Skocz do zawartości

Wtrysk Paliwa - Świeci Się Kontrolka Fi


Gość pavlo
 Share

Rekomendowane odpowiedzi

Nawet mi nie mow ze napisales to serio...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Musisz sprawdzić kod błędu, wtedy będziesz wiedział co dokładnie mu dolega ;) pod siedzeniem masz kostkę z kablami, gdzie trzeba zrobić zworkę. włączasz zapłon, pompę paliwa i na wyświetlaczu temp. pojawi się kod błędu ;)

 

A druga sprawa, zawitaj do przywitalni najpierw. Przywitaj się elegancko, przeczytaj jakie są zwyczaje na forum, i pewnie po tych krokach, dostaniesz więcej informacji!

Edytowane przez WilQ
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 year later...

Witam wszystkich, nie wiem czy piszę w dobrym dziale jeśli nie to proszę o przeniesienie jeśli się da. Otóż dzisiaj nadszedł dzień kiedy chciałem odpalić mojego bandita po zimowej przerwie po zamontowaniu akumatora zabrałem się za odpalenie, motocykl odpalił bez problemu jednak po kilku sekundach zgasł, odpaliłem znowu ta sama historia i zauważyłem że miga mi kontrolka FI, co może być nie tak, dodam że w czasie zimy lutowalem kable od kierunkowskazów czy to może być przyczyną problemu? Bardzo proszę o pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na poczatku sprawdz numer bledu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 months later...

Witajcie,

Na samym starcie jeśli w treści tematu lub w tagach jest coś nie tak to proszę o poprawę.

Przydarzył mi się następujący problem z banditem 650 z 2007 r.

Po krótkiej jeździe po mieście idąc do sklepu zgasiłem bandziorka.

Około 3 sekundy po ponownym odpaleniu zapaliła mi się czerwona kontrolka Fl, a na wyświetlaczu zaczął migać w.w napis.

 

Robiąc zworkę na kostce diagnostycznej na włączonym zapłonie, ale na zgaszonym silniku pokazało _C00, co oznacza brak błędów.

Po odpaleniu silnika wyskoczył błąd C44 - w serwisówce wskazuje to na sonde lambde.

Jednak motocykl nie stracił mocy, nie przerywa i chodzi tak jak powinien.

 

Z góry mówię że nie posiadam mierników i urządzeń do badania napięć, itp.

Czy ktoś wie czy sonda może być mimo wszystko uszkodzona, lub co jest przyczyną wyskoczenia kontrolki Fl?

Istnieje jakiś sposób na skasowanie błędu bez podłączania motocykla do komputera? Gdzieś na forum obiło mi się kiedyś o uszy, że odłączając ECU da się usunąć błąd.

Jeśli ktoś posiada wiedzę na ten temat to proszę o oświecenie ðŸ˜

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Share

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz regulamin oraz politykę prywatności.Regulamin Polityka prywatnościUmieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.