Skocz do zawartości

Próba Określenia Przebiegu Gsf 650 K7 2007


Gość Zeton
 Share

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. od niedawna jestem włascicielem bandita 650N z 2007 roku czyli wodniaka. Kupiłem go od handlarza, moto zarejestrowany był w polsce ale nie wiem skąd przyjechał u poprzedniego własciciela był 2,5 roku . Zastanawia mnie jaki może być realny przebieg tego motocykla gdyż musiałem wymienic wszystkie tarcze hamulcowe miały juz 4,5~4,4 mm klocki nie były oryginalne czyli co najmniej drugi komplet na obu oskach, tez wymieniłem bo sie konczyły (były założone utwardzane). No i sety... farba na setach kierowcy jest wytarta a własciwie w miejscach trzymania butów jest wypolerowane aluminium, guma na dwigni biegów i na podnóżkach nie ma wielkich śladów zużycia. Musiałem pomalować felgi ponieważ farba poodchodziła drobnymi punkcikami na rantach felg i nie wygladało to ładnie. Silnik pracuje ładnie chociaż pod pokrywe zaworów ktos juz zaglądał można doszukac sie śladów białego lub przezroczystego silikonu. Chłodnica nie miała żadnych uszkodzen od kamieni nie jest zapchana muchami czy błotem. Rury ramy miały mikro obicia od spodu podejrzewam ze od kamieni z pod przedniego koła. Jak te elementy wyglądają u was przy jakim przebiegu, ile wytrzymują tarcze w warunkach miejskich i turystycznych? Załączam zdjecia podnóżków felgi i okolicy stacyjki. Moto pierwsza rej 18.10.2007 za granica .

post-10713-0-90910700-1453054931_thumb.jpg

post-10713-0-64805000-1453054932_thumb.jpg

post-10713-0-23629300-1453054933_thumb.jpg

post-10713-0-30677700-1453055856_thumb.jpg

Edytowane przez Krzysztof
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć.

Mój z tego samego rocznika ma już ponad 55 tysi na liczniku więc zgodnie z instrukcją powinien mieć dwa razy regulację zaworów przeprowadzoną  (tego jak wiesz bez zdjęcia pokrywy nie da się zrobić, silikon pewnie dlatego że nowa uszczelka ponad 120 zeta w serwisie kosztuje) . Po 48 tysiącach robiłem regulację i widziałem jak wygląda łańcuch rozrządu np. - jeszcze sobie sporo polata). Tarcze hamulcowe mam raczej fabryczne i po zrobieniu prawie 20 tysięcy( przeze mnie) nie widać zużycia. Farba na setach jest w dobrym stanie a gumy można za niewielkie pieniądze wymienić żeby jak nowe wyglądały. Może z Anglii przywieziony że tak felgi z farby oblazły?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam z 2008 roku, kupiony od pierwszego właściciela nawet z tego forum, przebieg oryginalny potwierdzony 30 tys. i tarcze też już dosyć zużyte. Z tego co wiem to założył kiedyś jakieś lipne klocki i nie wiem czy to nie ich wina że zużyły tak tarcze. Reszta moto w idealnym stanie co potwierdza ten przebieg.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a gdzie przywitanie na forum?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Się chłopaki rozpędzili z odpowiedziami :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może angol. troche sniedzi na cylindrach sie pojawia nie ma tragedii ale troche to aluminium sie różni na bokach cylindrów korozji nie ma nigdzie. Mierzyłeś u siebie tarcze? bo nówka ma 5mm a teoretyczna granica to 4,5mm wiec cieżko to na oko ocenic, suwmiarką tez jest problem bo robią się ranty na krawędzi tarczy. gdzies na scigaczu był artykuł o przebiegu i tam była fazerka po 32 tysiacach ktora zeżarła tarcze po 0,2~0,5mm z każdej strony więc w bandicie kwalifikowały by sie do wymiany.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

i co będzie to przywitanie? 

 

Edit: powitanie jest. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z Twojego opisu wynika, że mógłby mieć na przykład około 30-35 tysięcy najechane.

A ile podał handlarz?

