Skocz do zawartości

Suzuki Bandit 1200 Streetfighter (Kończenie Projektu)


filcu
 Share

Rekomendowane odpowiedzi

Filcu poczytaj stronę fastlarry jest w dziale download tam masz wszystkie przeróbki bandita łącznie z laskami dyszami itd może coś cię.zainspiruje

  • Upvote 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zanotowano.

+1 :zeby:

Edytowane przez chriss
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wolne zejście z obrotów świadczy o zbyt ubogiej mieszance lub lewym powietrzu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po weekendowym lataniu (ok. 200km) i daniu 2 podkładek pod iglicę, dalej jest za ubogo. Świece trochę lepiej wyglądają. Gaźniki poszły na stół, zmiana dyszy z 140 na 150 do tego inne iglice, a konkretnie od MZ 150. Są one ciut węższe ale bardziej stożkowe, zobaczymy jaki będzie rezultat, jutro składam i mała jazda jak będzie pogoda 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mały Up

 

17/02/2016

 

- najważniejsza rzecz, czyli pomalowany od nowa zadupek i bak. Teraz maszyna na żywo wygląda 10 razy lepiej, znajomy lakiernik odwalił kawał dobrej roboty lakier ( white splash YBD z palety Suzuki ) 

- nowe siedzisko, też z pianki ale grubsze, większe i wygodniejsze

- odważniki kierownicy 

- nowe naklejki

- poprawiłem też błotnik z przodu, dość ciekawa koncepcja, mi się podoba  :usmiech: będzie on jeszcze raz malowany bo odcień nie pasuję do baku i zadupka

 

 

 

Odbyłem przez 2 dni kiedy było 10 C jazdy i na razie jest oki, dziury w obrotach nie mam żadnej, czasami sobie kichnie w gaźnik, choć i tak regulację pełne będe robił wiosną. Na chwilę obecną jestem bardzo zadowolony. 214e64951d578.jpg

 

Kalendarz :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zanotowano.

Rozwaliło mi tatuaże :D Mega tekst.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciężko będzie ustawić na tych gaźnikach i stożkach. Ogólnie zabawa etc ;)
Jak chcesz podnieść moc, szukaj gaźników 40 od olejaka 1100 najlepiej z lat 88-90, przy dyszach głównych 140 iglice ustawiasz tak aby były jak najwyżej i próbujesz.
Jeżeli będzie dziura, a tak obstawiam ze względu na stożki, ładujesz dysze główne zmieniasz z 140 na 170 i możesz przenosić się w czasie :D
Aaaa... pamiętaj tylko, że częstotliwość wizyt na stacjach benzynowych się podwoi 3:)
Sprzęt zacny i o niebo ładniejszy od brzydala :D:);)

 

Edytowane przez Lukasz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ogólnie na main jet 140 i podkładkach pod iglice 0,5 moto bardzo fajnie ciągnął od 2,5 tyś do ok 8 tyś, potem zadyszka straszna na wyższych biegach, trochę jak diesel. Zobaczymy co to będzie. Muszę jeszcze zająć się zaworami itd. bo nie wiem czy wszystko jest dobrze wyregulowane, zapłon jeszcze przyspieszę bo wyczytałem że to daję też lekką poprawę prawie w całym zakresie. Obecne ustawienia może jutro uda mi się przetestować, jak pogoda pomoże. Choć i tak mocy ma dużo i fajnie się lata, powalczę z tym żeby jeszcze coś wyciągnąć, a w między czasie jak się trafią jakieś inne gaźniki w dobrej cenie to będę kombinował :) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u mnie po rozwierceniu na 1,8 mm dopiero zaczął pracować na tubach i świece wcale nie takie kakaowe a spalanie nie tragiczne . a kolegi gsf 1200 na 147,5 i 38 od 750w pracuje idealnie i jeb... ponad dychę  :zniesmaczony:  ale na obrotach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Morał mamy taki z tego.... że każdy bandzior lubi co innego ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Up 2017/03/13

 

Zmiana dysz na 150, zmiana zapłonu o 5 stopni, lekko rozciągnięte sprężyny w gaźnikach i moto fajnie teraz leci przez cały zakres obrotów.

