Skocz do zawartości

Chlebek
 Share

Rekomendowane odpowiedzi

Tak jak pisałem rdza była koło tych pierścieni stalowych gdzie przykręca się pompę praktycznie nie widoczna tylko palca trzeba tam wsadzić:P to, co znalazłem proszę zobaczcie oczywiście to nie wszytko resztę wypłukałem same takie grudy.

 

post-2693-0-60091100-1308476511_thumb.jpg

post-2693-0-17033000-1308476522_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Problem mojego Bandziora polega na tym, że traci on moc i zaczyna się dławić w długich trasach. Tak było wczoraj na trasie Łódź - Liege 1200km. W Łodzi zatankowałem na full, wyjechałem na A2. Do Konina wszystko było ok.

 

Między pierwszą a drugą bramką zaczął tracić moc więc zwolniłem, dławić się aż zatrzymałem się na poboczu u moto zgasło angry.gif

Myślę może mało wachy -patrzę na wskaźnik: 2 kreski. Otwieram bak- na oko się zgadza ze wskaźnikiem.

 

Poczekałem chwilę ( 5 minut) moto odpaliło laugh.gif ruszyłem dalej. Przejechałem może 20km sytuacja się powtórzyła.

Kranik na RES, po 5 minutach odpalił i pojechałem na stację ( cały czas 2 kreski na wskaźniku). Dobiłem wachy do pełna i pojechałem dalej bez problemu. laugh.gif

Przed granicą PL- D znowu miałem 2 kreski na wyświetlaczu a moto się dławiło angry.gif . No to stacja, wacha do pełna, i jazda.

Przez całą drogę moto zaczynało się dławić i tracić moc jak miałem 2 kreski na wskaźniku!

 

Ale już w pobliżu granicy D-B moto zaczęło sie dławić i zgasło jak miałem 3 kreski na wskaźniku.

Moto po wymianie filtra powietrza, paliwa, oglądnięciu czy aby żaden wężyk nie zagięty . Nie mam pojęcia o co Bandziorowi chodzi z tymi objawami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Piszesz że wymieniłeś filtr paliwa a kiedy ostatnio zaglądałeś do baku ? W kraniku jest coś takiego jak prefiltr ( taka siateczka pełniąca rolę filtra ) po wyjęciu z baku wystarczy przedmuchać. Może masz na dnie jakiś syf ? Jest jeszcze coś takiego jak wężyk odpowietrzający bak może masz coś przytkane były takie przypadki.

No i jeszcze może kranik szwankować wtedy wystarczy zestaw naprawczy z Larssona ;) i jeszcze jedno próbowałeś polatać z kranikiem

ustawionym na pri jeśli by problem zniknął wyglądało by na to że coś z kranikiem.

Edytowane przez sopotnian
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wywal filtr paliwa i zobacz czy odpowietrzenie jest sprawne + powiedz mi jak się moto zachowuje po ostrym pałowaniu - np. w mieście?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Qnerku po pałowaniu w mieście zdarza się że moto gaśnie. We wtorek miałem właśnie taką sytuacje. Było od świateł do świateł, od świateł do świateł i jak dojeżdzałem do kolejnych to redukowałem biegi, i na jałowym zgasł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie zaglądałem jeszcze bo wszystko było OK. I wydawało mi się że te objawy są wyłącznie winą układu paliwowego. Nie robiłem ani zaworów, ani gaźników, zająłem się dostarczaniem paliwa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem ostatnio podobne objawy, przeczyściłem świece, czyszczenie gaźników, synchronizacja (wymiana filtra powietrza i paliwa i tak był na nich czas) no i dalej to samo. Postanowiłem zlać całe paliwo z baku i zalałem nowym 98.

 

Na razie odpukać pomogło, może zassałeś gdzieś trochę trefnej wachy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Możliwe z tą wachą. Ale przepaliłem ze 6 zbiorników na trasie więc wacha by się wymieszała. Liczę na wiedzę Forum i pomoc w rozwiązaniu problemu.

Osobiście stawiam na układ paliwowy, bo niby się dławi, traci moc, chwilę odsapnie i jedzie dalej. :vroom:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja stawiam na kranik paliwa. Wymień zestaw i powinno się poprawić.

Ja miałem tak, że gasł w chwilę po zapaleniu rezerwy (kranik zawsze miałem na RES) a po dolaniu na full bez problemu. Po wymianie membrany i uszczelek problem zniknął.

