Skocz do zawartości

Bandit 600 Brak Mocy Na 6 Biegu ;/


Gość Pijak
 Share

Rekomendowane odpowiedzi

No właśnie nie wiem dlaczego było zatkane

Naprawiłem to ale teraz tak trochę dziwnie cyka w gaźnika na oddalonym i jak dotknęła gum łączących gaźnik z silnikiem to czuć w nich delikatne pukanie to normalne?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bez podcisnienia gaznik nie zaciagnie ani bezyny ani powietrza do "produkcji" mieszanki (stosunek bezyny do powietrza 2 do 15).

A skad bierze sie podcisnienie w gazniku?

Silnik cztero suwowy jak sama nazwa mowi ma cztery sowy, czyli sow ssania, sprezania, pracy i wydechu.

Jak myslisz, kiedy i dlaczego pyka, pulsuja te krocce (gumy)?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poorostu wcześniej tego nie było albo było ale praktycznie nie wyczuwalne dlatego wolałem zapytać

Dodam że przed chwilą wszystko złożyłem byłem się przejechać i nadal to sam brak mocy na 6 dodatkowo gdy odkryciem manetke do końca na 2biegu to przy ok 10 tys zaczęło slizga się sprzęgło

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak jak pisałem dzisiaj wszystko wyczyscilem posprawdzałem i nadal nic niżej wrzucam filmik z jazdy może to bardziej zobrazuje co sie dzieje jeśli ktoś ma jeszcze ciekawe pomysły to prosze pisac bo ja już nie mam na to siły ;/

na filmie akurat nie widać jak sprzęgło sieślizga ale wczesniej kiedy jechałem bez kamerki na 3 biegu i po odkręceniu manetki na max obroty poleciały do końca a prędkość w miejscu zdarzyło się tak z dwa razy 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak jak pisałem dzisiaj wszystko wyczyscilem posprawdzałem i nadal nic niżej wrzucam filmik z jazdy może to bardziej zobrazuje co sie dzieje jeśli ktoś ma jeszcze ciekawe pomysły to prosze pisac bo ja już nie mam na to siły ;/

na filmie akurat nie widać jak sprzęgło sieślizga ale wczesniej kiedy jechałem bez kamerki na 3 biegu i po odkręceniu manetki na max obroty poleciały do końca a prędkość w miejscu zdarzyło się tak z dwa razy 

 

powiem tak, olałeś moją wcześniejszą podpowiedź. Czekasz na gotowe rozwiązania od nas. 

 

pomyśl co jest skutkiem innego przełożenia, można powiedzieć że przez danie większej zębatki zdawczej wydłużyłeś biegi. A zatem motocykl jest mniej zrywny traci na przyspieszeniu. 

 

kolejna informacja tłuczemy Ci do głowy że masz sprzęgło na wykończeniu.

 

ja dodatkowo pokusił bym sie o pomiar kompresji 

 

poskładaj informacje do kupy i wyciągnij wnioski 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja tu widzę, że na 4 i 5 już nie leci tak żwawo...

Mój B6 w dwie osoby leci chyba żwawiej do 200

 

Rzekłbym, że to sprzęgło, ale niech reszta osób jeszcze się wypowie

Tzn, sprzęgło to Ty i tak wymień :P ale jeszcze nie jestem w 100% pewien, czy to bezpośrednia przyczyna

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

'lenar'  Nie czekam na gotowe rozwiązanie a na sugestie co jest nie tak. Dzisiaj Sprawdziłem membrany i przepustnice w gaźnikach+ wyczyściłem gaźniki tak jak ktos pisał wczesniej specjalnym preparatem,odkręciłem i wyczyściłem zbiornik oraz kranik sprawdziłem świece i filtr powietrza.

 

Po tym wszystkich zero efektu.

co do zmienionych przełożen kiedyś czytałem ze przednia zębatka ma 16 ale być może się mylę 

co nie zmienia faktu że jeszcze w tamtym sezonie rozpędzając się od 6 biegu spokojnie dochodziłem do 200kmh (na tych samych przełożeniach)

ale to tylko wtedy gdy rozpędzałem go od 6 a gdzy od 1.2.3.... to było tak samo wrzucałem 6 bieg i trzymał powiedzmy te 180 i ani trochę więcej .

 

Sprzęgło na pewno wymienię bo jeśli już dzisiaj zaczęło się delikatnie ślizgać to za długo nie pochodzi i tu miałbym kolejne pytanie -Czy przy wymianie tarcz dokupić odrazu nowe sprężynki i przekładki czy jest to nie koniecznie ?

Aaa i jeszcze coś po tym jak dałem moto do synchro wydaje mi się że nadal nie zbyt równo chodzi (wiem ze nie jest to motocykl z salony i nie będzie idalnie)ale wydaje mi sie że w zasadzie nic sie nie zmieniło po tym synchro napewno nie na lepsze...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

coś jest nie teges od 3 biegu muli..

inna sprawa nie boisz się latać z takimi prędkościami bez rękawic??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No dokładnie tylko co o to jest pytanie.

Pierwszy raz chyba jechałem bez rękawic poorostu strasznie się śpieszylem i to dlatego ale kask miałem :-D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myślę że przy tej prędkości jak coś się (tfu tfu) przytrafi to brak rękawic będzie najmniejszym problemem ;)

Sory za offtop

 

Wysłane z mojego HTC Desire 610 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Sprzęgło na pewno wymienię bo jeśli już dzisiaj zaczęło się delikatnie ślizgać to za długo nie pochodzi i tu miałbym kolejne pytanie -Czy przy wymianie tarcz dokupić odrazu nowe sprężynki i przekładki czy jest to nie koniecznie ?

