Skocz do zawartości

B4 Proszę O Szybką Pomoc Ocene


Leszczu
 Share

Rekomendowane odpowiedzi

http://olx.pl/oferta/sprzedam-suzuki-bandit-gsf-400-kat-a2-CID5-IDbFwFN.html

 

Witam:) znajomy ma parcie na kupno moto niestety kat a2. Znaleźliśmy coś takiego w pobliżu. Jakieś ocens opinie poproszę i sugestie na co zwrócić uwagę... Jeździłem b6 więc coś tam wiem ale jakieś chaczyki w małym b?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przebieg na pewno kręcony.. niemożliwe żeby miał przejechane trochę ponad 20 tysięcy kilometrów. Poza tym, polecam! :D Sam mam takiego i jest świetny! :P
Przy oględzinach na pewno sprawdź stan tarczy hamulcowych. Przejedź się, sprawdź czy biegi nie wyskakują, czy pali na wszystkie cylindry, bo lubi mieć z tym problem.. poza tym mało awarynje moto

Edytowane przez Gruby96
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przebieg na pewno kręcony.. niemożliwe żeby miał przejechane trochę ponad 20 tysięcy kilometrów. Poza tym, polecam! :D Sam mam takiego i jest świetny! :P

Przy oględzinach na pewno sprawdź stan tarczy hamulcowych. Przejedź się, sprawdź czy biegi nie wyskakują, czy pali na wszystkie cylindry, bo lubi mieć z tym problem.. poza tym mało awarynje moto

z tym napewno byl krecony to bym uwazal :usmiech: sam mialem gs500 93r i jak go sprzedawalem mial 16tys i wygladal jak nowy,o przebiegu swiadczy reszta moto,jak wyzej tarcze hamulcowe umnie wszystkie sruby mialy blomby i widac bylo ze nie byly pokaleczone od kluczy,musicie zabrac kogos kto sie zna na takich sprawach,warto tez sprawdzic powloke lakiernicza ,czy ma te stare opony bo one powinny byc orginalne i byc z tego rocznika co moto 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli już wszystko będzie na tak, będziecie zdecydowani i chętni na zakup motocykla to radzę sprawdzić napinacz rozrządu. Da się go sprawdzić nie zdejmując praktycznie nic, a jedynie z odrobiną gimnastyki! Jeżeli jest już bardzo wysunięty to niechybnie niedługo zacznie tłuc łańcuch. Wymiana kosztuje trochę i nastręcza problemów, a wyjęcie i montaż zajmie nie więcej niż 20min. (w razie czego PW)

 

Oprócz tego to co w każdym motocyklu. Nic więcej raczej nie powinno się tam sypać.

Edytowane przez AdrianR
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli już wszystko będzie na tak, będziecie zdecydowani i chętni na zakup motocykla to radzę sprawdzić napinacz rozrządu. Da się go sprawdzić nie zdejmując praktycznie nic, a jedynie z odrobiną gimnastyki! Jeżeli jest już bardzo wysunięty to niechybnie niedługo zacznie tłuc łańcuch. Wymiana kosztuje trochę i nastręcza problemów, a wyjęcie i montaż zajmie nie więcej niż 20min. (w razie czego PW)

 

Oprócz tego to co w każdym motocyklu. Nic więcej raczej nie powinno się tam sypać.

 

Akurat napinacz rozrządu w małym dziorku jest bardzo prosty do naprawy i nie trzeba płacić kilka stów w ASO za nowy. Budowa prosta jak futerał do cepa. U mnie napinacz też trafił szlag. Kwestia dobrania odpowiedniej sprężyny do napinacza, wymiana i można śmigać bez problemu. Sam naprawiłem go w ten sposób i prześmigałem cały sezon bez problemu. 20 minut? Toż to odkręcenie tylko kilku śrubek i gotowe.

