Skocz do zawartości

Bandit 600 Brak Mocy Na 6 Biegu ;/


Gość Pijak
 Share

Rekomendowane odpowiedzi

Na 1kg benzyny, to jest okolo 1,33 litra potrzebujesz okolo 14,7 kg powietrza.

Zaokraglilem ta wartosc do 15 tylko skad sie wziela ta dwojka?

Moge wytlumaczyc tylko tym, ze pisze z komorki albo tableta i nie zauwazylem, ze paluch wyladowal nie tam gdzie trzeba.

 

Naturalnie przyznaje tobie racje.   :D

 

Edit.

 

Wartosci odnosza sie do bezyny o stezeniu 0,75 kg/l oraz aby otrzymac wartosc lambda 1.

Dokładnie tak ;) Ja tylko poprawiłem, aby ktoś inny się tym nie sugerował :)

 

W moim na 6 przy bodajże 120 wskazówka obrotomierza jest tak samo wychylona jak prędkościomierza idealnie pionowo jeśli oczywiście dobrze pamiętam :D

Więc ile według Ciebie będziesz miał przy 12k rpm? ;) Mogę Ci nagrać z A4 przyspieszenie. Jeśli masz silnik w dobrym stanie, dobrze wyregulowany, nie ma z tym większego problemu ;) Musisz mieć krótsze przełożenia. Fabrycznie na 6 biegu przy 120 masz przy 6000 rpm.

Edytowane przez Easy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem ile będę miał ale na pewno nie 235 na GPS zobacze uwierzę z tego co widzę masz jeszcze n, poza tym powiedziałem o ile mnie pamięć nie myli to mam taką prędkość przy danych obrotach nie powiedziałem napewno. Mój ma 86 KM a nie 78 i napewno tyle nie pojedzie , prędkość Maks to coś koło 210 wedle gps. Zresztą wystarczy spojrzeć do serwisowki gdzie Maks prędkość dla 600 to 208 KM/h nawet 1200 nie ma tyle co ty piszesz

Edytowane przez benywariat
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach



Gość na szóstce wykręca go do 11k rpm i ma licznikowe 220 km/h ;) PS. Dobre porównanie dla właściciela. Edytowane przez Easy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Licznikowe 220 to biorąc pod uwagę 10% błąd wskazań ,zawsze jest zawyżona prędkość tj 198 KM/h to jeszcze trochę brakuje do twoich 235 km/h mogę uwierzyć że 235 było licznikowe czyli okolo 211,5 km/h na gps . Ale masz rację dobry punkt odniesienia dla Pijaka jak ma się wkręcać 600.

Edytowane przez benywariat
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zebatka moze byc powodem, do stuntu zaklada sie wieksze kola zeby nadrobic na mocy kosztem vmax. Wieksze kolo latwiej sie rozpędza przyklad -> przerzutki w rowerze ;)

Edytowane przez Pain
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi bandit podobnie szedł jak Tobie na filmiku jak był zablokowany na przepustnicach. Otwierają Ci się całe? Może ktoś go wcześniej blokował? Druga sprawa może membrana na którymś gaźniku jest pęknięta? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bo koledzy sa twardzi i jezdza nawet przy minus 20 stopni. :D

Ja do takiego starego wlalbym mineralny 20w40 albo 50 przykladowo ten Louisa 10038456-57_10.JPG

i z glowy.

A co napisali na deklu? Pisza cos ze jak sie zestarzeje no lejcie gestszy? A moze przekladniowy? Np80w/90.olej ma byc taki jaku zaleca producent silnika. I nic nie cudowac
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ty caly temat czytal, ze tak do przodu?

 

Jak taki cwany to podpowidz co zaleca Suzuki.

 

Ps.

 

Zanim zaczniesz pisac glupoty to zerknij do instrukcji obslugi na strone 27.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jesli olej 10w40 nie jest dostepny.piszą.

kto jezdzi ponizej -10????w zasadzie ma byc olej motocyklowy. Ja w obu maszynach jezdze na orlenie. Wazne by nie byl zadszy niz zalecany....np w wirago zalecany 20 w 50. Po zalaniu 20w40. zaczelo grzechotac w silniku.i buegi bardzo lekko wchodzily.nie moglem wyczuc luzu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Maryusz,

widze, ze nie bardzo lapiesz jak to dziala.

