Skocz do zawartości

Dynaxx - Prośba O Ocenę Motocykla


Gość dynaxx
 Share

Rekomendowane odpowiedzi

Wygląda nieźle ale na wejściu dokładasz tysiaka na opony.

Opony z 2002 to raczej nie do jazdy a jako gwarancja małego przebiegu to też co za problem przełożyć stare kapcie i mówić że tylko do kościoła się jeździło.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ładny sprawdz jak mocnego dzwona miał :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zaraz dzwon. Ładny napewno warty zobaczenia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I ten brak oleju w okienku :D na centralnym widok bezcenny :D

 

Pewnie ten sam od nowości to i mało...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hahaha no z olejem najlepsze  :zniesmaczony: a ten przebieg 26 tysi mmmm  :boje_sie:  wychodzi na to, że 8 lat przestał, a 5 przejeździł to pewnie dlatego olej w silniku wysechł  :zeby:

Edytowane przez Bytian
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nikt nie wspomniał to dopiszę. Stelaż do kufrów i wysoka szyba sugeruje że to moto do dłuższych tras...

Kto by to zakładał na jazdę po okolicy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za opinie. A jak to wygląda z Waszego doświadczenia? Ciężko znaleźć maszynę w dobrym stanie? Głównie pytam o silnik, bo podobno olejaki 600 i 1200 są niezniszczalne. A tak nawiasem mówiąc, która wersja cieszy się lepszą opinią?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na ile ja się orientuję to obydwie są chwalone - jak masz doświadczenie z dużymi moto, to 1200 będziesz miał na dłużej, bo szybko nie zacznie Ci brakować mocy. Ale to podobno szatan jest i trzeba się z nim delikatnie obchodzić na początku. 

Niektórym 1200 zjada napęd szybciej, ale to kwestia stylu jazdy bardziej.

 

To tak z tego co czytałem tutaj opinie mądrzejszych od siebie :D,

 

Edzia:

 

Do latania na krótkich dystansach to 600, do dalszych wyjazdów 1200 mógłby być lepszy. Ale i tacy tu są co na 600-tce latają po Europie i nie narzekają.

Edytowane przez Owca
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki Owca. A kiedy bardziej opłaca się kupować? Teraz, czy poczekać na zimę, a może dopiero na początku sezonu?

dobry motocykl zawsze jest w cenie :) nie zależnie od pory roku

 

tyle tylko ze na jesieni i wiosnę jest tego trochę więcej sprzedawane, kilka silników 1200 na forum już padło więc nie są nie zniszczalne :) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za opinie. A jak to wygląda z Waszego doświadczenia? Ciężko znaleźć maszynę w dobrym stanie? Głównie pytam o silnik, bo podobno olejaki 600 i 1200 są niezniszczalne. A tak nawiasem mówiąc, która wersja cieszy się lepszą opinią?

Dynaxx,

Powiem Ci z własnego doświadczenia, że jak zamierzasz kupić moto na dłużej, to bierz 1200, zainwestujesz w serwis itp raz i będziesz miał na dłużej. Ja kupiłem 600N, przez 3 lata włożyłem 3 tys pln i teraz będę sprzedawał tylko dlatego, że zamarzyło polatać coś dalej (Europa) i rozglądam się za 1200 "w esce", a znaleźć zadbany egzemplarz nie jest łatwo...

Tak więc gdyby wybór padł od razu na 1200 to nie musiałbym teraz kolejnego dofinansowywać;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak już jeździłeś większymi sprzętami to bier b12 bez zastanowienia. Jeśli początki to b6 raczej. W b12 masz komfort jazdy większy na trasach, nie trzeba w górach wajchować biegami, wyprzedzasz prawie wszystko i wszędzie bez wysiłku większego, z pasażerem z kuframi i przaczepą :D.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 weeks later...

Hej!

 

Znalazłem moto w całkiem niezłym stanie. Tylko, że jest to wersja k5 czyli nowy wygląd z 650 cm olejakiem. Zastanawiam się, czy warto kupić takiego sprzęta, bo statystycznie rzecz biorąc, chyba ciężej o części dla tych silników niż do starszych 600. No chyba że głupoty gadam...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale jakie Ty chcesz części do silnika kupować ? Co do części eksploatacyjnych to zapewne nie ma problemów jeśli chodzi o dostępność.

 

Wysłane z mojego GT-I9105P

Edytowane przez Vidon
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nikt nie wspomniał to dopiszę. Stelaż do kufrów i wysoka szyba sugeruje że to moto do dłuższych tras...

Kto by to zakładał na jazdę po okolicy?

Tu byś się zdziwić mógł alevja to inny jestem. Słodzę truskawki cukrem a nie podsypuję.....:takaemotka:.... Żeby objaśnić u mnie F700gs na full turystycznym wypasie w tym sezonie nie zrobił ani jednego km. :o: ale jest i ma pełny serwis i historię. Taki nigdy nie będzie tani...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej!

Znalazłem moto w całkiem niezłym stanie. Tylko, że jest to wersja k5 czyli nowy wygląd z 650 cm olejakiem. Zastanawiam się, czy warto kupić takiego sprzęta, bo statystycznie rzecz biorąc, chyba ciężej o części dla tych silników niż do starszych 600. No chyba że głupoty gadam...

tu to rzeczywiście gadasz głupoty
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

potwierdzam, warto dorzucić parę groszy lub zmarnować trochę czasu

oszczędza wkurwienia i kasy potem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Motór ma byc zadbany cala reszta to szczegóły

ma być sprawny....przy 2oo która ma swoje

L#a lata licznik nie ma znaczenia...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Motór ma byc zadbany cala reszta to szczegóły

co to znaczy zadbany ? :o:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sprawny technicznie i ładny wizualnie, bez egzaltacji - to chyba o to chodziło

wpadnij do mnie to się przekonasz :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Share

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz regulamin oraz politykę prywatności.Regulamin Polityka prywatnościUmieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.