Skocz do zawartości

Wygodny Motocykl Do 20K


klimek
 Share

Rekomendowane odpowiedzi

Hej,

mam pytanko do szanownego grona,jaki Waszym zdaniem jest najwygodniejszy motocykl na trasy w cenie do 20k?

Wczoraj przejechałem na moim bandziorku 230km i dzisiaj nie czuję rąk i barków:-D,dlatego myślę o wymianie na coś wygodniejszego dla mnie.

Oczywiście nic na siłę,to jest tylko pytanko ponieważ nie wiem czy będę w stanie sprzedać moją suzi:-)

 

Ostatnio siedziałem na Hondzie Trasalp i twierdzę że jazda w trasie będzie przyjemniejsza,podobny jest V-strom,ale na nim nie siedziałem,proszę o podzielenie się opiniami,spostrzeżeniami i własnym zdaniem.

 

Dziękuję.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ile masz wzrostu :question1: Jesli to Twoj swiezy nabytek to moze masz zle podregulowaną kierownice\manetki ...albo zbyt kurczowo trzymasz kierownice ;)  vstrom jest bardzo wygodny tylko trzeba lubic wibracje pod tylkiem :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli na Bandzicie Tobie niewygodnie,to będziesz miał cieżko z odpowiednim sprzętem,ale skoro chcesz latać w trasy to może FJR?

 

 

Wysłane z iPad za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakie trasy ? Szutrowe, asfaltowe ? Jak asfaltowe, to bardziej górskie czy niziny ? A może trasy mieszane ?

Jaki masz wzrost.. ile ważysz ?

Jeździć będziesz sam, czy z pasażerką.. I jeśli z pasażerką to masz kufry czy starczą torby.

Może pomorze(pomoże? :lol: ) wymiana kierownicy ?

 

Ewentualnie...chyba będzie najrozsądniej pojeździć więcej i dać ciału się przystosować do mototoa...

tudzież :strongmen:

Edytowane przez ElectricWizard
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem jak w nowszych generacjach, ale zmiana kanapy na akcesoryjną w mojej Suzi znacznie poprawiło komfort jazdy (500km dzienniejest nieodczuwalne). Kierownicę mam akcesoryjną (wyższą i szerszą), ale będę teraz zmieniał na jeszcze wyższą i chcę założyć podwyższenie kierownicy. Nie sprzedaje się domu tylko dlatego, że okna są nieszczelne ;)

A swoją drogą, sądząc po objawach (ból rąk i barków), angażujesz za bardzo ręce do trzymania moto (też tak miałem). Z tego co pamiętam (a może wyczytałem w przywitalni :P ), to chyba Twój drugi sezon. Spróbuj bardziej dociskać kolanami bak, a ręce rozluźnić. A zamiast kupować nowe moto wybrać się na kursy doszkalające. W tym roku byłem na dwóch i w przyszłym też się wybieram.

Edytowane przez GreGF
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja swoim po 200km mam niedosyt jazdy,sprobuj naprawde wzmocnic barki i ramiona,bandit to naprawde dosc wygodne moto

  • Upvote 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też odpowiem tak jak koledzy. Jazdy doszkalające i/lub wymiana kanapy lub kierownicy. Ale przy takim krótkim dystansie obstawiam zła technikę. Ja tydzień temu zrobiłem 600 km i jest ok. Mam 185cm i 85 kg. Zmienie tylko kanapę bo na dłuższych trasach robi się już niewygodnie... Ale tak do 400 km to nie czuję dyskomfortu.

 

Wytapatalkowane...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pytanie podstawowe ile jeździsz bandziorem i w ogóle motocyklem, dla niektórych dystans 230km to kategoria wokoło komina:) gdzie trudno się rozpędzić :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie. 230 to nic. Ale co do wygody. Zmiana kanapy to jedno, ale dodanie riserow do kierownicy działa cuda. U mnie Wojtek kiedyś dołożył i 800km na raz nie robi wrażenia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Potwierdzam, risery odmieniają doznania :motorek: 

I nie ściskaj tak tej kierownicy :p: 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli na Bandzicie Tobie niewygodnie,to będziesz miał cieżko z odpowiednim sprzętem,ale skoro chcesz latać w trasy to może FJR?

 

 

FJRa jest wygodna ale jak na moje oko to nie odczułem aby była wygodniejsza jak bandzior. Ja po przejechaniu FJRą 300km wkoło komina odczuwam tylko wygniecioną dupę :driving_moto: podobnie również miałem na bandziorku,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Vsrom, z Mariuszka pogadaj

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wzrost 178cm,82kg,trasy mieszane niziny wyżyny ale tylko asfalt.

Kiere mam oryginalną,siedzenie ustawione na wyższy poziom,a sezon to jest mój pierwszy i motocykl też.W tym sezonie nakręciłem 2400km.

Jazda bez plecaczka.

 

Mój bandziorek:-)

83703044622701903221.jpg

Edytowane przez klimek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeździłem V-stromem 1000 około 1,5 sezonu, motocykl naprawdę bardzo wygodny.

Na początku trochę się Go obawiałem (mam 176cm wzrostu), szczególnie w mieście, ale zaskoczył mnie bardzo pozytywnie jest zwinny, zwrotny, polecam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja zakupiłem w tym roku afryke RD07  i jestem  zadowolony - nie wiedziałem że może być az tak wygodnie .