Koncerny produkujace pojazdy z silnikiem spalinowym zmuszone sa, ze wzgledu na koszta, do produkcji pojazdow mieszczacych sie w szerokim zakresie roznorodnych parametrow i tak z tasm produkcyjnych schodza pojazdy przeznaczone zarowno do regionow zimnych jak Kanada czy połnocne kraje skandynawskie jak i kraje

cieple lub nawet gorace, przykladowo te podzwrotnikowe. Mialy by byc one produkowane specjalnie przystosowane do tych stref klimatycznych to musieliby produkowac z roznym ogumiemiem, z roznymi olejami albo przykladowo z roznymi mapami zaplonu. Do tego dochodzi, ze nalezaloby jeszcze bardzo dobrze uwazac aby odpowiedni pojazd trafil do odpowiedniego klijenta a wszystko to kosztuje. Z tego wzgledu producenci stosuja przykladowo oleje o bardzo duzym zakresie lepkosci.

Sam piszesz "kto jezdzi ponizej -10????". Wiec pytam sie dlaczego mam tu, w Europie srodkowej stosowac olej 10W40? Wedlug specyfikacji SAE 10W oznacza lepkosc oleju, ktory jest jeszcze mozliwy do przepompowania przy temperaturach -20°C. 20W oznacza przy -10°C a przykladowo 0W to ponizej -35 °C.

Liczby po "W (oznacza Winter)" to temperatury maksymalne czyli, olej 20W40 zachowuje swoje wlasciwosci w temperaturze od -10 do 40°C. SAE nie mowi ale nic o jakosci oleju. Te sa definiowane innymi normami. Nie rzadko olej musi wytrzymac temperatury 200 stopni oraz nacisk mechaniczny w granicach 200 atmosfer a w motocyklach dodatkowo wystepujace tam sily nozycowe. Sam olej po destylacji nie jest w stanie spelnic tych wymogow i dlatego stosuje sie odpowiednie dodatki. Jako konsument/uzytkownik nie powinnismy kierowac sie zaleceniami producenta zainteresowanego uniwersalnoscia jakiegos produktu lecz jego rzeczywistymi warunkami eksploatacji. Wracajac do wyzej wspomnianej mapy zaplonu. Napewno slyszales juz cos o softwarowym tuningu "samochodow". Dziwne jest, ze po takim tuningu silnik ma lepsze osiagi i jednoczesnie spala mniej. Dlaczego producent nie sprzedaje ich wlasnie z takimi ustawieniami zaplonu? Uprostszenie mowiac, caly ten tuning to nic innego jak dostosowanie spalania wlasnie do naszych warunkow.

Tu przychodzi znow odpowiedz, uniwersalnos i co za tym idzie koszta produkcji. Nawet sam mozesz sprawdzic jaki wplyw ma dobre ustawienie nawet tu w Europie. Ustaw sobie zaplon, gazniki i co tylko tak dobrze jak mozesz i bedziesz sie cieszyl bardzo dobrze pracujaca maszyna. Nic tylko siadac i jezdzic chyba, chyba ze w zimnych warunkach. Tu musisz jeszcze zalaczyc ssanie albo? Dziwne tylko, ze jezdzac w gorach, tak powyzej 2000 metrow nagle nie trzeba. Dlaczego? Na wyzszych wysokosciach ze wzgledu na nizsza zawartosc tlenu mieszanka jest automatycznie bogatsza ale i spalanie wieksze. No nalezaloby podregulowac a po powrocie do domu znow. Pojmujesz co chce tobie tym powiedziec? Ta uniwersalnosc producenta musi pasowac wszedzie ale czy jest perfekcyjna? To juz inne pytanie.

Na koniec powiem tak, moglbym sie jeszcze do ciebie dopierdolic bo piszesz " Ja w obu maszynach jezdze na orlenie." a Suzuki zaleca Motula tylko, co mi to da za korzysci? :P

Edytowane przez pioter
  • Upvote 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jest dokladnie tak jak napisal "pioter" a z faktami sie nie dyskutuje :usmiech:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Share

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz regulamin oraz politykę prywatności.Regulamin Polityka prywatnościUmieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.