Skocz do zawartości

Cbr Xx1100 / Zzr 1200 A Może Bandit 1200?


Gość destroyed22
 Share

Rekomendowane odpowiedzi

Witam panowie, sprzedaję swojego małego B po 4 sezonach użytkowania, mocy już trochę brak chciałoby się coś więcej.. Cały czas po głowie chodził tylko i wyłącznie bandit 1200 ale naczytałem się sporo o hondzie xx1100 i kawasaki zzr1200.. Coś do szybszej turystyki i teraz rodzi się dylemat.. Nie ukrywam że urzekł mnie ten ostatni zzr1200, jest ich bardzo mało a i informacji o nim tyle co nic.. czy ktoś coś wie na temat tego sprzętu? Czy może zostać czy poczciwym badycie.. wkleje jeden link który zobaczyłem niedaleko siebie, może ktoś coś wie o tym egzemplarzu? Zapraszam do dyskusji i z góry dziękuję za wszystkie jakiekolkwiek sugestie co by nie żałować wyboru.. http://allegro.pl/kawasaki-zzr-1200-nie-honda-xx-hayabusa-bandit-i5525087900.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja myślę, że Lelon może coś wiedzieć na temat zzr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Już go namierzyłem dzięki :) w razie jakby ktoś miał styczność z xx1100 albo zzr1200 to chętnie wysłucham każdego..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

xx1100 - kacper ujezdza i mikit jeszcze 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wszystkie dobre aby stan sie zgadzał, którego byś nie wybrał bedziesz zadowolony tylko najpierw polecał bym Ci sie przysiąść do każdego i w miare możliwosci przejechać każda sztuką

 

w kawie i iXie musisz brac fachowca który obada silnik bo nie są takie super pancerne konstrukcje jak sie niektórym zdaje a ich naprawę trzeba liczyć później w tysiacach.

Edytowane przez Cirus
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ten konkretny co wrzuciłeś z miesiąc temu a nawet może i lepiej widziałem na allegro. Jak dobrze pamiętam to startował z ceny 10k lub w okolicach, bo ja mniej więcej tyle chciałem wydać na któryś z tych sprzętów. Ale poszedłem w zupełnie inną stronę wiec w wyborze nie pomogę :P Choć z tych co wymieniłeś szukałbym XX'a (oczywiście wersje blackbird), widziałem w nim najwięcej plusów i ten ich system hamowania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Iksa posiadam od chyba 3 sezonów i szczerze polecam. To niezawodne maszyny. Jeżeli ramą jest cała i silnik ładnie pracuje to motocykl nie do zajechania. Jedyne co może paść to regulator napięcia,jak w każdej Hondzie,ale większość pewnie ma już wymieniony,no i hałasujacy kosz sprzęgłowy,ale ten typ tak ma. Co prawda można go wymienić,ale szybko się odezwie. Trzeba się przyzwyczaić. Poza tym same plusy. Co prawda przesiadłbym się na coś nowszego,ale nie ma na co.

 

 

Wysłane z iPad za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widzę większość na XX oczywiście też mówię o black bird.. nikt nic nie powie o ZZR1200 ? z wyglądu bardziej mi się podoba a serwis ponoć nie jest taki drogi jakby się miało zdawać..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

któż ma coś powiedzieć jak nikt go nie ma :)

 

a to duży plus i zarazem minus

-ja chciałem rzadko spotykany moto i mam, ale zastanów się dwa razy nad zakupem zzr1200, bo o części w razie W dość trudno :)

 

Serwis??? ja serwisuje sam, więc koszt płytek zaworowych, filtry i oleje, jak w innych moto

Miałem szczęście przy zakupie bo kupiłem w ciemno i nie jeździłem nim przed zakupem, ale koleś okazał się w porządku bo powiedział o wszystkim, wysłał mi milion sryjlon zdjęć w dobrej jakości i odpowiadał na każde pytanie dość sensownie:) 

Jedyna bolączka tego modelu w moim przypadku to wadliwy wałek rozrządu (możesz zobaczyć w mojej galerii)

Poza tym przy jeździe emeryckiej pali tyle co B6, jeżdżąc normalnie to 0,5l więcej a jak jedziesz agresywnie to pali dużo jak każde powyżej litra :P

Pozycja za sterami dla mnie wygodna (182cm wzrostu i długie łapska), akcesoryjna szyba MRA robi mega robotę.

Kulturą pracy nie grzeszą, zarówno silnik jak i skrzynia, ale i tak jest lepiej niż w bandicie :D silniki mają całkiem dobrą opinie, ale zbyt krótko go mam żeby coś więcej powiedzieć

Sam silnik to łagodny baranek, przynajmniej do 4-5tys. nie jest agresywny i nie zaskakuje, odkręcając na max gaz sam nie idzie na koło. zabawa zaczyna się powyżej 7 tys. 