 

Do silników Bandziorów po 2007 Suzuki fabrycznie stosuje silikon, nie uszczelki - taka ciekawostka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja powiem jedno - po co Ci teraz wiedzieć ile ma przebiegu? A co jeżeli 75000 lub więcej? Takie pytania zadaje się przed zakupem a nie po. Widzisz, handlarz prawdy nie powie. Wiesz że leżał a może to był dzwon bo osłony kubków też brakuje.... Hmmmm. Jak kupiłeś to teraz doprowadź do ładnego stanu i się ciesz nim. No chyba że chcesz go oddać to wtedy potrzebna Ci opinia rzeczoznawcy a nie nasza i tylko pewnie sąd.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hehe, no tak teraz to po ptakach takie analizy

sety ja tak załatwiam w 2-3k, takie nogi krzywe jakieś, czy cuś :P

 

reszta zależy jak kto jeździ i hamuje i gdzie trzyma

po 20-30k nie powinno być widać większego zużycia po motocyklu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego na ok 40 minimum moim zdaniem, ale co z tego. Jak jeździ prosto pali śmiga to się ciesz jazda. Jak chcesz się domagać zwrotu to rzeczoznawca a jak sprawa pójdzie do sądu to będzie jeszcze biegły sądowy.

Jeździ zrób se przegląd wszystkiego. I będziesz spokojny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Utwardzane klocki momentalnie niszczą tarcze. Takie klocki zakłada się do sportu.

Nie sugeruj przebiegu po tarczach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

angole w przeciwienstwie do polskich wychuchanych motocykli maja to do siebie ze wizualnie wygladaja troche mniej atrakcyjnie za to w srodku raczej wszystko gra i chuczy z racji tego ze wiekszosc ludzi tu na biezaco eksploatuje i serwisowuje.
to ze moto przejchalo wiecej nie znaczy ze jest gorsze od tego co mniej . Znaczy to wprost przeciwnie -  ze jest lepsze bo dalo rade :)

 

Moj b1250 podobnie wyglada z 60 000 na zegarze , ale jeszcze go nie wyrzucam na smietnik. 

 

 

Ten twoj wystarczy ladnie wyczyscic pomalowac gdzie ci cos tam odprysnelo . Postawic w garazu , przykryc kocami i niech czeka na nastepnego wlasciciela, Bron Boze na nim nie jezdzij !

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

po takich zdjęciach można powiedzieć tylko tyle że to Bandit :) to tak jakbyś sprawdzał przebieg pojazdu po stanie gałki zmiany biegów i stanie gumowych nakładek na pedałach :)

trzeba by rozebrać pół moto, żeby było cokolwiek wiadomo :)  sprawdzałeś choćby napinacz łańcuszka rozrządu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzieki za odpowiedzi. Nie chce go oddawać czy reklamować wiedziałem w jakim stanie go kupuje i że to sprzet do remontu. dzwona raczej nie miał jedzie prosto. Ślizga miał: chlodnice ruszyło, zbiornik, osłonę kubków, kubki, obramówke reflektora poszlifowało(kupię). chodziło mi głownie o określenie czy 37000 ktore jest na liczniku jest prawdopodobne (co najmniej drugi komplet klocków, tarcze 4,4~4,5mm , sety "wypolerowane" felgi z odpryskami, opona z tyłu była michelin pilot road 2, napęd był jakis z tych tanszych kolor łancucha szary i zebatki byly juz zjedzone.) z drugiej strony lagi nie są wytarte, okolice stacyjki jak widac na zdjeciu , gumy na podnóżkach i na dzwigni biegów są ładne, dzwignia hamulca tylnego również.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przyjedz do mnie to ci powiem przebieg z dokladnoscia co do 10 tys, tarcze nie sa zadnym wyznacznikiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

lelon do napinacza jeszcze sie nie dobrałem, dzisiaj moze wymienie tarcze z przodu to rzucę okiem jakie dojscie jest do tego napinacza.

 

rafix a na ile swojego oceniasz kkm?

 

Cirus bardzo chętnie ale jak sie śnieg roztopi  :usmiech: 
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mój b6 z 98 roku ma 18 tys na liczniku i po doprowadzeniu go do takiego stanu w jakim jest spotkalem ludzi kttorzy jak spojrzeli na licznik to w to wierzyli hahah szkoda ze trzeba jezzcze 100 tys doliczyc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Share

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz regulamin oraz politykę prywatności.Regulamin Polityka prywatnościUmieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.