Skocz do zawartości

Wygodny Motocykl Do 20K


klimek
 Share

Rekomendowane odpowiedzi

Bez kitu,drugi dzień tego szukam:-D

A co do riserów,to jak wosokie kupić?Sa jakieś z regulacją wysokości?

I jeszcze jedno pytanko,czy po założeniu riserów nie będą za krutkie przewody hydrauliki sprzęgła i hamulca?Zaglądałem i za bardzo nie są luźne.

 

 

zajęło mi to 35,23 sekundy - http://polishbanditcrew.pl/topic/5428-regulacja-wysokosci-kanapy/?p=71703

 

No, ale ja to profi jestem :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

zajęło mi to 35,23 sekundy

wiem,wiem,jestem umówiony z cichym82 na szkolenie z zakresu forum,ale jakoś nigdy nie ma czasu.

 

Siedzisko już obniżone,odrazu lepiej,już wiem na stówe że następny sezon będzie na moim bandziorku:-)

 

dlatego nie mogles zalozyc pod bak bo nie przekreciles tych gumowych podkladow w druga strone

dokładnie dlatego,dzisiaj przekręciłem je o 180st i teraz siedzisko weszło:-),ale dzieki instrukcji Tomka dowiedziałem się że jest jeszcze tylna regulacja:-)

Pozostało drążenie tematu kierownica i risery.Może ktoś kupował niedawno,jest zadowolony i podrzuciłby linka??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnie riserów, to ja do Bandziora założyłem takie z firmy SW-Motech, które podnoszą kierownicę o 31 mm oraz przesuwa ku tyłowi o 22 mm - przy tej zmianie nie trzeba wymieniać przewodów i ponoć to maksymalna zmiana, przy której przewody i linki pozostają te same.

 

Są bardzo drogie, ale tańsze niż nowe moto :lol: 

 

O takie to było: http://allegro.pl/sw-motech-podwyzszenie-kierownicy-p-o-czarne-i5769441680.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

QQ ty jesteś moim natchnieniem , tobie dużo to dało zn.się ułatwiło jazdę konkretnie idzie o przesunięcie kiery do siebie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale ale :bunny: ego tez ktos zainspirowal,

z tymi riserami zyskujesz na pozycji podczas jazdy,

ale przy manewrach parkingowych pojawiaja sie niewielkie trudnosci

zwiazane z geometria czy tez przesunieciem kiery w tył...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam tigera 1050 - nie jeździłem na wygodniejszym w trasie. 1300 km na raz nie robiło na mnie wrażenia. Moja Żonka uważa tak samo ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję wszystkim za podpowiedzi,zdam relacje w nowym sezonie,bo w tym roku jade jeszcze tylko raz na przelot przez Bielsko 6 grudnia na imprezce charytatywnej Mikołaj dla Domu dziecka:-),ale wtedy to mi będzie w głowie żeby gleby nie zaliczyć a nie wygoda:-D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja wam pokaze urzadzenie dzieki ktoremu kazdy motocykl staje sie wygodny

 

http://www.allegro.pl/ShowItem2.php?item=5725502124

 

1 najlepsze urzadzenie na swiecie to grzane manety andrugie to to co powyzej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

230 km to latanie wokół komina.Mój rekord to ~900 km,a 500-650 km robiłem nie raz.

Nigdy nie bolały mnie ręce ,a prawie zawsze d....sko.Podejrzewam,że Twój problem to pozycja

na moto.Ja to przećwiczyłem oblatując hajkę,która jest wyjątkowo długa.Pozycja na niej jest bardzo

wygodna na autostradzie,ale nie koniecznie po mieście,bo faktycznie wtedy bolą ręce i nadgarstki.

Rozwiązaniem  problemu była zmiana pozycji,polegająca na maksymalnym przesunięciu się do przodu,

tak ,że "interesem "opierasz się o bak.Tanie i skuteczne rozwiązanie problemu,ha,ha

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

technika - racja

akcesoria - racja

 

ale poza tym dożo zależy od motywacji, i samopoczucia, które każdego dnia jest inne :)

 

jak jedziesz na wakacje i wiesz że zrobisz 1000km i następnego dnia znajdziesz się na plaży - to nic nie boli i mógłbyś jechać i jechać

a jak się kręcisz w niedzielne popołudnie po okolicy z myślą, że jutro znów tyrka w robocie to wszystko boli :P

Edytowane przez lelon
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem podobnie z tym że ja na 650 ze wzrostem 189, dochodziło nawet do takiego drętwienia palcy że się nie dało gazu dodać. A to wszystko tylko dlatego że po zakupie  pod jarany tylko jeździłem a nie zastanawiałem się nad dostosowaniem moto pod siebie. W końcu poczytałem trochę na forum i w necie na pierwszy rzut poszła regulacja kierownicy w stronę od baku, następnie poprawne ustawienie klamek. Po tym zabiegu długie trasy typu jedno tankowanie dla rąk nie były już problemem, następnie problemem było prawe kolano, noga praktycznie używana po około 300 km ciężko było rozprostować nogę raz prawie leżałem wtedy po spotkaniu na laraniu dowiedziałem się że kanapa się podnosi :D po 2 latach się nie domyśliłem. Jak kanapa poszła w górę pozycja nie do poznania. Następnie pozostał problem bulu tyłka po około 400 km dlatego w tym roku kanapa poszła do wijalisa do zmiękczenia trochę. Zmiana jak najbardziej na + w tej chwili przeloty dzienne typu 800 - 900 km nie są zabójstwem dla tyłka. I moto praktycznie w standardzie.