 

 

z tym napewno byl krecony to bym uwazal :usmiech: sam mialem gs500 93r i jak go sprzedawalem mial 16tys i wygladal jak nowy,o przebiegu swiadczy reszta moto,jak wyzej tarcze hamulcowe umnie wszystkie sruby mialy blomby i widac bylo ze nie byly pokaleczone od kluczy,musicie zabrac kogos kto sie zna na takich sprawach,warto tez sprawdzic powloke lakiernicza ,czy ma te stare opony bo one powinny byc orginalne i byc z tego rocznika co moto 

 

Może i masz rację. Jednak spotkać tego bandita z takim realnym przebiegiem.. no nie wiem. Jeżeli wszystko jest udokumentowane to nic tylko brać. Jeżeli nie.. to już bym się zastanowił. Mój dziorek z 95 roku ma nabite 63 tysiące, kiedy go kupowałem wszystko miał wbite w papiery niemieckie.

 

@Leszczu... mogę Ci pchnąć mojego B400. Tyle, że nie łapie się na A2. :) Jeśli wybierasz się na oględziny to sprawdź w jakim stanie są przednie tarcze hamulcowe..

Edytowane przez Gruby96
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Akurat napinacz rozrządu w małym dziorku jest bardzo prosty do naprawy i nie trzeba płacić kilka stów w ASO za nowy. Budowa prosta jak futerał do cepa. U mnie napinacz też trafił szlag. Kwestia dobrania odpowiedniej sprężyny do napinacza, wymiana i można śmigać bez problemu. Sam naprawiłem go w ten sposób i prześmigałem cały sezon bez problemu. 20 minut? Toż to odkręcenie tylko kilku śrubek i gotowe.

Oh... Przeczytaj raz jeszcze. Nie piszę, żeby sprawdzał napinacz pod względem jego sprawności, tylko w celu sprawdzenia stanu łańcuszka rozrządu.

 

 

 

Wysłane z mojego EVOLVEO StrongPhone Q4 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oh... Przeczytaj raz jeszcze. Nie piszę, żeby sprawdzał napinacz pod względem jego sprawności, tylko w celu sprawdzenia stanu łańcuszka rozrządu.

 

 

 

Wysłane z mojego EVOLVEO StrongPhone Q4 przy użyciu Tapatalka

 

 

Spokojnie :P Jedno nie wyklucza drugiego. Jeśli napinacz będzie w złym stanie i ktoś długo tak śmigał to i łańcuszek będzie do wymiany niestety...:/ Po prostu mi się przypomniało, że można go łatwo naprawić więc napisałem żeby @Leszczu się nie zniechęcał jeśli będzie trochę zgrzytało w silniku.

Edytowane przez Gruby96
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tarcze przód +silnik z osprzetem to słabe punkty tego moto

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tarcze na 80% będzie miał do wymiany. Niestety ale lubią się po prostu spieprzyć... Serducho w B4 jest cholernie mocne (jak na tę pojemność) i dużo wybacza. Wszystko zależy od użytkownika. Jeśli nie był katowany to silniczek będzie śmigał jak marzenie. Był gdzieś w internetach taki test, jak znajdę to podlinkuję, w którym rozebrali całe serducho od B4 po przejechaniu 60k kilometrów. Ponoć wszystko było w stanie prawie idealnym i spokojnie wytrzymałby przebieg drugie tyle większy bądź więcej..:)

 

Z tego co zaobserwowałem w B4 wysprzęglik lubi sprawiać małe kłopoty oraz gaźniki. Ewentualnie zwróć uwagę na skrzynię, mogą czasem wyskakiwać biegi, głównie z 2 na 3. Jeździłem na kilku egzemplarzach i w każdym było to samo. Z oryginalnymi czasami nie można się dogadać przy regulacji/synchronizacji, mają za mały skok śruby i nie da się za cholerę równo sparować wszystkich. Chociaż przycięcie blaszki, która blokuje śrubkę rozwiązuje problem... :oczy: 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystkie ktore robilem mialy zawsze zawory i rozrzad do roboty, gazniki po 60 tys to smietnik, skrzynia zawsze luzna i zawsze był jakis problem z elektryka glownie z cewkami

 

To tanie moto i podejrzewam ze kazdy wychodzi z zalozenia ze po co w tak tanim motocyklu robic drozsza serwisowke.

 

Takze jezeli egzemplarz ktory znajdziesz bedzie mial to ogarniete to widac ze ktos dbał i brac w ciemno

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Share

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz regulamin oraz politykę prywatności.Regulamin Polityka prywatnościUmieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.