Skocz do zawartości

Chlebek
 Share

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

 

może zanim zrobisz wszytko co ja czyli wymiana filtra powietrza świecszukania usterek w przepustnicy to zajrzyj do filtra paliwa. Odkręć bak wyciągpompę paliwa a potem odkręć 2 śrubki po bokach pompy i wyjmij filtr mój byłzagnojony a to ten sam rocznik. spróbuj nie zaszkodzi. Mi pomogło od razu. tumasz link. http://polishbanditc...obroty-szarpie/ filtr ma być idealnie biały. Mogę cię tylko zasmucić że nowy kosztuje 140zł w suzuki. pozdrawiam czekam na wiadomość.

Edytowane przez misior
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Misior zrobiłem jak doradzałeś...---chodziłoCi o ten mały filterek tuż nakońcu---jak się go wykręca z pompy bo odkręciłęm te dwie srubki po bokach i jakos nie wiem jak go wydostać...:(

 

 

Wprawdzie śnieżnobiały to on nie jest ale tragedii nie ma....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Kolejny problem po serwisie gaźników. Otóż przy odkręceniu manetki wolno bardzo schodzi do tych 1100- 1300 obrotów, zatrzymuje się na 2tys. przy czym schodzi do 1.6tys. po czym stoi tak koło 1.5tys. Obroty jest mi bardzo ciężko wyregulowac, bo gdy stoi w miejscu to ma te 1300 ale gdy nim hamuje już do zera wciskam sprzęgło i przy hamowaniu obroty schodzą do 800-900. Gdy silnik jest porządnie rozgrzany tak jak pisze serwisówka ustawiam coś z przedziału 1100-1300 ale podczas jazdy to ulega zmianie bo jest zazwyczaj za mało, ale się zdarza że i jest więcej niż 1300. Dodam, że przed serwisem gaźników motocykl potrzebował około 20 sekund na rozgrzanie się i trzymał 1100-1300, a teraz za h**, dopiero się nagrzeje jak się nim przejedzie- ziomek co robił mi ten serwis mówił, że tak właśnie olejaki powinny miec. Macie jakieś rady na to coś?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pewnie ustawił seryjne nastawy gaźnika, czyli za uboga mieszanka, albo lewe powietrze (niedokręcone króćce) ??

Wykręć świece i zobacz jaki kolor, zrób wcześniej z 50 km.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ziomka należy p*****lnąć w głowę bo liczy na niewiedzę i naiwność klienta.

Tak jak pisze przedmówca albo lewe powietrze albo "mechanik" źle ustawił

mieszanka na wolnych np. zgodnie z serwisówką. A że motocykl już dawno

chodzi na innych nastawach to szczegół.... Ważne, że "mechanik" nie wie jak

ustawić gaźnik.

Edytowane przez Tolinek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No fakt, to, że powiedział, że tak ma być, to massakra :P

 

Prawidłowa wg mnie reakcja na rolgaz w B12, w B6 reaguje trochę mnie żwawo z tego co mi się wydaje...

 

Edytowane przez crupez
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odkręcasz te dwie śrubki wtedy odchodzi ten plastik i poprostu bierzesz ten filtr i delikatnie go odczepiasz kręcisz prawo lewo iciągniesz wyskoczy. Potem dobrze jest ściągnąć obudowę, bo u mnie syfy wyleciały,co do koloru jak jest taki jak torebka po parzeniu herbaty to pewnie filtr(foto mojego masz w miniaturach w linku). Ja sprawdziłem tak żeby pompy nieuszkodzić kupiłem filtr paliwa motocyklowy zwykły za 7zł potem podłączyłem goprzez wężyk do pompy (bałem się żeby pompa nie chodziła nawet chwili bezfiltra) potem filtr do benzyny podłączyłem pompę do układu w moto odpaliłem wszytkochodziło, bandzior odzyskał formę w 100%. Próbuj i pisz o efektach.

 

PS. Dokładnie jak rozebrać pompę masz w serwisówce, którajest dostępna na forum.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mówił, że tak ma byc ale odnośnie tego rozgrzewania dosyc długiego, ze olejaki tak maja. A tak w ogóle ile Wasze sprzęty się rozgrzewają na ssaniu zanim mają prawidłowe obroty?

Tutaj zamieszczam krótki filmik, może tego tak nie widac teraz bo silnik dopiero chodził 2 minuty, ale i tak go zagrzało, co innego jest jak się go przegoni podczas jazdy- wtedy to wolne schodzenie z obrotów i trzymanie nie równych jest znacząca widoczne. Nagrywałem wczorajszym naleśnikiem z obiadu, dlatego taka jakośc, bo nie miałem nic innego pod ręką :lol:

http://www.youtube.com/watch?v=NqDtfHDyvbA

Edytowane przez Thomsen
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Misior powiem Ci, że mój filtr wygląda tak jak Twój stary albo jeszcze gorzej :) Dziwne bo rdzy w baku nie znalazłem nigdzie, spuściłem paliwo--wszystko ok --na dnie białego wiaderka czyściutko---skąd ten syf na filterku?Zalewam zawsze Orlen 98 bo mam pod domem stacje......

