaworowymi czy synchro gaźników?

Z tego co widzę to do wymiany klocki przód...

To jest już wersja z czujnikiem położenia przepustnicy?

Jak możesz to napisz jaki jest DOT opon

 

Z góry dziękuję i pozdrawiam

Sailor

 

PS Daj jeszcze na priv nr rejestracyjny i datę pierwszej rejestracji :-)

Edytowane przez Sailor
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

oo faktycznie dobrze zauważyłeś :) z tymi klockami... 

Opona na tyle ma coś około roku (kupowałem od Cyrusa z forum) - z przodu ten sezon przelata ale nie pamiętam teraz ile ma - jutro Ci napiszę.

Luzów i synchro nie robiłem - raczej nie będzie wymagał w tym sezonie, spalanie ma w normie i nie cyka więc stąd mój wniosek :)

Co do czujnika położenia przepustnicy - to z tego co wiem wszystkie II gen. już go mają ale szczerze powiem, ze nie wiem nawet jak to sprawdzić...

 

Jutro mam zamiar podbić na badanie techniczne bo do czwartku jest ważne więc rok z bańki...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do czujnika położenia przepustnicy - to z tego co wiem wszystkie II gen. już go mają ale szczerze powiem, ze nie wiem nawet jak to sprawdzić...

 

 

 

Ma, to jest ten przewód co wychodzi z prawej strony gaźników...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

właśnie podbiłem przegląd - pierwszy raz widziałem abym tak dokładnie diagnosta robił badanie (nawet latarką mi świecił po zawieszeniu).

Opona przód: Bridgestone Battlax BT-016 / DOT 4208

Opona tył: Dunlop SportSMart2 / DOT 13/14

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat do zamknięcia - Dzior poszedł w Polskę a szkoda - dałem znać nowemu właścicielowi o PBC to może dołączy do nas.

Jak go wrzucaliśmy na przyczepę to trochę mi się łza zakręciła - mam nadzieję, że będzie mu dobrze w nowym domu :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Share

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz regulamin oraz politykę prywatności.Regulamin Polityka prywatnościUmieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.