Jak masz jeszcze jakieś pytania to pisz, jakbyś miał jakieś fotki do oględzin to wysyłaj. 

 

Tego zzr z linku bym nie kupił, za tani :) poza tym zdjęcia tak marnej jakości.....

 

przy oględzinach łatwo wychwycić stukanie zaworów (powinno być cicho) sam silnik nie pracuje jak w zegarku na biegu jałowym (pomimo pełnego serwisu) łańcuch rozrządu też słychać, no i najważniejsze, skrzynia biegów dość głośno pracuje (słychać szum) ale też ten dzwięk nie może być zbyt głośny (podam swój przykład - po zakupie wlałem valvoline synpower - syntetyk, zrobiło się głośno w skrzyni, przestraszyłem się, zaczałem szukac info na ten temat, teraz wlałem valvoline pół syntetyk i jest ciszej)

 

a jeszcze jedno ile masz wzrostu??? bo zzr nie jest dla niskich osób

 

pomogłem coś???? 

Edytowane przez lelon
  • Upvote 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Latam z kumplem trzeci sezon, ja na swoim B12 a On na XX, wersja na wtrysku przebieg ok 60000. Moim zdaniem koszty eksploatacji i spalanie nie są wygórowane a dzienna trasa 600 kilometrów to mała wycieczka. Maszyna godna polecenia, wygodna, dynamiczna i bezawaryjna. Dodatkowo świetną sprawą jest Dual CBS.

Proponuję się przymierzyć czy oby na pewno pozycja za sterami podpasuje, wiadomo każde moto jest inne.

Doświadczenia z Kawą nie miałem, wydaje mi się że to trochę nie doceniona maszyna na naszym rynku.

Powodzenia w poszukiwaniu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

któż ma coś powiedzieć jak nikt go nie ma :)

 

a to duży plus i zarazem minus

-ja chciałem rzadko spotykany moto i mam, ale zastanów się dwa razy nad zakupem zzr1200, bo o części w razie W dość trudno :)

 

Serwis??? ja serwisuje sam, więc koszt płytek zaworowych, filtry i oleje, jak w innych moto

Miałem szczęście przy zakupie bo kupiłem w ciemno i nie jeździłem nim przed zakupem, ale koleś okazał się w porządku bo powiedział o wszystkim, wysłał mi milion sryjlon zdjęć w dobrej jakości i odpowiadał na każde pytanie dość sensownie:) 

Jedyna bolączka tego modelu w moim przypadku to wadliwy wałek rozrządu (możesz zobaczyć w mojej galerii)

Poza tym przy jeździe emeryckiej pali tyle co B6, jeżdżąc normalnie to 0,5l więcej a jak jedziesz agresywnie to pali dużo jak każde powyżej litra :P

Pozycja za sterami dla mnie wygodna (182cm wzrostu i długie łapska), akcesoryjna szyba MRA robi mega robotę.

Kulturą pracy nie grzeszą, zarówno silnik jak i skrzynia, ale i tak jest lepiej niż w bandicie :D silniki mają całkiem dobrą opinie, ale zbyt krótko go mam żeby coś więcej powiedzieć

Sam silnik to łagodny baranek, przynajmniej do 4-5tys. nie jest agresywny i nie zaskakuje, odkręcając na max gaz sam nie idzie na koło. zabawa zaczyna się powyżej 7 tys. 

Jak masz jeszcze jakieś pytania to pisz, jakbyś miał jakieś fotki do oględzin to wysyłaj. 

 

Tego zzr z linku bym nie kupił, za tani :) poza tym zdjęcia tak marnej jakości.....

 

przy oględzinach łatwo wychwycić stukanie zaworów (powinno być cicho) sam silnik nie pracuje jak w zegarku na biegu jałowym (pomimo pełnego serwisu) łańcuch rozrządu też słychać, no i najważniejsze, skrzynia biegów dość głośno pracuje (słychać szum) ale też ten dzwięk nie może być zbyt głośny (podam swój przykład - po zakupie wlałem valvoline synpower - syntetyk, zrobiło się głośno w skrzyni, przestraszyłem się, zaczałem szukac info na ten temat, teraz wlałem valvoline pół syntetyk i jest ciszej)

 

a jeszcze jedno ile masz wzrostu??? bo zzr nie jest dla niskich osób

 

pomogłem coś???? 

