Skocz do zawartości

Chlebek
 Share

Rekomendowane odpowiedzi

A mój ma taki humor ze bez ssania za całe Chiny Ludowe nie odpali :) Co prawda jak jest ciepły to wystarczy dac tylko trochę, ale bez - nie odpali.

Taka sytuacja :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i próbowałem tak jak instrukcja każe i bez ssania nie zagada (na zimnym w cieple :)

Przy połówce ssania obroty zaskoczą, nie zgaśnie tylko trzymają się w okolicach 1000.

Szczerze marzę już o wtrysku, pamiętam jak naście lat temu przesiadłem się z gaźnika na wtrysk jednopunktowy w R19. Normalnie cudo, działa i nie trza się dotykać :))

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i próbowałem tak jak instrukcja każe i bez ssania nie zagada (na zimnym w cieple :)

Przy połówce ssania obroty zaskoczą, nie zgaśnie tylko trzymają się w okolicach 1000.

 

 

No ale to znaczy że jest ok. Zimny silnik w ciepłym bez ssania nie powinien odpalić, albo ciężko. Ciepły, nawet letni silnik przy 20C na dworze zapali bez ssania, może nie trzymać obrotów najwyżej.

Każdy na tym forum wie, że o bandziorze i odpalaniu można prace doktorskie pisać. Dodajmy do tego jeszcze, że z nowym filtrem powietrza pali inaczej niż jak ten filtr ma już ze 3 tyś przebiegu :D Zaraz inni coś też dopiszą. Wczuj się w maszynę, a wtryski takie super wcale nie są.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam problem z bandziorem. Ogólnie, nie mam pokrywy akumulatora - poprzedni właściciel mocując akcesoryjne nadkole usunął pokrywę. Stąd nad aku upychałem zawsze szmaty do polerowania, w worku. Ostatnio podczas jazdy, bandzior zaciągnął się reklamówką, przez co zatkało dolot do airboxa. Zaczęło go zalewać i przejechał tak z kilometr, aż zdechł. Nie za bardzo rozumiałem dlaczego. jednak po chwili, doszło do mnie, co się mogło stać. Otworzyłem kanapę, odsłoniłem dolot do Airboxa, poprawiłem reklamówkę, tak aby znowu jej nie zaciągnęło i następnie odpaliłem go. Przebierał tak jakby go gdzieś zalewało, jakby gubił iskry raz na jednej, raz na dwóch świecach. Zauważyłem też że z lewego przelewu gaźników idącego w dół obok airboxa zaczęło dość mocno lać paliwo, pod dość dużym ciśnieniem. Jak myślicie co mogło się stać? Jest szansa, że to przez świece? W sumie są świeże, mają może z 2000km przejechane...Cewki? Niby dlaczego miało by się im coś stać... Coś z gaźnikami? Dodam, że jak się jedzie, jak się wkręca to idzie dobrze, powyżej 4k rpm. Poniżej przebiera.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na wolnych pracuje ok, czy cały czas kuleje?

Wyjmij filtr i zobacz czy zacznie pracować równo na wolnych obrotach. Wykręć świeczki i je poczyść.

Ten filtr mocno był zasłonięty reklamówką? z 50% powierzchni? 

Kiedyś znajomy miał glebę. Dokładnie jak w Twoim przypadku woził kurtkę, która poszła w łańcuch (a niby było niemożliwe).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mogę powiedzieć śmiało, że pewnie i więcej niż te 50%. Dziś ściągałem mu fajki. Problem występuje tylko na pierwszych dwóch cylindrach, tak jakby właśnie jedna cewka padła (jednak po przyłożeniu fajek do świec, słychać przeskakujące iskry). Na początek przerzucę mu świece, może akurat tak jak mówisz będzie to ich wina. Oby bo to chyba najtańsza opcja rozwiązania problemu, a krucho w tym miesiącu z hajsem... Wolałbym uniknąć wyciągania gaźników na stół... Bez filtra jest to samo.


EDIT>

Świece okazały się problemem. Po założeniu starych, bandzior chodzi jak należy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 month later...

mój problem jest dziwny. wymieniony filtr powierza, wyregulowane zawory, zrobione synchro gaźników a bandzior dalej kuleje w polowie gazu. na wolnych jest ok a jak chce przyspieszać to czuję ze nie ma odpowiedniej mocy i glos pracy jest jakiś inny. po dluższym rozpędzeniu i ruwnym trzymaniu gazu czuć ze raz przyspiesza, raz zwalnia (takie szarpania jakby raz było ok a raz znowu go coś trzymało). przerabial ktoś coś takiego ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mój problem jest dziwny. wymieniony filtr powierza, wyregulowane zawory, zrobione synchro gaźników a bandzior dalej kuleje w polowie gazu. na wolnych jest ok a jak chce przyspieszać to czuję ze nie ma odpowiedniej mocy i glos pracy jest jakiś inny. po dluższym rozpędzeniu i ruwnym trzymaniu gazu czuć ze raz przyspiesza, raz zwalnia (takie szarpania jakby raz było ok a raz znowu go coś trzymało). przerabial ktoś coś takiego ?

