Skocz do zawartości

Wężykowanie


Gość makzel
 Share

Rekomendowane odpowiedzi

Proponuje ustawic troche wyzsze cisnienie tylnej opony niz obecnie, odkrecic wahacz od tylnego amora ale zostawic kolo.

Zlapac je z gory i z dolu i probowac skrecac gora / dol razem z wahaczem.

Jezeli poczujesz luz to lozyska wahacza do wymiany. Zreszta czy je sprawdzales po zakupie ?

Zwykle nikt ich nie smaruje i po 9 latach sa raczej do wymiany.

Nie ma zadnego innego powodu zeby Bandit zachowywal sie gorzej od GSa w lukach, no chyba ze zalatywiona jest tylna opona.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Luzów nie mam. Jednak zauważ, że bandzior jest cięższy i lżej się prowadzi. To co na GSie powodowało skręt to tutaj pewnie zrobiło by zejście na kolano :) Do tego jest bardzo miękki. W GSie miałem sprężynę na 7 w amorze a lagi zalane olejem 15w i regulatory na maxa.

Jak się pilnuję, nie robię głupot i zakręt jest w miarę równy (nie fale dunaju) to moto też jedzie dobrze.

 

Dziś zaniepokoiło mnie tylko jedno - od strony łańcucha wskażnik jest na 2 i pół kreski a od strony wydechu na 3. Czy ta minimalna różnica może coś wprowadzać? Moto jedzie jak po sznurku.

 

Ogólnie muszę zrobić to co koledzy wyżej. Utwardzić dupę i zalać 15w

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdzales ten brak luzow ???

Bo cos ci nie wierze :)

 

Jezeli np sprawdzales bez odkrecenia amora od wahacza to nic nie wyczujesz.

A lozyska iglowe Suzuki do mocnych nie naleza. Zewnetrzna bieznie to kawalek zwinietej blachy, ktory uzyskuje wlasciwa srednice

dopiero po wepchnieciu w wahacz. W hurcie ich koszt nie przekracza 20 centow, co innego detal :)

 

Po zmianie lozysk uzyskujesz natychmiast uczucie pewnosci prowadzenia moto w lukach, to b. charakterystyczne dla tego typu uszkodzenia.

Utwardzenie tylu tylko zamaskuje prawdziwy problem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zobaczę jeszcze raz. Będę dzisiaj coś grzebał w garażu to odkręcę na chwilę przegub amora od wahacza (o to chodzi?) i pomajtam dziadem na boki. Nie wiem na ile to problem przesiadki a na ile coś z moto, ale warto obejrzeć, tym bardziej że to chwila roboty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i tak jak mówiłem - luzów brak. Odkręciłem amor centralny od kołyski (chwila roboty) i majtałem wahaczem tak by wyczuć cokolwiek. Na szczęście nic nie wyczułem. Sprawdzałem luzy na boki ale też poprzecznie szarpiąc nim po skosach (jedna ręka naciska ramię wahacza a z drugiej podnosi) i tak na przemian. Jest ok. Jak już leciałem to po całości. Lewarek pod ramę, przód w górę i to samo.

Aż pannę zaprzągłem do roboty, żeby na moto usiadła, żeby nie fruwało od tego szarpania. Jest ok.

Ustawienie amora 4/2 ważę jakieś niecałe 90kg ;]

Edytowane przez MetalBeast
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Share

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz regulamin oraz politykę prywatności.Regulamin Polityka prywatnościUmieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.