Skocz do zawartości

Zakup Nowego Sprzętu

Gość Janrazdwa
 Share

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć jestem u was stosunkowo od niedawna, ( od dzisiaj ) :D a że nazwa forum zobowiązuje jestem postawiony przed wyborem kupna mojego Bandita  :) a więc do rzeczy  myślałem nad 6 setką ale że wcześniej tylko raz na czymś takim siedziałem postanowiłem wybrać mniejszego odpowiednika czyli 400, myślę że będzie to najrozsądniejszy wybór dla 18 latka z prawkiem a2 ( chętnie wysłucham każdej sugestii odnośnie sprzętu ) . Jestem zupełnym laikiem jeśli chodzi o takie sprzęty bo nigdy nie miałem jeszcze z czymś taki do czynienia, więc nasuwają mi się automatycznie pytania: Czy warto ? Jak z eksploatacją ? Czy jest na rynku coś lepszego w tej kategorii ? jest wiele wersji tych banditów, w którą celować ? i ostatnie pytanie, może macie ( albo wiecie o takich )  jakieś sprawdzone oferty, z okolicy którym warto się przyjrzeć i ew zakupić ?  z góry dziękuje za pomoc :)  ( w sprawie starych motocykli zawsze chętnie służę radą ) 

Przy kupnie 400 zwróć uwagę na rozrząd przede wszystkim, czy napinacz jest w dobrym stanie, nie stuka nic "za bardzo" w silniku. Mały bandit lubi mieć problemy z gaźnikami więc jeśli masz możliwość to sprawdź go w pełnym zakresie obrotów. Poza tym.. to co przy każdych oględzinach tradycyjnie ;) Realny przebieg tych bandziorów mieści się w 60-80k kilometrów.

Przy kupnie 400 zwróć uwagę na rozrząd przede wszystkim, czy napinacz jest w dobrym stanie, nie stuka nic "za bardzo" w silniku. Mały bandit lubi mieć problemy z gaźnikami więc jeśli masz możliwość to sprawdź go w pełnym zakresie obrotów. Poza tym.. to co przy każdych oględzinach tradycyjnie ;) Realny przebieg tych bandziorów mieści się w 60-80k kilometrów.

Dzięki wielkie za radę na pewno się przyda, mam nadzieję że nie będę kojarzony z moim   falstartem tylko z  ( JanrazDwa  ) Pozdrawiam Strzałka :) 

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Share

• Dodaj nową pozycję...