 

Zastanawiam się czy aby bankowo wymiana filterka rozwiąze problem. Jest weekend więc nie mam gdzie kupić zastępczych filtrów. Poleciałem fantazją i rozerwałem stary filtr---wziąlem ta plastikowąbiałą część która wchodzi do pompyi z drugiej strony owinąłem wlot kawałkiem szmatki i skręciłem drutem----WYNIK: przez 10km moto leciał jak marzenie---zrywny, przyspieszenie bomba, wszystko ok :) Niestety po 10 km masakra---prędkość max 35km/h i 2,5 tyś obrotów--ledwo wróciłem do garażu!Teraz tak czy siak nie pozostaje mi nic innego niż zamówić filtr bo szmatka egzaminu nie zdała a stary rzeczywiście zabity w cholere jest. Dam znać jak oryginał przyjdzie. Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wygląda na to, że może być potrzeba wykręcenia śrub od mieszanki o ćwiartkę lub pół obrotu.

 

AAAAle........ Po pierwsze primo to rozgrzej porządnie motocykl (15km jazdy) i ustaw wolne obroty na takie jak

mają być (1300 obr/min chyba). Nagraj, jak się zachowuje rozgrzany motocykl po tym jak ustawiasz już obroty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak ci się chcę to jeszcze raz załóż świerzy swój filtr"wynalazek" :) jeśli powtórzy się to na szczęście tylko filtr. Poczekajaż przyjdzie. Niestety na stacjach benzynowych sprzedają takie paliwo i o toskutki ja 90% lej na BP zwykłą 95 i to samo foto widziałeś, jaki syf wylał sięz baku. Daj znać ile dałeś za filtr:) a tak na marginesie to i tak lepiej żebyzniszczyło filtr a nie wtryski czy pompę. Pompę tą co my mamy można kupić wintercarsie bo to pompa od mitsubishi cena w suzuki zwala z nóg J.Napisz co i jak.

 

 

 

 

 

 

PPs. może jednak nie kombinuj z tym filtrem, bo jak przytkaszza bardzo to nie wiem czy pompy nie uszkodzisz, ale tego nie jestem pewien. Poczekajlepiej na orginał.

 

 

 

 

Edytowane przez misior
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie przypuszczałem, że ze znalezieniem tego filtra będą takie problemy........ ehh POLSKA :(

Dowiedziałem się, że jedynie w ASO Suzuki moge cos takiego znaleźć. Zacząłem dzwonić szukać iiiii............(opolski-nic, śląskie-nic, dolnośląskie--podobno we Wrocławi coś mogą znaleźć ufff).

 

Misior pochwal sie gdzie to znalazłeś bo zanim Wrocław sie do mnie odezwie to może ja już zamówie tam u Ciebie :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam promil

 

No na tego posta ci odpowiem bo miałem to samo i przez 6 miesięcy nie mogłem znaleźć odpowiedzi ani w necie ani u mechaników.

 

A więc robiłem różne cuda wymieniłem świeczki filtr paliwa i powietrza, wyregulowałem zawory, mechanik podejrzewał zabity katalizator i takie tam cuda dopóki kumpel mi nie podpowiedział a jak POMPA PALIWA?

i to było to!.

 

Moja rada najlepiej znajdź drugiego takiego bandziora i zamień bak razem z pompą (na chwilkę).

Bo niestety dorwanie pompy graniczy z cudem używek brak a nowa 2000zł

 

U mnie to rozwiązało całkowicie problem, a tak w nawiasie to podobno te pompy zacierają się jak stawiasz na gumę przy niskim poziomie paliwa :)

 

Mam nadzieje że pomogłem i pozdrawiam.

 

W salonie powiedziano mi że wytrzymałość filtra paliwa wynosi 30 000. więc wydatek w salonie 120zł jest daremna.

 

O przypomniało mi się możesz także rozebrać pompkę i spróbować ją przeczyścić po odkręceniu dwóch śrubek powoli można rozebrać cały ten konglomerat. (filterek delikatnie schodzi możesz go delikatnie czymś podwadzić)

Jest tam mała pompka przechodząca przez bodajże przez dwie lub trzy uszczeleczki, jak rozebrałem starą pompę z ciekawości to wypłynęło kupę paprochów.

Edytowane przez Piaggiu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hej daj znać co i jak bo niestety kolega Piaggiu może miec rację Jak będziesz rozkręcał to spisz z pompy numery

 

 

 

 

Ps. Piggiu ile masz przejechałeś swoim moto??

 

 

Edytowane przez misior
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam promil

 

No na tego posta ci odpowiem bo miałem to samo i przez 6 miesięcy nie mogłem znaleźć odpowiedzi ani w necie ani u mechaników.

