Skocz do zawartości

Wtrysk Paliwa - Świeci Się Kontrolka Fi


Gość pavlo
 Share

Rekomendowane odpowiedzi

Turbo bez dużych inwestycji, a to dobre ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Turbo bez dużych inwestycji, a to dobre ;)

 

a jak.. kolega pavlo za pińcet złoty odda mi "wrak bandziora" :) turbinke ze zmienna geo od passka mam wolną.. sterowanie paliwem sobie zrobie w ecu,.. reszta to obsługa dmuchawki.. kaszka z mleczkiem :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spokojnie ja motorem cięgle jeżdże ;-) tylko brakuje mu troche mocy, bo te sterowane elektronicznie motylki nie działają .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 months later...

Witam! Dziś rano zapaliła mi się na czerwono kontrolka układu wtryskowego FI po odpaleniu obroty mam na poziomie 4 tys. wcale nie chce zejść na wolne... Wczoraj przyjechałem odstawiłem moto i było ok. Dziś z rana takie coś;/ Może ktoś pomóc co to może być? da sie jakoś samemu ogarnąć czy tylko serwis? Dodam iż moto stało na rezerwie.. możliwe żeby przy niskim stanie paliwa i odpalaniu na nóżce bocznej układ się zapowietrzył albo cóś? Z góry dzięki :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Raczej się nie zapowietrzył. Najlepiej znajdź złącze serwisowe (biała wtyczka, jest gdzieś pod prawą osłoną airboxą) i odpowiednie piny złącz spinaczem (musisz poszukać na forum, było elegancko opisane jak to zrobić). Następnie przekręcasz kluczyk i na wyświetlaczu wyświetli się kod błędu. Z tym udajesz się do serwisówki i szukasz co się zepsuło.

 

Jeśli nawet układ by się zapowietrzył (co jest prawie nieosiągalne jeśli w baku jest paliwo) nie odpaliłbyś go w ogóle.

 

Ja jeszcze popatrzę w serwisówce... jbc dam znać

 

beztytuuuca.png

O tak o :D Zdjęcie z serwisówki

 

Na pewno to będzie jakiś czujnik. Ale tak jak pisałem najlepiej sprawdzić nr błędu.

Edytowane przez Conorian
  • Upvote 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzięki... jak by ktoś znalazł ten temat jak połączyć te piny proszę o linka, bo sam nie mogę znaleźć

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzięki... jak by ktoś znalazł ten temat jak połączyć te piny proszę o linka, bo sam nie mogę znaleźć

 

Ale masz pokazane na zdjęciu... Wtyczka wygląda tak jak na zdjęciu nie jest podpięta do żadnego gniazda. Trzymając wtyczkę zamkiem (zatrzaskiem) na górze łączysz 2 piny od prawej.

 

A tu masz ten temat:

http://polishbanditcrew.pl/topic/5658-prosba-o-ocene-b1250/page__p__74925#entry74925

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zrobiłem wyświetla mi się błąd C40.. jakieś wskazówki co dalej?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odkręciłem ten czujnik wolnych obrotów nic dziwnego nie zauważyłem.. potem odpiąłem kostkę od niego i odpaliłem trzymając manetke chodził:D potem podłączyłem z powrotem i niby działą:D nwm co to za czary:D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Conorian Wielkie dzięki za pomoc! :oki: A mam jeszcze jedno pytanko.. Jak odpaliłem go z odpiętym czujnikiem obok C00 na wyświetlaczu po lewej stronie była taka kreseczka i zależnie od obrotów zmieniała położenie raz na dole raz na środku czy na górze, ma ona wpływ na coś po co wgl jest?

Edytowane przez MARCIN 650S
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to jest wyregulowanie TPSa, idealnie jest po środku i odpowiednio gorna/dolna - za wysokie/niskie... nie zepsuje Ci to silnika, to coś jak dobrze zawiązane buty ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powinna być po środku. To jest od czujnika położenia przepustnicy. Jak jest wysoko to jest źle jak nisko też :) Ma być na środku

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziś rano odpaliłem i znowu to samo 4 tys obrotów.. zgasiłem wyciągnąłem znów ten czujnik wyciągnąłem ten plastik który jest wypychany przy pomocy sprężynki pod nim. nwm co tam może być nie tak.. złożyłem podłączyłem odpaliłem znów to samo.. po którymś z kolei odpaleniu obroty były ok i ruszyłem w droge, lecz długo sie nie nacieszyłem bo przy dojeździe do świateł obroty zniknęły całkowicie i do tej pory nie ma trzeba na gazie trzymać. Rozumiem że pozostaje mi wymiana tego ISC? czy da sie go jakoś bardziej rozebrać i coś wykombinować?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tzn problem ustał jak wykręciłeś sam czujnik? Zacina się w miejscu łączenia się czujnika z zaworkiem? Bo może czujnik jest dobry a ten cały zaworek się zacina skoro mówisz, że nie mogłeś go odpalić. Jak by nie patrzeć osobiście w naprawy bym się nie bawił. Tylko nie wiem gdzie jest problem. Albo sam czujnik, albo sam zaworek (do którego przymocowany jest czujnik) albo to i to :(

 

A kurcze miałem kontakt do typa który ma wszystkie czujniki do bandita (wodniaka) i gdzieś podziałem :(

 

Takie coś znalazłem:

http://moto.allegro.pl/czujnik-suzuki-bandit-1250-gsf-2008-rok-i2596444493.html

 

Może akurat mają ISC. No chyba, że w serwisie nie będzie taki drogi to wiadomo lepiej brać nówkę.

Edytowane przez Conorian
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mogłem odpalić tyle że obroty były albo za wysokie albo nie trzymał ich w ogóle.. rozumiem że mówiąc zaworek chodzi ci o ten plastikowy element wypychany przez sprężynke? Pozostaje mi chyba tylko poszukać innego czujnika i zobaczyć czy to bedzie to czy nie.. Jak byś gdzieś przypadkiem znalazł ten numer to daj znać:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chodziło mi o ten zaworek do którego przykręcony jest czujnik:

 

beztytuuyua.jpg

 

W serwisie pewnie powiedzą co do czego. Chodzi o to żebyś nie kupił czegoś niepotrzebnie :P Co do tego numeru to znalazłem (PW)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Orientuje się ktoś czy czujnik ISC w Bandicie 1250 jest taki sam jak w 650?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 weeks later...

Nie jest dobrze;/ dostałem takowy używany czujnik od B12,5 jest ten sam. Po zamontowaniu nadal wyświetla się błąd C40 i obroty nadal są wysokie, jednym słowem bez zmian.... Ma ktoś może pojęcie co to może być innego?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 year later...

witam wszystkich posiadam bandita 1250s od zeszłego roku i teraz po zimie zapaliła się kontrolka fi i miga wyświetlacz motorek się w kręca odpala równa praca silnika, wymieniłem filtr paliwa, bez problemu do chodzi do odcinki, powiem tylko ze jak wyjme bezpiecznik zapłonu to do około 4 odpalen sie nie pali i potem znowu czu może ktos mi pomuc czy tylko serwis

Edytowane przez Krzysztof
Post przeniesiony
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Share

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz regulamin oraz politykę prywatności.Regulamin Polityka prywatnościUmieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.