 

Krzyś D.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Problem mojego Bandziora polega na tym, że traci on moc i zaczyna się dławić w długich trasach.

 

Identyczne objawy były w skuterze mojej dziewczyny - Burgman 200.

Z czasem okresy pomiędzy "awariamy" były coraz częstsze aż w końcu padła pompa paliwowa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kumpel miał tak samo. Jechał w trasę, jak silnik się porządnie nagrzał to przerywał i gasł. W jeździe po mieście przy każdych światłach kaplica. Regulacja luzów zaworowych pomogła.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja stawiam na kranik paliwa. Wymień zestaw i powinno się poprawić.

Ja miałem tak, że gasł w chwilę po zapaleniu rezerwy (kranik zawsze miałem na RES) a po dolaniu na full bez problemu. Po wymianie membrany i uszczelek problem zniknął.

 

Krzyś D.

 

jeżeli w pozycji PRI nie ma zmian , to znaczy, że podciśnienie prawidłowo otwiera zaworek i kranik jest sprawny zakładając że nie jest jakis ekstra zasyfiony, SOWA - ja bym sprawdził kolor świec czy mają prawidłowy jasnobrązowy kolorek :) może chodzić o złe ustawienie dawki/iglic - z czasem i przebiegiem silnik potrzebuje lekkich regulacji w tej kwestii moim zdaniem

 

edit : jeżeli tu jest ok wszystko to oczywiście sprawdzenie luzów zaworowych..

Edytowane przez wilu1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a stawiam na odpowietrzenie baku. miałem to samo w swoim b6 2001.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

otworz bak jak bedziesz mial ten problem i zapalnikuj chwile i zobacz co sie dzieje :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam!

Prosze o pomysły co może dolegać mojemu moto.....

Motor od pewego czasu nie chce wkrecać się na wyższeobroty. Na jałowym biegu wszystko jest ok do około 5-6tys obrotów. Moge jedynie powspominać kiedy to krecił do czerwonego zakresu. Nie wspomne już o wyprzedzaniu kiedy to w momencie odkrecania manetki dostaje MUŁA i jedynie wrzucając wyższy bieg jestem wstanie ieco sie rozpędzićsad.gif.

Zalewam Pb98 na Orlenie.

Problem się pogłębia bo wracając z trasy miałem problemu już z samym ruszaniem ze świateł kiedy na jedynce dochodził do 4 tys i kaplica.......pozniej dwójka----nieco przyśpieszy, trójka---znów tosamo amax prędkość 120na szóstce.

 

Co sprawdzić, co wymienić, co wyregulować.......piszcie.

 

Ekspertem nie jestem ale sprawdze jeszcze świece....bo nic inego mi nie przychodzi do głowy.

Wyczyściłem filtr powietrza.....wydaje się być ok!!

Pozdrawiam

P.S. a może znacie jakiegoś mechanika w Opolu?

Edytowane przez Krzysztof
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

napisz co ostatnio grzebałeś przy moto. ja miałem takie same objawy kiedy jeżdząc na sportowym wydechu przypadkiem zauważyłem ze w obudowie filtra powietrza mam wycięta dość sporą dziure, duzo nie myśląc wymieniłem ją na starą z 600 któta mi w spadku została no i wlasnie dziorek miał takie bojawy jak muwisz to samo dzialo sie gdy zmienilem wydek ze sportowego na orginal. sprawdz filtr powietrza (poprawny model, czy dobrze założony i td.) ewentualnie obstawiam synchro gażników albo bardziej regulacje

Edytowane przez Master
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie cały problem w tym, że nic nie grzebałem. Jeżdze tylko w weekendy bo pracuje w rozjazdach..........z weekedu na weekend jest coraz gorzej aż do dzisiaj kiedy to po prostu nie da się już jeździć :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja bym obstawiał regulacje gazników albo cos z filtrem powietrza ale moze poczekajmy na bardziej doświadczobych w sprawie mulenia moto

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie na temat świec nic nie wiem bo moto mam od 4 miesiecy i jeszcze sie nad nimi nie zastanawialem......... też mi się wydaje, że to może ich wina---chociaż patrząc z drugiej strony tona wolnych obrotach jest ok--najalowym biegu wszysto kreci jak marzenie ale do 6 tys----obroty nie falują.....dziwne....