Jadę  autostradą   do 140 km /h  miastem  , szutrem , lasem , beznadziejnym asfaltem  :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2400 km w jeden sezon to dość mało,

sam na 125ccm za jednym zamachem robiłem 250-300 km i jedyne co mnie bolało to tyłek.

Na B6 też mnie bolał bark, zacząłem siadać bliżej baku i przestał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bo Bandzior to dla twardzieli jest :P

 

Bandit będzie wygodny, jak trochę d... stwardnie i ręce się przyzwyczają do pracy z wielką masą za pomocą kierownicy. Z Czasem da się przyzwyczaić. Miałem trzy turystyczne endura i są to bardzo wygodne motocykle podczas jazdy, głównie przez to, że się siedzi w bardziej odprężonej pozycji, mniejsze ugięcie kolan, wysoka kierownica i wyprostowana pozycja, dzięki czemu ręce i barki są odciążone w porównaniu do typowych szosówek i sportów. Poza tym te wielkie endura są ciężkie i trzeba się przy niższym wzroście sporo napracować przy parkowaniu, ale poza tym są to bardzo przyjazne motocykle. 

 

Wymiana kanapy na akcesoryjną zrobiła z mojego gołego Bandita fajny motocykl do turystyki (17.000km w pierwszym sezonie). Ale po przesiadce na Varadero, potem GS-a i V-Stroma zrozumiałem, co to znaczy turystyczny motocykl. Wygoda pierwsza klasa. Nie mniej, zatęskniłem za nakedem i już się nie mogę doczekać wiosny - dla mnie to powrót po 4 latach do motocykli :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wydaje mi się że zbyt pochopnie chcesz zamienić moto zakładając w ciemno że to w nim przyczyna. Sam mam za sobą pierwszy sezon na prawdziwym moto i powinien Ci że też musiałem się przyzwyczaić, z tym że akurat t mnie problemem był ból pleców tak po 1.5-2 godzinach ciągłej jazdy. W miarę połykania kolejnych kilometrów wszystko zaczęło się układać. W efekcie 6 czy 8 godzinna trasa nie przysparza żadnych problemów (z kilkoma krótkimi postojami rzecz jasna). Zanim zdecydujesz się na zmianę to proponuję testowo przejechać się na innym sprzęcie, o tak żebyś nie spadł z deszczu pod rynnę ;)

 

Wysłane z mojego HTC Desire 610 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po przeczytaniu Waszych opini postanowiłem zakupić nową kierownicę i risery.Mam prośbę podrzucilibyście linki co kupić??

Mam jeszcze pytanko,czy kanapę da się samemu obniżyć?Jak przekręciłem ją na niższy poziom to nie mogłem jej założyć pod bak,w instrukcji obsługi piszę że może to wykonać tylko wyspecjalizowany serwis.Czy napewno to takie skomplikowane??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kanapę samemu się reguluje ,Tomek moderator opisał to dokładnie poszukaj w technice.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może varadero? Ostatnio się przejechałem i powiem, że wygodnie - jak na koniu :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no to ja jako wywołany przez Cirrusa się wypowiem
20 dni jazdy bez przerwy:)
dl 1000 + akcesoryjna kanapa bagstera z wkładką+ torba givi na tyle jako oparcie + risery góra/ tył

 i mozna jeździć :p:
powodzenia  :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po przeczytaniu Waszych opini postanowiłem zakupić nową kierownicę i risery.Mam prośbę podrzucilibyście linki co kupić??

Mam jeszcze pytanko,czy kanapę da się samemu obniżyć?Jak przekręciłem ją na niższy poziom to nie mogłem jej założyć pod bak,w instrukcji obsługi piszę że może to wykonać tylko wyspecjalizowany serwis.Czy napewno to takie skomplikowane??

dlatego nie mogles zalozyc pod bak bo nie przekreciles tych gumowych podkladow w druga strone . zrob i to i sprawa zalatwiona bedzie . bez zadnych serwisow. zreszta tak jak kwinto napisal : Tomek wszystko zilustrował w Bazie wiedzy. 

 

Odnosnie wygodnosci motocykla . Ciezko ze juz pod 2 i pol tys km sie znniechecialem , Ja w pierwszym sezoeni po zakupie moto zrobilem 25.000km i moglem powiedziec ze sie ''wjezdzilem '' wkoncu w niego wiec jeszcze wszystko przed toba .A poza tym zmien kanape bo ta ori w bandziorze to strzal w kolano producenta . Zniecheca do motocykla ktory jest przeciez bardzo dobry poza tym jednym mankamentem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym proponował pojeździć trochę sportem...

Bandzior zrobi się mega wygodny!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Tomek wszystko zilustrował w Bazie wiedzy.

Bez kitu,drugi dzień tego szukam:-D

A co do riserów,to jak wosokie kupić?Sa jakieś z regulacją wysokości?

I jeszcze jedno pytanko,czy po założeniu riserów nie będą za krutkie przewody hydrauliki sprzęgła i hamulca?Zaglądałem i za bardzo nie są luźne.

Edytowane przez klimek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Share

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz regulamin oraz politykę prywatności.Regulamin Polityka prywatnościUmieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.