 

Przy gaźnikach tylko synchro było robione, czy czyszczenie też? Jeżeli nie, to zaczął bym od sprawdzenia zasilania gaźników, czyszczenia i sprawdzenia poziomu paliwa w komorach. Czyszczenie jakąś dedykowaną chemią i kompresorem, lub ultradźwiękami, jeżeli masz taką możliwość. Warto też sprawdzić stan świec, fajek i przewodów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety tylko synchro. Plan mam taki aby rozkręcić kranik i go wyczyścić, Nie wiem tylko jak się do tego zabrać aby go nie spieprzyc. Potem Pb98 do baku i zobaczymy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A tak z ciekawosci, masz zalozony filtr paliwa?

Jezeli tak to wypier... go.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podstawa przy gaźniku to wyczyścić filterki na gniazdach zaworków iglicowych tam zawsze zabija gaźnik a w szczególności lewy od bocznej stopki. A co do braku mocy na obrotach , zdejmij tył filtra i odpal dodaj gazu i zobacz czy przepustnice wszystkie się podnoszą wystarczy że jedna stoi i po mocy. Miałem to u siebie .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A tak z ciekawosci, masz zalozony filtr paliwa?

Jezeli tak to wypier... go.

Filtra nie mam więc wiem ze problem jest głębiej.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 weeks later...

Dziwna sprawa. Zatankowlem wczoraj do pełna i problem nie ustał a po przejechaniu kilku km w motor wstąpił diadeł i dosłownie chciał się wyrwać spod tyłka. Myślę że była to wina lipnej benzyny, teraz zalalem Pb98.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 weeks later...

Cześć
Mam problem, odkąd kupilem moto co jakiś czas wykreca się (do pewnego stopnia) sruba od regulacji wolnych obrotow. Miał już ktoś podobmy przypadek? Denerwuje mnie to juz niemilosoernie.

Chodzi o tą srube
87ea2d434df46f69med.png

Edytowane przez Grzehu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, mam.

Tak myślę czy nie dało by się bez rozkręcania połowy moto na wykręcenie tej śruby, dobranie jakiejś innej sprężynki i ponowne złożenie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 weeks later...

Mam problem.

Motocykl zabrałem na regulacje zaworów.Przy przy wyciąganiu cewek pojawił się problem. Nie mogli jednej wyciągnąć. Na moje ryzyko wyciągnęli ją na siłę.

Wyszła choć musieli użyć siły. Złożyli motocykl i podłączyli pod komputer. Nie wyświetliło błędów.

Po paru tygodniach dziś moto zabrałem na wycieczkę i dzieje mu się tak ok 0:20 sekundy.

Gdy jechałem do występowało to przy 90km. Dodam że dzieje się tak na 6 biegu i gdy gwałtowniej odkręcę manetkę i gdy dostanie wyraźnie więcej gazu przy większym obciążeniu (niskie obroty i wyższy bieg). Zdarza się to również na innych biegach choć rzadziej w środkowym zakresie. Częściej też na 1 przy ruszaniu. Czy to objaw uszkodzonej cewki?

Motocykl na wolnych obrotach pracuje równo. Jak odwinę mu do odcinki wraca na właściwe obroty.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Takie przerywanie na niskich obrotach prawie zawsze łączy się z układem zapłonowym. z czasem pewnie bedzie odczuwalne na innych biegach tez. pozdrowienia 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

duze prawdopodobienstwo ze to cewka szukaj w temacie "peknieta cewka zaplonowa" pozdro Kazek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Być może gdzies jest uszkodzona cewka i iskra bokiem gdzieś ucieka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 weeks later...

Witam,

Od niedawna mam problem przy rozpędzaniu mojego moto. Przy obrotach 8-9 tys odczuwam brak mocy, po przekroczeniu znowu leci jak rakieta do 12 tys. Dolegliwość występuje na każdym biegu i im mocniej przekręcę manetkę tym bardziej to czuć (jakby się dławił) Jeszcze nie zacząłem szukać przyczyny, nie wiem od czego zacząć. Ktoś może się zmagał z tym problemem ? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Od niedawna mam problem przy rozpędzaniu mojego moto. Przy obrotach 8-9 tys odczuwam brak mocy, po przekroczeniu znowu leci jak rakieta do 12 tys. Dolegliwość występuje na każdym biegu i im mocniej przekręcę manetkę tym bardziej to czuć (jakby się dławił) Jeszcze nie zacząłem szukać przyczyny, nie wiem od czego zacząć. Ktoś może się zmagał z tym problemem ? 

Zmagał się i to niejeden...po co nowy temat jak jest z 80 stron o tym już napisano? http://polishbanditcrew.pl/topic/253-nier%C3%B3wna-praca-silnika-nie-wchodzi-na-obroty-utrata-mocy-ga%C5%9Bnie/

 

Filtr powietrza kiedy był zmieniany, papierowy czy K&N masz?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzięki za odpowiedz, jak będę wracał z roboty podjadę do Larsona po filtr. Nie wiem jaki posiadam jestem zielony w tym. lepiej kupić papierowy czy k&n ?  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Papierowy kup, wyskie obroty to tez ciasne zawory +konczace sie swiece

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za pomoc i przeniesienie tematu :P 

Bandziorek śmiga, pomogła wymiana filtra powietrza. Operacja banalna, zajęło mi to chyba 5 min :)

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Share

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz regulamin oraz politykę prywatności.Regulamin Polityka prywatnościUmieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.