Skocz do zawartości

Suzuki Bandit Gsf 1200S '02


Marti
 Share

Rekomendowane odpowiedzi

No cóż, muszę sprzedać swojego dziorka bo nowe moto już upatrzone.

 

Rok 2002

Przebieg 81tyś km

 

thumbnails.jpg 2_t.jpg 3_t.jpg 4_t.jpg 5_t.jpg 6_t.jpg 7_t.jpg 8_t.jpg 9_t.jpg 10_t.jpg 11_t.jpg 12_t.jpg 13_t.jpg 14_t.jpg 15_t.jpg 16_t.jpg 17_t.jpg 18_t.jpg 19_t.jpg 20_t.jpg 21_t.jpg 22_t.jpg
 
 

Serwisy poczynione w sprzęcie:

 

2014r.:

* Przegląd motocykla w serwisie GMK-Extereme w Opolu w którego skład wchodziło:

- luty - wymiana łańcucha rozrządu, kontrola luzu zaworowego, czyszczenie i regulacja gaźników z wymianą gniazd iglicowych, wymiana przewodów WN (są niewymienne ale da się to zrobić), świec NGK, wymiana oleju w lagach, filtra powietrza i oleju na Motul 5100, płynów hydraulicznych  – koszt 1300zł

- czerwiec - wymiana króćców ssących pomiędzy głowicą a gaźnikami – były popękane co często występuje w tych motocyklach) – koszt 350zł

* regeneracja kranika zbiornika paliwa – we własnym zakresie

* wymiana kompletu opon na nowe Michelin Pilot Road 4 – koszt 1100zł (DOT 2014)

* wymiana napędu – zębatki FJ, łańcuch DID ZVMX2 – koszt 650zł (stare części do wglądu)

 

2015r.:

* Wymiana we własnym zakresie tarcz hamulcowych z przodu - koszt 2 tarcz 1000zł (stare mam do wglądu)  + klocki SBS (też się zachowały ;))  - koszt 240zł.

*  wymiana we własnym zakresie oleju na Motul 5100 10W40 MA2

* wymiana akumulatora na Wartę ( paragon do gwarancji powinienem odnaleźć) – koszt 150zł

* wymiana tłumika z oryginalnego na Delkevic  z db kilerem – koszt 700zł (oryginalny posiadam)

 

2016r.:

* Serwis w firmie GMK-Extereme w Opolu w skład którego wchodziło:

- marzec – regulacja zaworów, czyszczenie i synchronizacja gaźników + wymiana filtra powietrza, regulacja łożyska główki ramy (nie pamiętam pomniejszych czynności)  – ok 700zł

* Serwis Moto-Frog w Opolu:

- wrzesień - wymiana łożyska główki ramy, wymiana sprzęgła (tarcze EBC, przekładki + sprężyny talerzowe) – 360zł

* regeneracja wysprzęglika sprzęgła z wymianą płynu hamulcowego – we własnym zakresie

* Olej na Castrol Power1 10W40 - we własnym zakresie

* wymiana oleju w lagach na Castrol 10W + uszczelniacze

 

Serwisy można potwierdzić u źródła  – mechanik Grzesiek

 

Dodatkowo motocykl ma zamontowaną automatyczną  oliwiarkę łańcucha  Scottoiler, crashpady Zipser/Renner, gniazdo zapalniczki, ksenon HID w soczewce światła mijania (można w każdej chwili zmienić na oryginał).

 

Cena dla PBC 8800 pln bez negocjacji!

Edytowane przez Marti
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 months later...

NIEAKTUALNE

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poszedł na forum ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 weeks later...

Raczej nie.

 

Będzie latał w rejonach Bolesławca.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Share

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz regulamin oraz politykę prywatności.Regulamin Polityka prywatnościUmieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.