Jasne że pomogłeś , zawsze to w końcu coś :) wzrostu mam 183cm więc myśle nie powinno być problemów chociaż wciąż się waham czy xx czy zzr a może jednak stary poczciwy b12 :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a jeszcze jedno ile masz wzrostu??? bo zzr nie jest dla niskich osób

 

Ej no, ja mam 174 i jest mi wygodniej niż na bandziorze, serio :)

Jak 12 sprawuje się tak jak 14 to mega polecam. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ej no, ja mam 174 i jest mi wygodniej niż na bandziorze, serio :)

Jak 12 sprawuje się tak jak 14 to mega polecam. 

musimy się zamienić na kilka dni :P wtedy będziesz wiedział :)

 

174cm, to nie niski człek dla mnie :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a czy oryginalna owiewka w zzr1200 czy xx1100 jest wystarczaąca? wczoraj jechałem fazerem 1000 i powiem ze głową mojtało aż miło, mocny wiatr w barki i szyję, na moim bandicie N chyba lepiej sie czułem biorąc wszystko na klate ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a czy oryginalna owiewka w zzr1200 czy xx1100 jest wystarczaąca? wczoraj jechałem fazerem 1000 i powiem ze głową mojtało aż miło, mocny wiatr w barki i szyję, na moim bandicie N chyba lepiej sie czułem biorąc wszystko na klate ;)

nie jechałem ze zwykła szybą, ale na pewno przy większej prędkości nie jest wystarczająca, bo jak sprawdzałem u siebie siedząc normalnie akcesoryjna szyba odprowadza powietrze  lekko powyżej wizjera w kasku, także jest w miarę opływowo, zwykła szybka na pewno puszcza powietrze niżej czyli miota kaskiem przy normalnej pozycji za kierą

 

ps. u Ciebie może być trochę lepiej bo jesteś kilka cm niższy

Edytowane przez lelon
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No niestety FZS1000 ma słabą ochronę przed wiatrem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fazer nie ma zadnej ochrony a ten kawalek plastiku to jakas parodia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a jak jest w IKSIE? czy ta standardowa szybka coś pomaga? Mi strasznie wiało już w szyję a kaskiem czasem miotało na lewo i prawo  bezwładnie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niezależnie czy to będzie iksior, zygzak czy haja to przy oryginalnej szybie będziesz dostawał wiatrem na facjatę - są zaprojektowane do pozycji "leżenia na baku" i zestaw kierownik+motocykl ma być jak najbardziej opływowy. We wszystkich powyższych sprzętach zmiana owiewki na akcesoryjną (jest lekko podwinięta do góry przy krawędzi) to niebo a ziemia w codziennym użytkowaniu. Szybę zawsze możesz dokupić, koszt 200-300zł. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam u siebieoryginalną szybę i nie jest tak źle,nawet w prędkościach autostradowych,ale większość użytkowników wymienia ją na akcesoryjną. Ja nie narzekam i zostawiam jak jest. Kto co lubi.

 

 

Wysłane z iPad za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

osobiście nie mam zzr 1200 ale serwisuję takie coś:) i często razem śmigamy....zzr 1200 to kawał motocykla - raczej nie polecam dla niższych jak 170...waży też swoje, pali mniej jak moje b12 , praca silnika grzeczniejsza i przyjemniejsza jak w b12, jak lelon napisał do 5-6tys w zasadzie nic się nie dzieje - dopiero od 7 wzwyż...., wykonanie całego motocykla według mnie lepsze jak bandita...., ochrona przed wiatrem dobra ( lepsza jak w b12s) , Ogólnie bardzo fajna lokomotywa do turystyki..że nie doceniana w PL to według mnie + bo można trafić fajny sprzęt za miniejszą kasę....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak zgadzam się ze zzr1200 jest u nas niedoceniony.. mało tego na prawdę toteż tyle samo informacji o nim, jeśli byłoby ich więcej to więcej też byłoby porównania xx z zzr a tymczasem o xx sporo info, gorzej z tym drugim, teraz kwestia czy ryzykować zzr czy bardziej sprawdzony xx a może iść w cugu bandziora i szukac 1200..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak zgadzam się ze zzr1200 jest u nas niedoceniony.. mało tego na prawdę toteż tyle samo informacji o nim, jeśli byłoby ich więcej to więcej też byłoby porównania xx z zzr a tymczasem o xx sporo info, gorzej z tym drugim, teraz kwestia czy ryzykować zzr czy bardziej sprawdzony xx a może iść w cugu bandziora i szukac 1200..

nie ryzykuj, jeden zzr na oficjalnym zlocie wystarczy :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A są jeszcze triumphy sprinty w tej kategorii. Z tym że to R3...

 

Wysłane z mojego HUAWEI U8815 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A są jeszcze triumphy sprinty w tej kategorii. Z tym że to R3...

 

Wysłane z mojego HUAWEI U8815 przy użyciu Tapatalka

też myślałem nad Sprintem, też spełniały moje wymagania, ładne, rzadko spotykane, wystarczająco szybkie :)

 

ihost_1436722900__89400376917333878511.j

 

swego czasu interesowałem sie tym egzemplarzem

http://olx.pl/oferta/triumph-sprint-1050-st-zamiana-raty-bez-wplaty-CID5-ID532ah.html#07334bb670

 

chyba nawet mam zdjęcia od tego kolesia - chyba :)

Edytowane przez lelon
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Share

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz regulamin oraz politykę prywatności.Regulamin Polityka prywatnościUmieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.