 

P.s Testowałem iglice od MZ ale była za bogata mieszanka i moto dostawał czkawki, wróciłem do seryjnych + podkłada 0,5mm) 

 

Teraz chce zająć się dość poważnym problemem, a mianowicie sprzęgłem. Na zimnym silniku sprzęgło zaczyna ciągnąć, obroty rosną ale nie koniecznie moto chce jechać, jak się dość mocno odkręcę na wysokim biegu z dolnego zakresu obrotów, po przejechaniu 10-15 km jak silnik się nagrzeję to problemu nie ma i wszystko chodzi jak trzeba. Myślę o dobraniu się tam jak najszybciej. Dostałem cynk od kolegi że pasuję do Bandziora sprzęgło z GSXR 600 k1-k3, w jego odczuciach jest znacznie lepsze niż seryjne, ponoć wystarczy zmienić bebechy, sam kosz zostaje banditowski. Robił ktoś z was kiedyś podobną przekładkę ? ;) Zastanawia mnie czy Nm bandita nie zajadą za szybko takiego sprzęgła. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 weeks later...

czy to Ciebie widzialem na motowroclaw?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 weeks later...

na ten motek to raczej szparkę ruchałkę znajdzie, a nie materiał na żonę :)

  • Upvote 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobrze, że kolega jest w Wrocławia to nie będzie Brzydalowi konkurencji Pod Mosteczkiem robił  :dumny: 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 weeks later...

I jak ta folia na wydechu się sprawuje ? Ostatnio było dość ciepło. Jakieś wady takie rozwiązanie ma ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napisano (edytowane)

No generalnie trochę puszcza na końcu tłumika, lecz od strony wahacza i nie widać tego w ogóle. Jak wytrzyma sezon to i tak dobrze będzie ;) ale myślę że się uda. Następnym razem bym inaczej troszkę nakleił. To nic nie powinno się z nią dziać :) Inną sprawą jest to że wcześniej latał mi cały wydech i trochę się folia ześlizgnęła. Teraz skróciłem dolot żeby tłumik jeszcze bardziej odsłonił felgę, zespawałem z kolektorami i przykręcił opaską. Teraz jest elegancko i nic nie lata.

Edytowane przez filcu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 weeks later...

Po dłuższej przerwie postanowiłem coś napisać. Moto śmiga aż miło. zrobione prawie 4 tyś km. Doszedłem do ładu z ustawieniami gaźnika, czeka mnie jeszcze synchronizacja. Co ciekawe mój Bandziorek na stożkach najlepiej czuje się jak ma zapinkę na 2 rowku od dołu. Wcześniej zastosowałem shimming iglic, lecz zalewało dziada za bardzo i szedł ledwo 200, teraz jest to ok 240. Licznik ustawiony na GPS-ie. Do ogarnięcia zostało ślizgające się sprzęgło i problem z wibracjami, podejrzewam że w serwisie po włożeniu silnika (wymiana skrzyni) mogli nie dać jakieś gumy, wibracje czasami są straszne. zamieszczam fotki obecne. A co ciekawe spalanie na tych stożkach w trasie potrafi wynieść 6l ale przy odkręcaniu na maxa, to 13l mi wyszło . :usmiech:

 

deba29b72f1c1.jpg

 

47d7f60629876.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wspaniale się to prezentuje :o

 

A myślałeś o stalowym oplocie i przewodach w innym kolorze ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jedyna ładniejsza od tej to taka z Mv agusty. To są już duże pieniądze. Na żywo ta co mam prezentuje sie fajnie dla oka ;))

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie żebym się znał ale wydaje mi się ze masz już fajna lampę. Tylko jej kolor nie współgra z resztą moto.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Share

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz regulamin oraz politykę prywatności.Regulamin Polityka prywatnościUmieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.