Skocz do zawartości

Jak Dokręcić Zegary W B6 2001R


Prywo
 Share

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

mam problem dla większości z was pewnie to nie jest problem, otóż sprawa wygląda następująco:

po uruchomieniu silnika zegary w moim dziorku B6N 2001r. trzęsą sie, a dokładnie element na którym znajdują się przyciski wpada w rezonans i uderza o główkę kierownicy.

zauważyłem że ruszając zegarami, delikatnie ruszają się góra/dół (ewentualnie przód/tył jak kto woli)

i w związku z tym mam pytanie:

Jak i gdzie dokręcić zegary, i w jaki sposób dostać się do śrub mocujących zegary i jeszcze jedno jak wymienia się żarówki w kontrolkach (N, olej, kierunki) i w podświetlaniu zegarów.

dzięki za wszystkie informacje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zegary w bandziorze sie trzesly i beda sie trzesly , i ruszac sie beda bardziej lub mniej w przod lub w tyl (gora-dol jak kto woli) - taka juz ich uroda ( czyt. bandziorow) umieszczone sa one na takiej gabczastej poduszcze jakby zeby te drgania zmniejszyc. mozesz je bardziej dokrecic troche to zmniejszy bicie ,ale na sztywno to predzej urwiesz mocowanie .w n-ce to musisz pewnie odkrecic lampe i wtedy powinno juz byc widac te zegary od tylu. w esce z kolei trzeba zdejmowac cala wewnetrzna polke zeby sie dobrac do dupy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Takie drgania warto też zniwelować jeśli są za duże,

z czasem może zacząć Ci przeszkadzać drętwienie rąk na kierownicy itd

polecam wątki o synchronizacji gaźników czy regulacji zaworów

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzięki Jacku za info odnośnie lampy postaram się tam zerknąć, może wiesz jak się dobrać do żarówek od kontrolek ?

 

Anarcho gaźniki i płynność silnika jest OK, niepokojących wibracji jeśli chodzi o silnik brak, na wolnych obrotach tych zegarów prawie nie słychać ale wystarczy odkręcić manetkę nawet na podnóżku centralnym i wtedy ddrrrrrrynn zaczynają się problemy, a raczej irytacja, na fotce zaznaczyłem co mnie wkurza, myślałem że można to dokręcić tymi dwoma śrubami ale się myliłem.

może jakiś patent

Edytowane przez Prywo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pod zegarami (patrz od strony lampy), są takie dwie śruby (chyba na klucz 12kę), mocujące ten cały plastik do górnej półki zawieszenia- sprawdź czy nie masz tam luzu- może to- to. Jak nie znajdziesz tych śrub to może jutro tu fotę wrzucę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mercyful, dzięki postaram się sprawdzić jak to jest mocowane

 

Matis to nie moja fotka taką miałem pod ręką by pokazać o co mi chodzi,

Edytowane przez Prywo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzięki Jacku za info odnośnie lampy postaram się tam zerknąć, może wiesz jak się dobrać do żarówek od kontrolek ?

 

 

 

nie wiem jak sie dobrac, ja bym rozkrecal i na czescie pierwsze dopoki na wierzchu ich nie bedzie ,ale jak nie masz cieprliwosci ,napisz pw do qnerka ,on sobie wymienial kontrolki na jakies inne kolory to powinien wiedziec

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to tak, to co cię wkurza to kawałek ładnie wyciętej aluminiowej blaszki fabrycznie przyklejonej cienką

taśmą dwustronną do plastikowej obudowy zegarów. Żeby odkręcić zegary trzeba odkręcić lampę (3 minuty)

a potem zdjąć kubki (1 minuta). Blaszka o której wspomniałem u mnie się odkleiła i wpadała w rezonans przy

obrotach 2-5 kRPM. Przykleiłem ją z powrotem taśmą i jest ok.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to tak, to co cię wkurza to kawałek ładnie wyciętej aluminiowej blaszki fabrycznie przyklejonej cienką

taśmą dwustronną do plastikowej obudowy zegarów. Żeby odkręcić zegary trzeba odkręcić lampę (3 minuty)

a potem zdjąć kubki (1 minuta). Blaszka o której wspomniałem u mnie się odkleiła i wpadała w rezonans przy

obrotach 2-5 kRPM. Przykleiłem ją z powrotem taśmą i jest ok.

 

zapomniales dodac ze super- zajebiscie- mocna tasma dwustronna

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zapomniales dodac ze super- zajebiscie- mocna tasma dwustronna

 

No i co Ja bym bez Ciebie zrobił? :)

Oczywiście zajebiście mocna.

3M z lidla za 15zł. Polecam :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zapomniales dodac ze super- zajebiscie- mocna tasma dwustronna

mozna ja wspomuc poxipolem - to juz nie pusci napewno

 

 

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki wszystkim, jutro biorę się za klejenie (oczywiście na taśmę taką super-extra-zajebiście mocną :D ) te kubki od zegarów odręca się to śrubą od strony lampy ?.

Dowiedziałem się jeszcze w serwisie SUZI że luzy na zegarach mogą być spowodowane tulejkami gumowymi które mogły się wyrobić i są dwie opcje (tak powiedział gostek z serwisu) zamówić nowe gumki w ASO koszt około 20 zł lub wyciąć sobie samemu ze zdobycznej gumy typu dętka. :)

Edytowane przez Prywo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

te kubki od zegarów odręca się to śrubą od strony lampy ?

 

Tak. Są 2 wkręty po jednym na "cycek".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi ta aluminiowa blaszka tez się trzęsła to wziąłem 2 podkładki do wkrętów do dachu pasowały idealnie i problemu już z tym nie mam :P a są czarne to wyglądają jak oryginalne :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jak zrobisz napisz jaki jest efekt  na + czy - .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Share

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz regulamin oraz politykę prywatności.Regulamin Polityka prywatnościUmieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.