 

A więc robiłem różne cuda wymieniłem świeczki filtr paliwa i powietrza, wyregulowałem zawory, mechanik podejrzewał zabity katalizator i takie tam cuda dopóki kumpel mi nie podpowiedział a jak POMPA PALIWA?

i to było to!.

 

 

 

Pisałem wcześniej o problemach z V-Stromem. W opisywanym przeze mnie egzemplarzu siadła pompa paliwa. Szczerze mówiąc, tego się nikt nie spodziewał. Zaciągnęła syf z baku i coś się pozacierało. W ASO potwierdzili, że pompa daje za niskie ciśnienie i Bandzior się dławi przy wyższych obrotach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hej daj znać co i jak bo niestety kolega Piaggiu może miec rację Jak będziesz rozkręcał to spisz z pompy numery

 

 

 

 

Ps. Piggiu ile masz przejechałeś swoim moto??

 

 

dochodzi 20 000

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy dobrych wiatrach jutro będzie filtr więc cos będzie wiadomo z moim moto ale już profilaktycznie (mam nadzieje, że zupełnie niepotrzebnie) pytam czy ktoś ma pomysły gdzie poza ASO można dostać pompe (kolega misior napisał, że podobno w Intercarsie można ją znaleźć)---jakieś inne pomysły, ceny? Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pytam czy ktoś ma pomysły gdzie poza ASO można dostać pompe (kolega misior napisał, że podobno w Intercarsie można ją znaleźć)---jakieś inne pomysły, ceny? Pozdrawiam

 

 

Ja szukałem na allegro dzwoniłem do tych co mają zbiorniki paliwa czy czasem nie została im pompa w większości nie mieli ostatni z allegro później oddzwonił że ma i dogadałem się na 300

W między czasie znalazłem na ebay'u w Niemczech za 500 z kawałkiem na szczęście nie zdążyłem kupić.

 

Niestety musisz się uzbroić w cierpliwość i szukać ja zastanawiałem się żeby wystawić na allegro coś w stylu "Zakupię pompę paliwa do ... "

 

Tak jak wcześniej pisałem rozbierz ją i sprawdź uszczelki może któraś po prostu się podwinęła lub pękła albo za słabo skręcona na tych dwóch śrubkach, możesz dorzucić jakiś specyfik do paliwa na przeczyszczenie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

napiszcie proszę jakieś numery z pompy bo na mojej pisał jakiś tam numer z PCU coś tam dalej. Pompa jest produkowana przez koncern mitsubishi więc może będzie się dało kupić zamiennik ale do tego są potrzebne numery.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

napiszcie proszę jakieś numery z pompy bo na mojej pisał jakiś tam numer z PCU coś tam dalej. Pompa jest produkowana przez koncern mitsubishi więc może będzie się dało kupić zamiennik ale do tego są potrzebne numery.

 

 

Wieczorem jak wrócę do domku to postaram się wrzucić. (Czytaj numerki nie siebie :))

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Numerki z pompy

 

15100-18H00

UC-T35SU55

 

i wybite

 

6Y22 - pewnie seryjny nr

 

 

A na samej pompce są jeszcze takie numerki

 

UC-T35

C6Y16

Edytowane przez Piaggiu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

napiszcie proszę jakieś numery z pompy bo na mojej pisał jakiś tam numer z PCU coś tam dalej. Pompa jest produkowana przez koncern mitsubishi więc może będzie się dało kupić zamiennik ale do tego są potrzebne numery.

 

Zdjęcia mojej starej pompy wrzuciłem w innym poście.....tutaj.

Edytowane przez Promil
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

UDAŁO SIĘ !!!!!!!!!!!!!!!!!! lalalalllllllaaalalallla hura hura :)

 

Wymieniłem filtr i jak narazie zapier**** niesamowicie. Wprawdzie w Opolu jakaś deszczowa pogoda ostatnio więc jedynie na mokrej obwodnicy zrobiłem jazde próbną i wg mnie jest ok. Do 180 km/h kopa ma ok--później nie wiem bo nie sprawdzałem (podobno mokry asfalt, padający deszcz i łyse opony nie lubią się nawzajem więc nie chce przedobrzyć :)) Jak przelatam z 200-300km to powiem czy aby na 100% wszystko ok! Dzięki wszystkim za pomoc!

 

P.S. czysty filterek powinien wyglądać tak:

post-1855-0-16134700-1309502605_thumb.jpg

Edytowane przez Promil
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:) no to extra ja na wszelki wypadek poszukam tej pompy gdzieś tanio. To ciesz się jazdą :) pozdrawiam

 

Ps. Może ktoś ma dokładne parametry pompy ?? Wymiary długość średnicę oraz ciśnienie. jestem w pracy i nie mam jak tego sprawdzić

Edytowane przez misior
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Share

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz regulamin oraz politykę prywatności.Regulamin Polityka prywatnościUmieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.