Skocz do zawartości

Pinlock Problem! (Rozwiązany) - Shark Evo One - Nowy Miejsko/wiejski Garnek


lelon
 Share

Rekomendowane odpowiedzi

qq - nie rob tu kryptorekalmy, ja tez odkad kupilem jeden od ''szoja'' to na razie nie widze nastepcy,ale probowac trzeba...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jaki to model HJC?

 

RPHA Max Evo 15 (Te Koreance nadrukowali tyle liter na plakietce, ze ciezko odnalezc, co to za produkt). Bardzo wygodny, blenda i pinlock w standardzie, swietna aerodynamika i wentylacja, ale kask dosyc glosny (na Autobahny jezdze w zatyczkach). Stary Shoei Multitec byl super. 

 

Schuberth, Shoei, Scheiß... Szukalem, mierzylem, ale zawiodlem sie, bo poszli na skroty i produkuja mniej rozmiarow skorup, a w obrebie jednej skorupy kaski roznia sie wysciolka. Efekt mam taki, ze albo kask mi zaslania oczy i lata na glowie, albo z przodu pasuje, a z tylu mi glowe sciska.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

rpha to kask torowy i nic nie jest w stanie tego ukryć - głośny jak szlag (wiem bo mam) dlatego nie wiem po kiego zrobili szczękowca z tego:)

 

natomiast nie zakładając nowego tematu: 

paruje mi pin lock, ale tylko z prawej strony na dole szybki - można to reklamować ? :D

 

założony w sklepie, z tego co widzę przylega równo

nie robiłbym z tego dramatu, bo lata jeździłem bez pin locka, no ale jak już mam, to chyba nie powinien parować?

 

btw. muszę obejrzeć czy coś się nie porysowało dodatkowo :D swoją drogą lelon, też jesteś cierpliwy gość

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak paruje, to nie może równo przylegać ;) 

Musiało się coś dostać pomiędzy szybę a silikon, albo jest tam jakaś nieszczelność.

Trzeba poprawić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pavlacos ja jestem ostoją spokoju :)  twoją reklamacje moga odrzucić, w końcu szybka to element eksploatacyjny, który mógł ulec zuzyciu/zniekształceniu i dlatego pinlock nie pasuje (gdzies tak czytałem) :) ale podjedź i pytaj

 

a tak w temacie, założyłem nowy pinlock do starej szybki i pinlock jest minimalnie za duży przez co jest mocno naprężony i nie przylega przy samych bokach do szybki kasku :) 

 

także telenoweli ciąg dalszy... i tak miałem podjechac do sklepu, kurteczki poprzymierzać to wezmę ze sobą tego nowego pinlocka na kolejna reklamację :)

 

no i powiem sympatycznemu panu sprzedawcy,  zacytuje jego słowa "fabrycznie chemiczny pinlock w szybkach shark wytrzymuje do dwóch lat i szybka nie paruje"  są g... warte, szybka zaparaowała po kilku kilometrach (pojawiły się skropliny - fakt mgły nie było, ale zrobiła sie woda na szybce) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no patrz go, dalej sie chwali co tam ma w szafach...

Ja nie chwalę tego co mam w szafie

 

Mam Szoja Neoteca i jestem niezadowolony oczywiście dobrze wykonany, wygodny ale 3 razy był w serwisie zanim doprwadzili go do ładu.

Mam ciuchy Alpiny ale to już nie ta alpina co 10lat temu, także też radzę zastanowić się zanim się wyłozy kaskę na nową Alpinę.

 

Ciekawe jak z jakością Dainese w dzisiejszych czasach?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 weeks later...

Chłopaki 1400zl za ten kask to jakaś masakra. Poza fajnym patentem ze szczeka i przyzwoita blenda ten kask nie ma NIC co sugerowałoby taka cenę. Na domiar złego (kolega juz zauważył) materiał z którego został zrobiony kask to ten sam z którego robi sie większość kasków ls2 lub po prostu tych najtańszych. Po dwóch latach (pytanie ile stał na magazynie) na skorupie pojawiają sie mikro pęknięcia i kask traci swoje właściwości.

 

Dokladacie 300zl i macie Schubert c3basic. Nie dosc ze kask materiałowo kilka lvlu wyżej to jeszcze jest jednym z najcichszych kasków na rynku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chłopaki 1400zl za ten kask to jakaś masakra. Poza fajnym patentem ze szczeka i przyzwoita blenda ten kask nie ma NIC co sugerowałoby taka cenę. Na domiar złego (kolega juz zauważył) materiał z którego został zrobiony kask to ten sam z którego robi sie większość kasków ls2 lub po prostu tych najtańszych. Po dwóch latach (pytanie ile stał na magazynie) na skorupie pojawiają sie mikro pęknięcia i kask traci swoje właściwości.