 

 

Chyba podjade motopodpiąć pod kompa-może wtedy się dowiem czegoś!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podpiąłem moto pod kompa---wykazało jakieś błędy---szefu mi je wykasował i przez 10km moto szło jak marzenie ....no właśnie---szło bo problem powrócił :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spotkałem podobny problem w Suzuki V-Strom - kręcił tylko do 5,5-6 tys. obrotów i dostawał nagłej szczkawki, tak jakby mu się paliwo skończyło; robił buuuuuu i przygasał. Filtr OK, świece nie najgorsze.

 

Nie wiem, w czym tkwi błąd, ale jeśli to wtryski, to jest przegibane; jeśli któryś z czujników - od spalania stukowego lub położenia przepustnicy - komputer to wykaże. Podana usterka ma kod C46 oznaczony jako Valve.

 

Nie wiem, czy w Twoim modelu zastosowano rozwiązanie ekologiczne - system P-AIR - Pulsed Air, jak jest w V-Stromie od 2007. Dodatkowa porcja powietrza dostarczana do komory spalania ma za zadanie zredukować tlenki azotu, aby silnik spełniał norm Euro-3.

 

W opisywanym przeze mnie modelu V-Stroma są także podwójne przepustnice - jedna sterowana mechanicznie - linką gazu, druga sterowana elektronicznie - za pomocą siłowniczka. Podwójne przepustnice mają za zadanie usprawnić przepływ powietrza, poprzez kierowanie strugą zasysanego powietrza, a przez to poprawić, czy raczej złagodzić reakcję silnika na gwałtowne odkręcenie gazu.

 

Na kilku forach zagranicznych znalazłem opisy w jaki sposób w*******lić, tzn. wymontować cały ten badziew i wstawić opornik i zaślepki. System płata figle, powoduje upierdliwe cykanie (podobne do spalania stukowego) i trochę komplikuje sprawę, jeśli któryś z czujników nawali.

 

W przyszłym tygodniu, jeśli będę coś więcej wiedział, bo tu może pomóc jedynie ASO, dam znać i opiszę całą sytuację.

 

Ponieważ problem dotyczy kilku modeli Suzuki, warto poszukać w necie tematu: Suzuki C46 Code FI. , na przykład to: ODNOŚNIK a tu do pobrania Service Bulletin

 

Aby odczytać kod błędu w Suzuki - wyposażonym w układ FI - należy znaleźć zworkę diagnostyczną - zewrzeć 2 piny (z pamięci nie powiem, które, bo nie chce komuś popsuć motocykla), następnie uruchomić zapłon - i na budziku - tam gdzie jest godzina - ukaże się odpowiedni kod błędu.

 

Dla GSX-R

Suzuki GSXR FI Fault Code List / Dealer Mode SwitchC14 - THROTTLE POSITION SENSOR

C15 - ENGINE COOLANT TEMPERATURE SENSOR

C21 - INTAKE AIR TEMPERATURE SENSOR

C22 - ATMOSPHERIC PRESSURE SENSOR

C23 - TIPOVER SENSOR

C24 - IGNITION SIGNAL #1

C25 - IGNITION SIGNAL #2

C26 - IGNITION SIGNAL #3

C27 - IGNITION SIGNAL #4

C28 - SECONDARY THROTTLE VALVE ACTUATOR

C29 - SECONDARY THROTTLE POSITION SENSOR

C30 - SECONDARY THROTTLE CONTROL UNIT

C31 - GEAR POSITION SENSOR

C32 - INJECTOR SIGNAL #1

C33 - INJECTOR SIGNAL #2

C34 - INJECTOR SIGNAL #3

C35 - INJECTOR SIGNAL #4

C41 - FUEL PUMP CONTROL SYSTEM

C42 - IGNITION SWITCH SIGNAL

C46 - EXHAUST CONTROL VALVE ACTUATOR (01-02 1000 and 06-07 600/750/1000 ONLY)

PS: Sorry, że się tak rozpisałem, ale jestem na bieżąco, bo kumpel ma problem z motocyklem i szukamy rozwiązania.

Znalazłem to na forum: http://polishbanditcrew.pl/topic/5658-prosba-o-ocene-b1250/page__view__findpost__p__74925

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Share

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz regulamin oraz politykę prywatności.Regulamin Polityka prywatnościUmieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.