 

To co na przyszły sezon jeśli się nie sprzeda to:

1. Jakaś szyba na długie przeloty.

2. Grzane manetki późnym wieczorem w górach nawet w czerwcu bywa chłodno a 100-150 km takiej drogi trochę ręce drętwieją.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

na pierwszy rzut poszła regulacja kierownicy w stronę od baku,

ciapek,czyli oddaliłeś ją od siebie?Tutaj raczej koledzy sugerowali żeby przybliżyć kierownicę do siebie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To zależy właśnie od wzrostu i długości rąk. Ja odkupiłem go od kolesia dość niskiego. Musisz po testować ustawienie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz rację ciapek,nic nie zrobiłem żeby mieć lepiej tylko wsiadałem i jechałem podjarany.Nowy sezon zaczynam od modernizacji kiery i regulacji na wszystkie możliwe sposoby motocykla pod siebie.

Że też kur..a jestem taką sierotą i nie wpadłem na to wcześniej :zeby:

 

Jak sie wkur....ie to nawet skrzynie biegów przerobie na automata :driving_moto:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 :lol: 

 

Kwińcioku, mnie dało dużo - przysunięcie kiery do siebie wyprostowało mi pozycję i już w ogóle nic mnie nie bolało podczas jazdy.

Mogłem jeździć całe dnie.

No i jeszcze tempomat miałem, to już w ogóle B) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nom. Świetnie się taki tempomat i ta kierownica sprawdza. Tym bardziej że mam porównanie do mojego poprzedniego Bandyty. Tempomat to coś wspaniałego szczególnie na autostradzie. W czerwcu zaliczyłem prage i na autostradzie od Rzeszowa do Wrocka prawie cały czas tempomat

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

"Kiera, tempomat, kanapa, podgrzewanie, chłodzenie, automat ....: klimek to może lepiej jako plecak jeździj :D:D:D

Edytowane przez ciapek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak komus dretwieja lapy to tempomat jest lekarstwem

 

Ze tez tyle lat musialem jeździc w nieswiadomosci ze tak banalna rzecz moze byc wybawieniem, powinni to montowac do wszystkich motocykli w serii zwlaszza do plastikow

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@ciapek i wszyscy, którzy mają problem z bolącymi kolanami. Jeśli pracujecie przy biurku, macie niestety spore predyspozycje do bocznego przyparcia rzepki. Warto się profilaktycznie rozciągać dwa razy w tygodniu i ćwiczyć czworogłowe uda. Jazda na motocyklu jest dodatkowym czynnikiem, który sprzyja powstawaniu tego rodzaju schorzeń, niezależnie od tego, jak wysoko ustawimy siedzisko, czy jak bardzo przesuniemy kierownicę (chyba, że ktoś jeździ z wyprostowanymi nogami :D). Ja zignorowałem objawy (lekki ból prawego kolana i potrzeba rozprostowania po, powiedzmy, godzinie jazdy), przestałem się rozciągać i niestety musiałem to dość mocno rozćwiczyć ostatnio. Gdyby ktoś miał podobne objawy, mogę rozpisać ćwiczenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myślę że do tego tempomatu,automatu i ćwiczeń jeszcze trzeba masażystkę 18+ :diabel:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@ciapek i wszyscy, którzy mają problem z bolącymi kolanami. Jeśli pracujecie przy biurku, macie niestety spore predyspozycje do bocznego przyparcia rzepki. Warto się profilaktycznie rozciągać dwa razy w tygodniu i ćwiczyć czworogłowe uda. Jazda na motocyklu jest dodatkowym czynnikiem, który sprzyja powstawaniu tego rodzaju schorzeń, niezależnie od tego, jak wysoko ustawimy siedzisko, czy jak bardzo przesuniemy kierownicę (chyba, że ktoś jeździ z wyprostowanymi nogami :D). Ja zignorowałem objawy (lekki ból prawego kolana i potrzeba rozprostowania po, powiedzmy, godzinie jazdy), przestałem się rozciągać i niestety musiałem to dość mocno rozćwiczyć ostatnio. Gdyby ktoś miał podobne objawy, mogę rozpisać ćwiczenia.

Opisz tak jak radzi Kukuryku na pewno mi się przyda a i inni poczytają jak będą mili taki problem. ja codziennie około 11 godzin przed kompem i 3 godziny w aucie, stąd może się brać ten problem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A może sprzedać moto i kupić puszkę ?

 

Bandit niewygodny, a to dobre - no może daleko mu do turystyka, ale też nie jest taką krową, a na tle nowych nakedów wypada mega komfortowo

Zmień pozycję i wyluzuj się na moto, bądź jak gepard cheester :)

No i stań czasem - dopasuj tempo pod siebie a przyzwyczaisz się.

 

2 300 to nawet jeszcze nie ogarnąłeś motocykla, ja bandziora ogarniałem ok 10k,

Z tym że dla mnie od razu był mega wygodny (a nic nie zmieniałem, poza podwyższeniem kanapy - 187 cm)

 

W porównaniu do z1000 to poezja, tam masz nogi podkurczone, łapy szeroko i nisko z przodu, nie wiem jak to na trasie wypada :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ihost_1437081143__img_5736.jpg

 

jeszcze zapomnielismy o regulowanych podnozkach do wygody . tez cos daja :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Share

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz regulamin oraz politykę prywatności.Regulamin Polityka prywatnościUmieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.