Skocz do zawartości

Chlebek
 Share

Rekomendowane odpowiedzi

Panowie oblukajcie krućce ssące, mogą być spękane i przez to dostaje lewe powietrze.

 

 

 

nie są spękane wszystko wygląda jak nowe filtr powietrze czyściłem kompresorem i potem jakiś olejek specjalny. Ja dziury w obrotach nie mam tyle że podnoszą się do tych 2 tyś po większej jezdzie a może wystarczy tylko je zmniejszyć tym takim pokrętłem pod gaźnikami ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pokręcisz pokręcisz i moze na rozgrzanym da rade ale co jak zimny silnik? znow bedziesz krecil? to takie rozwiązanie nie rozwiązujące problemu:P

 

Z doswiadczenia wiem ze w XJ takie podnoszenie obrotów to spękane króćce, ale jak mowisz ze ok to może zła mieszanka ? tylko czemu na zimnym trzyma dobre obroty ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pokręcisz pokręcisz i moze na rozgrzanym da rade ale co jak zimny silnik? znow bedziesz krecil? to takie rozwiązanie nie rozwiązujące problemu:P

 

Z doswiadczenia wiem ze w XJ takie podnoszenie obrotów to spękane króćce, ale jak mowisz ze ok to może zła mieszanka ? tylko czemu na zimnym trzyma dobre obroty ?

 

 

 

króćce są ok no na zimnym jest elegancko te 1200 ale tak 30 min jazdy i 2000. Ale jak by ty były króćce to by chyba te 2tyś. skakały mi się wydaje a one są stałe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przecież ciepły silnik powinien trzymać obroty a nie zimny. Ustaw obroty na ciepłym, a przed jazdą rozgrzej maszynkę przez pare minutek i może wystarczy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przecież ciepły silnik powinien trzymać obroty a nie zimny. Ustaw obroty na ciepłym, a przed jazdą rozgrzej maszynkę przez pare minutek i może wystarczy?

 

 

 

 

to przed jazdą ile mam go rozgrzewać ? bo jak zmniejszę obroty na zagrzanym przy tych 2 tyś to na takim lekko rozgrzanym będę miał jakieś 700 czyli mało dużo za mało więc nie wiem czy to takie dobre rozwiązanie jest

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moto powinno pochodzić kilka minut na ssaniu i powinno spokojnie trzymać po jego wyłączeniu podręcznikowe obroty 1200 na jałowym, przy takiej porze roku, jeżeli wszystko sprawne i dobrze wyregulowane

 

oczywiście metody rozgrzewania są różne :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 weeks later...

Witam serdecznie, mam pytanie do tych osób z forum którzy posiadają gsf 650 model na wtrysku. Chcę się upewnić czy taka praca mojego silnika to jest normal czy coś się dzieje ? a mianowicie na wolnych obrotach silnik trochę nie równo pracuje, tak jakby bujał na obrotach z tym że wskazówka od obrotomierza stoi jak kamień w miejscu. Dodam, że motocykl ma przebieg 5000 km i jest z roku 2008, także trochę musiał stać. Jeżeli ten typ tak nie pracuje to co można z tym zrobić ? Próbowałem mu zalać paliwo 98 trochę przegonić, zrobiłem nim 2 tyś od kąd go kupiłem i nadal tak pracuje. Dodam, że silnik odpala od pyknięcia w guzik :-) także świece też bym wykluczył.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak pracują te silniki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

potwierdzam falowanie obrotow na "dole" na zimno w Bandicie wtryskowym.

Aby temu zapobiec Suzuki wprowadzilo w 2008r w Hayabusie BKingu i GSXR - system ISC (Idle Speed Control) po to wlasnie aby chodzil rowniusienko zaraz po odpaleniu nawet na mrozie B)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co wy gadacie, u mnie chodzi równo.

 

Bandit 1250 ma to od początku czyli od 2007 http://www.totalmotorcycle.com/photos/2007models/2007models-Suzuki-Bandit1250S.htm

 

"New Engine Fetaures:

Suzuki Idle Speed Control (ISC) system for improved cold starting, consistent idle control and reduced emissions"

 

więc podejrzewam, że 650-tka na wtrysku też to powinna mieć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mieć ma ale silnik delikatnie faluje.Zapytaj macbo :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie tez troche nie rowno pracuje na wolnych obrotach, swego czasu jak byl jeszcze na gwarancji pojechalem na przeglad i stwierdzili ze to jest normalna praca silnika i "suzuki stuki i puki" widocznie tak ma byc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mieć ma ale silnik delikatnie faluje.Zapytaj macbo :)

Nie wiem, ja tam tego u siebie nie zauważyłem - według mnie chodzi równiutko, a to że czasem można usłyszeć że obroty zmienią się o 50 rpm to bez przesady, chyba nie ma takiego silnika który pracuje idealnie równo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

V8 w audi A8 chodzi równo :] nawet o 1 rpm sie nie zmienia :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powinien chodzić idealnie równo ja mam 650 z 2008 i tak właśnie chodzi , może niech kolega podjedzie do serwisu podepna sie kompem i zobaczą co sie dzieje .

