Skocz do zawartości

W Czasie Jazdy Traci Moc


Gość Mateunio5
 Share

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.Mam problem z moim Banditem 400 a mianowicie jak sie go odpali to ładnie chodzi równo na wszystkie cylindry a w czasie jazdy zdarzają sie momenty ze chodzi tylko na jeden jak się wrzuci go na luz to moto gaśnie i są problemy z odpaleniem.... dodam jeszcze że jak sie jedzie i zacznie nim tak "szarpać" to wskazówka od obrotomierza głupieje skaczę w górę i potem opada na zero :blink: świece były wymienione , gaźniki po zimie też były regulowane :rolleyes:

czy może to być wina przewodów lub fajek bo zdarzało sie że jak silnik pracował i dotchnąłem fajki to mnie kopną prąd :blink: I mam jeszcze pytanie odnośnie jak ustawić mieszankę powietrza bo ustawia sie chyba za pomocą takich śrubek które są u dołu gaźników?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sprawdz czy nie gubi iskry na świecach. Jak kopie to przewody do wymiany. A jak poczekasz chwile to zapala od razu czy dopiero jak ostygnie ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sprawdz czy nie gubi iskry na świecach. Jak kopie to przewody do wymiany. A jak poczekasz chwile to zapala od razu czy dopiero jak ostygnie ?

 

Trzeba trochę poczekać żeby ostygł i pali. A iskra jako taka jest ale raczej określił bym że słaba.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie problemem okazał się filtr paliwa. Wymiana załatwiła problem.

 

A i mogę dodać jeszcze że za 40zł przejechałem 75km :blink: :blink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zależy czy robisz sam, jak serwis to parę stówek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A i mogę dodać jeszcze że za 40zł przejechałem 75km :blink: :blink:

Dokładnie, u mnie też skoczyło zużycie. Regulacja zaworów i synchro gaźników nic nie pomogło. Generalnie eliminowaliśmy wszelkie możliwości i na koniec został ten nieszczęsny filtr. Sprawdź najpierw to, bo to jest łatwe i jest to pierdółka. Jak to nie pomoże to wtedy dopiero zacznij się bawić w gaźniki i zawory. Sprawdź jeszcze tak:

jak rozgrzejesz motocykl i zacznie się dusić i zgaśnie - szybko wykręć świece i sprawdź czy któraś z nich nosi ślady niespalonego paliwa. Będzie tłusta w dotyku (nie poparz się). Jeżeli tak jest i są to dwie świece - to może być padnięta cewka zapłonowa. Cewki są dwie i zawsze jedna odpowiada za dwie świece, u mnie jest to 1-4 i 2-3. Ale jeżeli tłusta będzie tylko jedna świeca to filtr jest bardziej prawdopodobny. Wyjmij, wyczyść, zamontuj. Ewentualnie wymień na nowy - ja tak zrobiłem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Świece wykręcałem już wcześniej a ostatni raz to 3 były czarne a jedna była mokra w benzynie ale czysta jakby wcale nie chodziła i nie dochodziło do spalania. :huh:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdzie mogę kupić owe fajki i przewody bo na allegro nie ma, a u mnie w sklepie zaśpiewali mi 500zł :blink: :blink: trochę to szkol dla mnie, a nie są w stanie załatwić zamienników czy coś... Moze kupie używane poszukam na allegro...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poszukaj na forum o wymianie przewodów wysokiego napięcia to łatwizna w 400 bo kabel jest wkręcany w cewkę i fajkę.

Fajki na początku sobie odpuść. Moim zdaniem masz problem z kablami ale nie widziałem nie wiem..

Przewód kosztuje jakieś 18pln za metr w inter cars natomiast fajka do 400 z Beru jakieś 21pln.

Ceny w detalu;)

Pozdro!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Generalnei b4 ma to samo co znajomy z monsterkiem. Jezeli nie kupisz "przypisanego" do tego modeli filtra powietrza to pozniej rozne rzeczy sie dzieja : ) Jak zdjalem swoj rozkrecajac na zime motocykl to na butelce benzyny przejechac moglem ledwie kilometr. Zaloze sie rowniez o dobre piwo ze masz syf w gaznikach a o kolejne ze masz ulamany bezpiecznik pod kanapa ; )

 

Fajki dostaniesz w larssnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 month later...

Witam

Tez tak mialem ze jak ujechalem kawalek to bandzior slabl i w koncu gasl

okazalo sie ze zepsuty jest kranik i prawie nie puszczal paliwa, tyle co sie przez postuj nacyrkalo do gaznikow to jechal

druga sprawa to byl filtr paliwa ktory niedosc ze byl mniejszej srednicy to jeszcze zgrzany i przytopiony od silnika ( filtra juz nie zakladam)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Share

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz regulamin oraz politykę prywatności.Regulamin Polityka prywatnościUmieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.