Skocz do zawartości

Chlebek
 Share

Rekomendowane odpowiedzi

ps. jeśli membrana jest uszkodzona to jeden gar nie domaga, czy to na zimnym czy na ciepłym ( nie miałem takiej sytuacji, wiec nie powiem jakie są objawy)

 

 

Zatem membranę muszę mieć ok,bo na ciepłym wszystko gra. Do wiosny i tak muszę z tym poczekać, akurat się trochę grosza odłoży i sprawdzę też wtedy kranik. Dzięki za info ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

te twoje majstry to niesamowici ludzie oddając zepsuty motor klientowi.  a dlatego twierdza ze jest wszystko ok bo nie chcą robić poprawki albo po prostu nie wiedza o co w tym wszystkim chodzi. oni w ogóle tym motocyklem jeździli czy tylko gazowali w miejscu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koleś jeździł, mówił, że ok.

Przeprowadziłem się i teraz mam daleko do mojego sprawdzonego mechanika. Więc szukałem w okolicy. Ale widać w okolicy lipton.

Ewentualnie gdzie w Warszawie w okolicach Fieldorfa/Bora Komorowskiego jest jakiś sprawdzony zakład serwisowy gdzie mogę oddać Suzuki ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja jestem w stolicy, jak chcesz mogę podskoczyć jakoś po drodze lub Ty możesz zahaczyć i popaczam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bede w przyszlym tyg z laweta w wawie w razie czego

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koleś jeździł, mówił, że ok.

Przeprowadziłem się i teraz mam daleko do mojego sprawdzonego mechanika. Więc szukałem w okolicy. Ale widać w okolicy lipton.

Ewentualnie gdzie w Warszawie w okolicach Fieldorfa/Bora Komorowskiego jest jakiś sprawdzony zakład serwisowy gdzie mogę oddać Suzuki ?

W Warszawicach jest motomechanior. Dwa razy korzystałem z jego usług. Raz byłem zadowolony, drugi raz nie do końca, ale możesz spróbować.

https://www.google.pl/maps/dir/Karczew/51.9701735,21.3123744/@52.0224286,21.2387079,12z/data=!4m9!4m8!1m5!1m1!1s0x4718d5fa9d3cdcb7:0x61f5778f5ed7912b!2m2!1d21.2500669!2d52.0757659!1m0!3e0?hl=pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wow, dzięki za odzew. :)

Jestem pozytywnie nim zaskoczony. Moto stoi w garażu zazimowane w Celestynowie. Także póki co niech stoi, a jak zrobi się cieplej to i tak będę robić przygotowanie do sezonu i gdzieś w Warszawie jakiś warsztat odwiedzę. Bo i tak jakiś wiosenny przegląd muszę zrobić.

 

 

PS

Jeszcze podpytam, na blacie mam 46k km, czy warto wymieniać filtr paliwa?

Jaki filtr należy kupić? Czy wystarczy aby tylko pasowała średnica wej./wyj. do rurek z baku i do gaźników?

Edytowane przez Turos
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 weeks later...

Witajcie;)

Wczoraj zabrałem się za regulacje zaworów, czyszczenie gaźników, ustawienie składu mieszanki na wolnych obrotach,wymiana filtra powietrza no i oczywiście synchro. A pytanie brzmi;) :

- Czy jest możliwe, że gdy mam podłączony lejek z wężykiem fi 6, długości 50cm to bandziorek nie wkręci mi się płynnie na wysokie obroty, tylko będzie się dlawił przy 4 tyśkach? Bo tak się właśnie dzieje i nie wiem czy to ten lejek z za długim wężykiem tak broi? A gdy psikam mu prosto w ryjek filtra samo-startu to chodzi pięknie w całym zakresie obrotów.Niestety nie mogę zobaczyć jak będzie gadał z zamontowanym zbiornikiem,gdyż jest aktualnie przygotowywany do malowania. Sorry za może zbyt koszerny opis problemu, ale chciałem zobrazować to jak najlepiej;)

Z góry wielkie dzięki za pomoc i pozdrawiam:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Musi sie wkrecac po podlaczniu paliwa, po co dajesz przewod? Wez maly lejek bezposrednio do weza paliwowego, przelej go niech pochodzi chwile a pozniej musi sie wkrecic, jak nie to cos skopales przy regulacjach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I bylo nie bylo majac lejek to widzisz co sie dzieje z paliwem, regulacja do powtorzenia:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sroby poukrecacie od tego krecenia tym skladem mieszanki.to nie wski.filtr paliwa jest w kraniku.kupic stp do czyszczenia ukladiw paliwowych wlac do zbiornika.czesto jest tak ze moto stoi w zimnyn i sie woda zbierA w zbiorniku.lub malo oktanow bo po zimie.mam inny motor w ktorym.sklad mieszanki utawiam raz na 5 lat.po wymianie membran ostatnio 3lata temu. moto pieknie pali i wkreca sie.czyszcze tylko sitka w zbiorniku. i sitka w gaznikach.obecna benzyna to nie ta z lat 80;.jesli nie ma rdzy w zbiorniku to po co ciagle czyscic. i regulowac????????dobre swiece.dobre paliwo. dobry filtr pow. drozny dolot paliwa i motury jezdzo ze hoho

apropos zaworow. to nie jest tak ze luz zawirowy przestawia sie i 0'5 mm to sa 100 czesci milimetra.ci najwyzej zawor moze sobie ciapać.ale osiagow, czy dziwact z silnikiem nie bedzie. takie krecenie wszystkim co sezon g...wno daje. odczucia subiektywne.... lepiej miec wiekszy luz .niz zamaly, albo akurat. nie pidpiera sie zawor. nie niszczy sie dzwigienka.kropka.dziennie obecnie uruchamiam po 2-3 silniki.czyszczenie gazikow, zaplon.kraniki filtry itp