Swiece maja duży wpływ na falowanie obrotami to że ma 5000 km nie znaczy że są dobre , ja ostatnio miałem przegląd i jak wymienili mi świece i filtr powietrza

az się zdziwiłem jak ciągnie .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No tak jak kolega cytryn napisal musze sprawdzic swieczki z tego wzgledu ze moto dosc dlugo stalo i odpalane bylo na krotki czas to moze jakiegos nagaru zlapaly. A co do falowania to obrot silnika troche faluja ale po wskazowce obrotomierza tego nie widac, dopiero dzisiaj zauwazylem ze jak mu podtrzymam gaz na mniej wiecej 2 tys obrotow to dopiero widac ze faluja obroty o jakies 200 rpm.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nawiasem mówiąc przepustnice też się synchronizuje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W moim jest wszystko ok i nic się nie dzieje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a mianowicie na wolnych obrotach silnik trochę nie równo pracuje, tak jakby bujał na obrotach z tym że wskazówka od obrotomierza stoi jak kamień w miejscu.

 

 

potwierdzam falowanie obrotow na "dole" na zimno w Bandicie wtryskowym.

 

Dlatego ja zmieniłem na Hondę. Szczerze, dość miałem harczenia olajaka :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dlatego ja zmieniłem na Hondę. Szczerze, dość miałem harczenia olajaka :)

Ale my mówimy o wodniaku :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dlatego ja zmieniłem na Hondę. Szczerze, dość miałem harczenia olajaka :)

 

a my tu o wodniaku prawimy nie o olejaku :P

Edytowane przez zuluss
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak jest, przepustnice trzeba zsynchronizować. Świece mogą być drugą przyczyną. Choć ja zmieniłem to dalej mi faluje. Ale tylko jak zapalę ciepły już silnik.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No kurcze trochę mnie to martwi może po prostu jestem przewrażliwiony, motocykl ma 5 tys przebiegu według książki co 12 tys się robi sychro przepustnic. Może by wlać jakiś dodatek do paliwa na czyszczenie wtrysków. Z drugiej strony zdążyłem już przegonić go dosyć mocno :-) i nadal to samo. Nic najwyżej jeszcze te świeczki spróbuje wyczyścić.

 

A jeszcze takie mała rozterka, może on pracuje tak po jakiś modyfikacjach w mapę zapłonową z tego względu, że zarejestrowano mi motocykl z mocą silnika - 25 kW. Diagnosta doszedł do tego po sprawdzeniu modelu silnika w ich magicznych książkach i według ich początkowy numer silnika czyli P35 powinien mieć te 25 kW, ale zapierdziela około 230. Także jest na pewno odblokowany.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Świec nie czyść bo tylko im zaszkodzisz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam nietypowy problem z moim dziorem

po 5 wizytach u 2 mechaników powoli tracę cierpliwość do mojego maleństwa

 

zaczęło się od mojego grzebania w maszynie :

zrobiłem zawory , wyczyściłem gazniki bak i kranik i w sumie nic się nie poprawiło

motocykl po rozgrzaniu , szczególnie w ciepłe dni chodził jak kupa

dławił się na niskich obrotach( do 5 tys.) , dostawał sporych wibracji na wyższych , czasami mi ręce drętwiały w trasie .... po prostu czuć było że się męczy maszyna

 

jak wyżej napisałem 5 wizyt u mechaników i lipa

 

pierwszy niby ustawił zawory i zrobił synchro i regulacje gazników i ... dupa ... byłem u niego 3 razy

 

drugi przejrzał gazniki i mówi ,że są ok ... podobno synchro lekko rozjechane

zrobił zawory bo się okazało że były nie dotykane i większość zdecydowanie za ciasno ( czyli któryś ściemnia bo po 2 tys by sie tak nie rozjechały , raczej ten pierwszy bo drugi ma lepsze opinie w okolicy).... ehhh z tymi mechanikami ściemniaczami

 

po tych wszystkich zabiegach dalej maszyna się morduje i brak pomysłu co to może być

 

dodam że świece , filtry , olej były zmienione przed sezonem

 

i jeszcze jedna wątpliwość ... czyszcząc bak wrzuciłem chyba 25 nakrętek a wypadły 24 :unsure:

pewności nie mam .... mówiłem o tym mechanikom ale uznali że to raczej bez znaczenia

bak podobno odpowietrza a kranik też jest dobry

 

liczę na wasze podpowiedzi .... pozdro

 

kto odgadnie prawdziwą przyczynę problemów dziora ten ma u mnie flaszkę lub browarki :D

 

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Share

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz regulamin oraz politykę prywatności.Regulamin Polityka prywatnościUmieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.