Aaa i jeszcze coś po tym jak dałem moto do synchro wydaje mi się że nadal nie zbyt równo chodzi (wiem ze nie jest to motocykl z salony i nie będzie idalnie)ale wydaje mi sie że w zasadzie nic sie nie zmieniło po tym synchro napewno nie na lepsze...

 

A jeszcze popatrz czy ślizga się cały czas, czy tylko na niedogrzanym oleju.

Od nie pamiętam kiedy sprzęgło mi się lubi uśliznąć powyżej 7 tyś jak silnik jest za zimny. Zwykle pilnuję się, żeby nie odkręcać na zimnym, ale czasem nagrzewanie trwa chwilę (latem) a czasem 4km (zimą). Sprzęgło i sprężyny mieszczą się w normach i nie są wymęczone. Także zanim wywalisz sprzęgło, sprawdź to.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skontroluje przekład jak nie poprzypalane to zostaw alemwymien tarczę imsprezyny to one są zazwyczaj pierwszym problemem że slizgajacym się sprzeglem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do pracy silnika na jalowym bandit slynie z slabej kultury pracy. Jest glosny, porownaj z kims z okolicy, rzuc okiem na mapkę uxytkownikow pbc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zbiera się, jakby był na zablokowanym CDI z wersji 34 konnej, albo jakby ktoś opuścił iglice. Miałem oba przypadki w Banditach znajomych i zbierały się podobnie. Mój K1 na seryjnych zębatkach śmiało kręci do odcięcia na 6 biegu. czyli wedle wskazań zegara wychodzi poza skalę. Wedle GPS'u jakieś 235km/h ma.

 

 

Bez podcisnienia gaznik nie zaciagnie ani bezyny ani powietrza do "produkcji" mieszanki (stosunek bezyny do powietrza 2 do 15).
A skad bierze sie podcisnienie w gazniku?
Silnik cztero suwowy jak sama nazwa mowi ma cztery sowy, czyli sow ssania, sprezania, pracy i wydechu.
Jak myslisz, kiedy i dlaczego pyka, pulsuja te krocce (gumy)?

Miałeś chyba na myśli przedział od 1:13  do 1:16... W zależności od ustawienia zapłonu 

Edytowane przez Easy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zbiera się, jakby był na zablokowanym CDI z wersji 34 konnej, albo jakby ktoś opuścił iglice. Miałem oba przypadki w Banditach znajomych i zbierały się podobnie. Mój K1 na seryjnych zębatkach śmiało kręci do odcięcia na 6 biegu. czyli wedle wskazań zegara wychodzi poza skalę. Wedle GPS'u jakieś 235km/h ma

 

Po co komu b12 skoro b6 235 zapitala :D chyba z przepaści i z zaglem

  • Upvote 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Miałeś chyba na myśli przedział od 1:13  do 1:16... W zależności od ustawienia zapłonu 

 

 

Na 1kg benzyny, to jest okolo 1,33 litra potrzebujesz okolo 14,7 kg powietrza.

Zaokraglilem ta wartosc do 15 tylko skad sie wziela ta dwojka?

Moge wytlumaczyc tylko tym, ze pisze z komorki albo tableta i nie zauwazylem, ze paluch wyladowal nie tam gdzie trzeba.

 

Naturalnie przyznaje tobie racje.   :D

 

Edit.

 

Wartosci odnosza sie do bezyny o stezeniu 0,75 kg/l oraz aby otrzymac wartosc lambda 1.

Edytowane przez pioter
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Więc tak sprzęgło już wymienione teraz wszystko ładnie lata ale zbiera się nadal jak muł

"Easy" też przyszło mi do głowy że może to być jakaś blokada jest jakaś możliwość sprawdzenia tego bez konieczności wkładanaia innego cdi

Co do iglic z tego co widziałem nie ma tam żadnej możliwości regulacji nie ma żadnych rowków na których mógłbym je przestawić może robi się to w jakiś inny sposób podpowie ktoś?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Daje się podkładki pod iglicę żeby je podniesc, osobiście mam podniesione o 1,05 chyba jak pamiętam podkładki z praktikera. Ale iglicę odpowiadają za SREDNIE a nie za wysokie obroty za to odpowiadają dysze glowne

Edytowane przez benywariat
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie :-/ A u mnie jest problem na wysokich może mam za małe dysze

Sprawdzałem numery na moim cdi z innymi na allegro i mam takie same jak przy innych 600 więc chyba z modułem jest ok

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dysze powinny być 100 i 98, 100 w skrajnych a 98 w środkowych cylindrach

Edytowane przez benywariat
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki wielkie sprawdzę to jutro bo dzisiaj już nie dam rady.

Pamiętam że jakiś kolega pisał wcześniej że mam przednia zębatke większą o 1 czy przez to może być aż tak straszna różnica w mocy?

Dodam że już od pewnego czasu zauważyłem że gdy jadę ba 6 biegu mam 100 kmh to wskazówka obrotomierz pokazuje ok 5,5 tys obr a wcześniej pokazywała zawsze równe 5 tys.

Nie wiem może przyrostu to jakiś zbieg okoliczności

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W moim na 6 przy bodajże 120 wskazówka obrotomierza jest tak samo wychylona jak prędkościomierza idealnie pionowo jeśli oczywiście dobrze pamiętam :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Share

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz regulamin oraz politykę prywatności.Regulamin Polityka prywatnościUmieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.