Edytowane przez Maryusz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sroby poukrecacie od tego krecenia tym skladem mieszanki.to nie wski.filtr paliwa jest w kraniku.kupic stp do czyszczenia ukladiw paliwowych wlac do zbiornika.czesto jest tak ze moto stoi w zimnyn i sie woda zbierA w zbiorniku.lub malo oktanow bo po zimie.mam inny motor w ktorym.sklad mieszanki utawiam raz na 5 lat.po wymianie membran ostatnio 3lata temu. moto pieknie pali i wkreca sie.czyszcze tylko sitka w zbiorniku. i sitka w gaznikach.obecna benzyna to nie ta z lat 80;.jesli nie ma rdzy w zbiorniku to po co ciagle czyscic. i regulowac????????dobre swiece.dobre paliwo. dobry filtr pow. drozny dolot paliwa i motury jezdzo ze hoho

apropos zaworow. to nie jest tak ze luz zawirowy przestawia sie i 0'5 mm to sa 100 czesci milimetra.ci najwyzej zawor moze sobie ciapać.ale osiagow, czy dziwact z silnikiem nie bedzie. takie krecenie wszystkim co sezon g...wno daje. odczucia subiektywne.... lepiej miec wiekszy luz .niz zamaly, albo akurat. nie pidpiera sie zawor. nie niszczy sie dzwigienka.kropka.dziennie obecnie uruchamiam po 2-3 silniki.czyszczenie gazikow, zaplon.kraniki filtry itp

Hm... na moje jeśli kupiłem moto od kolesia który miał go 2 sezony i nic nie regulował tylko robił podstawowe wymiany olej i filtry, do tego ja mam go 2 sezony i właśnie w ostatnim zauważyłem że coś jest nie tak przesadnie skakały obroty, no to już wypadało wyczyścić te gaźniki. Ale mniejsza z tym każdy ma jak dba, a ja wolę dbać:). Mimo to dzięki za podzielenie się swoim zdaniem;).

Cirus, dzięki Tobie problem rozwiązany;)

Wywaliłem wężyk, lejek bezpośrednio pod baterie- było lepiej, ale jeszcze nie to. Co się okazało miałem na 4 gazniku za mocno wkręconą śrubę składu,dokładnie o 0,75obr. Czyli te "skopane regulacjie" też były trafione:). Na koniec zrobiłem jeszcze synchro i jest git. Tak, że jeszcze raz wielkie dzięki za podpowiedz;).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 weeks later...

Motocykl po regulacji zaworów czyszczeniu gaźników nie wkrecał się na obroty oraz zalewał 4 cylinder. Udałem się więc do serwisu, aby tam dotrzeć musiałem jechać na ssaniu inaczej motocykl wkręcał się na max 4k nic więcej oraz gasł na światłach. Regulacja gaźników pomogła na tyle że motocykl nie gaśnie pali na wszystkie gary ale nie wkręca się na obroty. Sytuacja zmienia się dopiero po dodaniu ssania wtedy normalnie się wkręca oraz gdy włożę do wlotu air boxa dwa palce zmniejszając tym samym otwór wlotu powietrza. Wymieniłem także 4 świece na Nowe motocykl na wolnych chodzi super jedyny mankament to brak możliwości wkręcanie na obroty. Żaden wężyk nie jest załamany, gaźniki w czasie regulacji były jeszcze raz wyjęte i sprawdzone czy aby na pewno dobrze są złożone. Śruby regulacji są wykrecone na 2,5 obrotu. Moto wkręca się max na 4k później się dławi i gaśnie. Pomocy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W zeszłym sezonie przed serwisem było tak ze wkręcał mi się do 10k pod obciążeniem. A między 3-4k były odczuwalne delikatne poszarpywania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem moto dostaje za dużo powietrza albo za mało paliwa.

 

Wysłane z mojego LG-F320L przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak tylko jak to wyregulowac? Wauometry pokazują ze wszystko jest ok A dysz nie zmieniłem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wykręcić świece i sprawdzić kolor każdej po kolei. Od tego trzeba zacząć

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdy się to sprawdzi to co dalej?

Użyć tagów i przeczytać 40stron o tym ze bandit nie wkręca się na obroty....

 

https://polishbanditcrew.pl/index.php?/topic/253-Nierówna-Praca-Silnika---Nie-Wchodzi-Na-Obroty---Utrata-Mocy---Gaśnie

Edytowane przez kolczyk_1986
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź przywitalnie - najpierw tam się musisz wkręcić 

 

 

miaaauuuu.... ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Już wiemy czemu takie szybkie przywitanie i bezsenność. ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdz szczelnosc za pomoca plaka, czy gdzie nie dostaje powietrze

Edytowane przez benywariat
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Share

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz regulamin oraz politykę prywatności.Regulamin Polityka prywatnościUmieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.