 

Dokladacie 300zl i macie Schubert c3basic. Nie dosc ze kask materiałowo kilka lvlu wyżej to jeszcze jest jednym z najcichszych kasków na rynku.

zgadzam się z Tobą w 100% ale czasem wchodzę do sklepu.... widzę kask, kurtkę czy tez buty i wiem że będę moje, tak było w przypadku tego kasku, dla mnie jest mega funkcjonalny i pomijając materiały czy tez problem z pinlockiem, czasem go kocham... czasem nienawidzę :P

 

ps. ten kask w niektórych sklepach kosztuje:

 

https://moto-tour.com.pl/product-pol-75181-Szczekowy-kask-motocyklowy-Shark-EVO-ONE-ASTOR-MAT-512.html?gclid=CjwKEAjw_uvHBRDUkumF0tLFp3cSJACAIHMYScy50IssHXVu7rOQ5aqhwDfQ8R8e8FP9y9LAMlYa8hoC2Xjw_wcB

Edytowane przez lelon
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 weeks later...

Jestem ciekawy na czym sprawa stanęła oddali kaskę?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 9 months later...

Odebrałem Kask z serwisu, ponownie trafił tam na reklamację pinlocka.

 

W końcu Shark wraca do łask, kupa posprzątana... smrodek pozostał

Podczas serwisu został wymieniony mechanizm szczęki - na ten z modelu Evo One 2 - gdzie wyeliminowano problem zbyt małej odległości pomiędzy skorupą kasku a pinlockiem

 

Mam nadzieje że to koniec przygód z tym kaskiem - w szczegolności że w kwietniu kończy sie 2 letnia gwarancja (5letnia gwarancja jest tylko na skorupę kasku - jak się ostatnio dowiedziałem :) )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam nadzieje że to koniec przygód z tym kaskiem - w szczegolności że w kwietniu kończy sie 2 letnia gwarancja (5letnia gwarancja jest tylko na skorupę kasku - jak się ostatnio dowiedziałem :) )

Ciezko powiedziec jak ta sprawa wyglada w PL ale opisze krociutko jak wyglada to w DE.

 

Tutaj rozroznia sie trzy rodzaje gwarancji. Dobrowolna gwarancja (Garantie) producenta, ktory dokladnie opisuje co jest objete ta gwarancja. Ta raczej nas jako klientow nie obchodzi. Wazniejsza jest gwarancja zwana tutaj "Gewährleistungsanspruch". To jest gwarancja wynikajaca z prawa ustawowego czy jak to nazwac i tylko ta nas interesuje bo obejmuje takze wady, ktore nie zostaly opisane w karcie gwarancyjnej producenta. Odpowiedzialnym za usuniecie tych wad jest w tym przypadku sprzedawca a nie producent i trwa dwa lata. Przez pierwsze 6 miesiecy nie musisz nic robic. Cos nawalilo to oddajesz a on musi sie martwic. Po 6 miesiacach, jezeli nie jest to jawne/oczywiste, przychodzi do odwrotnosci udowodonienia przyczyny usterki. Ty musisz udowodnic, ze nie z twojej winy cos sie spieprzylo co w przypadku jak twoj jest sprawa latwa i teraz przejdziemy juz do twojej sprawy.

Kask zostal naprawiony i wszystko dziala tylko to pytanie pozostaje, co dalej z ta gwarancja? Tutaj tez sprawa jest prosta. Takze w wypadku naprawy gwarancyjnej powinien byc wystawiony przez sprzedawce rachunek za wykonana prace, w takim wypadku z kwota do uiszczenia 0,00 €. Jezeli na tym rachunku widnieje jeszcze informacja, ze ze wzgledu na gwarancje (Gewährleistung) to sprawe wygrales. Dlaczego? W tym wypadku masz znow dwuletnia gwarancje na czesci oraz prace potrzebna do usuniecia tej wady.

 

Co chce tobie przez to powiedziec? Na twoim miejscu zainteresowal bym sie jak wyglada to w PL.

Zdziwilo by mnie, gdyby w czasie nawet durackich unijnych przepisow, w Polsce bylo inaczej.

  • Upvote 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czyli dobrze by było wysłac maila do sklepu a on do serwisu z notatką co kiedy zostało wymienione, bo masz racje, mam nowy zawias w kasku i w praktyce to jest nowa część, która powinna być objęta 2 letnią gwarancją :) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W polskim prawie też jest odpowiedzialność sprzedawcy względem sprzedawanego dobra i nazywa się rękojmia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na każdą otrzymaną część masz dwa lata gwarancji.

Jeśli za 3 razem wada nie zostanie usunięta masz prawo ubiegać się o zwrot pieniędzy ponieważ towar nie jest wolny od wad.

Tak mi się coś zdaje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na każdą otrzymaną część masz dwa lata gwarancji.

Jeśli za 3 razem wada nie zostanie usunięta masz prawo ubiegać się o zwrot pieniędzy ponieważ towar nie jest wolny od wad.

Tak mi się coś zdaje.

Dokladnie jak tu.

Do dzisiaj mialem tylko jeden wypadek gdzie zostalo to uzyte.

Kupilem ekspres do kawy, ktory ciagle nawalal. Za trzecim razem, za moja zgoda, Philips dal mi nowy a zarazem lepszy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Share

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz regulamin oraz politykę prywatności.Regulamin Polityka prywatnościUmieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.