Skocz do zawartości

Zestaw Xenon Hid Slim


Gość pawel79
 Share

Rekomendowane odpowiedzi

do czego Ci to ma służyć?
http://polishbanditcrew.pl/topic/18821-dodatkowe-swiatla-drogowe-dalekosiezne/?hl=hella+micro&do=findComment&comment=268323
tam w linku jest jakie ja mam i juz wytrzymało na moto 2 lata, a miało być na chwilę
chodzi  mi o zestaw przetwornice palniki itp


o juz mam
Zestaw przeznaczony jest do samochodów bez systemu Can Bus oraz komputera pokładowego

ale w zasadzie tez mam zestaw samochodowy ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

do czego Ci to ma służyć?

http://polishbanditcrew.pl/topic/18821-dodatkowe-swiatla-drogowe-dalekosiezne/?hl=hella+micro&do=findComment&comment=268323

tam w linku jest jakie ja mam i juz wytrzymało na moto 2 lata, a miało być na chwilę

chodzi  mi o zestaw przetwornice palniki itp

 

 

o juz mam

Zestaw przeznaczony jest do samochodów bez systemu Can Bus oraz komputera pokładowego

 

ale w zasadzie tez mam zestaw samochodowy ;)

chce założyć zamiast zwykłej żarówki.zestaw musi mieć ten system CAN BUS czy nie?zestaw bedzie montowany w moim Bandicie.

Edytowane przez pawel79
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak na poczatek nie idz w koszta, jak sie sprawdzi to cos lepszego jak w temacie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

lepszego czyli co masz na myśli?co możesz polecić.zestaw ten jest podwójny dlatego że kumpel ma b12 i drugi byłby dla niego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jest to podłączenie wtyczek i ulokowanie przetwornicy czy większe przeróbek wtyczek?. Bo w razie kontroli drogowej żeby przełożyć zwykła hb4

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

krążą tylko pogłoski że odbłyślniki nie są do nich przystosowane i się wypalają

 

(oczywiście pomijam problemy z drogówką i brak homo, więc zdolny prawnik wkopie Cię w sprawstwo ewentualnej stłuczki)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

krążą tylko pogłoski że odbłyślniki nie są do nich przystosowane i się wypalają

 

(oczywiście pomijam problemy z drogówką i brak homo, więc zdolny prawnik wkopie Cię w sprawstwo ewentualnej stłuczki)

Pogłoski są również takie, że Yeti żyje. PO jakim czasie się wypalają?, znasz kogoś komu się tak stało może ktoś tu od nas?. Co do homologacji zgadzam sie i nie kwestionuje wystąpi jej permanentny brak!! Co do drogówki hmm czesto jestem na różnych kolizjach i kontrolach drogowych, Pan policjant naprawdę musi miec bardzo paskudny dzień, albo ktoś jest bardzo opryskliwy i niemiły to wtedy zabierają dowody(aczkolwiek w polskim prawie nie ma określone za co mogą, więc nawet za światełko ledowe w kabinie może Ci zabrać), Jeśli chodzi o papugę hmm jak jest dobry to stwierdzi że twój deflektor, czy polerowane felki mogły oślepić i wynikła kolizja. Mój dobry kolega jechał prawidłowo gość mu wymusił policja stwierdziła ,ze tak było, a tu pech że cała rodzina prawników, dwie instancje przegrane wina kolegi!??

 

Więc kwestia sumienia każdego kto to montuje.

Ps

ciągle myślę i nie daje spokoju mi to. Masz rację Syku wypalają się, przy zwykłej żarówce również tylko czy postęp tego jest znacznie szybszy? bo jeśli parę lat to luzz, odbłyśniki też można regenerować, o czym mało ludzi wie i w puszkach potem ciemno maja i narzekają.. muszę poszukać jakiegoś opracownia

Edytowane przez Bodzio
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 weeks later...

Nie wiem jak jest z soczewką ale ja zamontowałem u siebie w jednej lampie ( N ) bixenona z większą przetwornicą. Kiedy sprzedawca pokazał mi różnicę slim a normalną zdecydowałem się na większą . Efekt był taki ze przetwornica slim powodowała ,że po włączeniu mogłem spokojnie okiem spojrzeć na palnik. Duża przetwornica dawała dużo więcej prądu i oślepiała wzrok diametralnie z czego robiło  się automatycznie cieplejsze światło z palnika o barwie zimnej poświaty (czyli 6000k siweciła jak 5000k ) ( na przetwornicy slim o mniejszym jebnięciu barwy palników zachowane były wg specyfikacji palnika ale duzo słabsze swiatło) . Pewnie efekt spodowdowany był większą mocą i większym roświetleniem żarnika. Ale do sedna...

 

U mnie po jakimś dość krótkim czasie powstało mleko na odbłyśniku .... tak już zostawię bo pewnie ani nie da sie tego umyć , a nie będę rozszczelniał lampy żeby spróbowac to wyczyścić. Mleko powstało nie na całej powierzchni tylko w miejscu lampy u górze tam gdzie światło skupia największą wiązkę świateł mijania . Pewnie jak bym jeździł na DŁUGICH to i inna cześć lampy pewnie też by się zabieliła.

Druga moja teoria może być to mleko spowodowane być może proszkiem który się utlenił z nowego żarnika i osiadł na czśści odbłysku i dalej już nie będzie powodowała "zamleczania" .

 

Mimo wszystko jestem bardzo zadowolony z efektu działania i zmiany na ksenon.

 

Wsadzałem wczesniej żarówki LED z radiatorami typu plug and play ale dziwne było swiatło , napewno nie tak mocne i poza tym na wolnym obrotach swiatło falowało ( nie wiem czemu - sprawdzałem dwie żarówki )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Share

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz regulamin oraz politykę prywatności.Regulamin Polityka prywatnościUmieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.