Skocz do zawartości

Problem Z Czujnikiem Położenia Przepustnicy Tps W Gaźnikowcu


Chucky
 Share

Rekomendowane odpowiedzi

Wtrącę się do tematu, czy wiadomo jak objawia się padnięty TPS , jakieś objawy ? Bo niby z TPSem moto lepiej wkręca się na obroty ale czy coś jeszcze ? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wtrącę się do tematu, czy wiadomo jak objawia się padnięty TPS , jakieś objawy ? Bo niby z TPSem moto lepiej wkręca się na obroty ale czy coś jeszcze ? 

U mnie jest w porządku, więc Ci nie powiem jakie są objawy. Jak masz możliwość, to sobie go pomierz. Przynajmniej będziesz wiedział, czy jest padnięty czy nie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No synchro własnoręcznie robionym przyrządem zrobione. Praca silnika nie jest jeszcze idealna, ale jest o wiele wiele lepiej niż było. Będę szukał dalej, co go boli.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ta przeróbkę która opisałem to seryj ie sprzedawana przeróbka do b6 od holeshot stage 1

Gdzie to można znaleźć?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do mojego jest trochę inny zestaw, ale widzę że też go mają. Ty sobie to ze Stanów ściągałeś, czy jakoś  inaczej? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja popatrzyłam co tam jest w zestawie i sam sobie zrobiłem również na podstawie strony fastlarry widzę że już jej nie ma ale u nas na forum powinno być jej tłumaczenie . Musiałbyś udezyc do Jackaryska bo on je robił jak pamiętam gdzie ono jest to kopalnia wiedzy na temat bandita. Tu adres gdzie była Krynio powinien więc,iec coś na ten temat http://www.portablepct.com/fastlarry/banditfaq.htm

Edytowane przez benywariat
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja popatrzyłam co tam jest w zestawie i sam sobie zrobiłem również na podstawie strony fastlarry widzę że już jej nie ma ale u nas na forum powinno być jej tłumaczenie . Musiałbyś udezyc do Jackaryska bo on je robił jak pamiętam gdzie ono jest to kopalnia wiedzy na temat bandita

Aha, ok. Będę szukał. A to ustrojstwo do zmiany kąta zapłonu, to skąd wziąłeś?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja zrobilem poprostu przekrecajac plytke impulasatora w lewo musialem wypilowac takie lezki zeby sie dalo , ale mozna czasami takie cos kupic na aukcjach szczegolnie na ebay. tu masz jeszcze fotke za jakie obroty odpowiadaja poszczegolne czesci gaznika ihost_1478423349__mikunithrottlechart700

  • Upvote 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja zrobilem poprostu przekrecajac plytke impulasatora w lewo musialem wypilowac takie lezki zeby sie dalo , ale mozna czasami takie cos kupic na aukcjach szczegolnie na ebay. tu masz jeszcze fotke za jakie obroty odpowiadaja poszczegolne czesci gaznika ihost_1478423349__mikunithrottlechart700

O! Super, mniej więcej wiedziałem kiedy co za co odpowiada, ale ten szkic bardzo pomocny myślę. Jakie masz obecnie dysze założone? Chodzi mi o dysze główne oczywiście.

Edytowane przez Chucky
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

100 na wszystkich gaznikach czyli seria w moim gazniku, podkładki 1,25 mm pod iglice są dostępne w praktikerze , filtr k&n no i przelot ixilla acha przestawienie zapłonu o 5 stopni efekt to 85 km jak znajdę wykres z sobót z bp to wrzuce

Edytowane przez benywariat
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam wszystkie 92, czyli też seryjnie. Jeszcze jedno mnie zastanawia. W serwisówce ze zdjęć i opisów wychodzi na to, że powinny być seryjnie podkładki pod iglicami. U mnie ich nie ma. Z tym że ja nie wiem czy te moje gaźniki są w tej serwisówe. Tam są podane pod typy tych gaźników. Ja mam CVR32SS z oznaczeniem 31F5, w tabelkach takiego nie ma. Może mam serwisówkę nie do swojego moto. Niby wszystko podobnie, ale jakieś minimalne różnice są. Co o tym sądzisz?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem w jakiej serwisowce patrzysz ale ja mam 1995-2001 i nie widzę tam żadnych podkładek u mnie też ich nie było są regulowane ale w b12 i nie podkładkami a zapinka . Daj może screna z tej serwisowki i do jakich roczników ona jest

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam serwisówkę 2000-2004 dla GSF600, przynajmniej tak nazwa pliku sugeruje. W spisie treści natomiast są modele 2000 2001 i 2002. Więc mojego rocznika nie ma jako tako. Może były jeszcze zmiany w gaźnikach po 2002 roku. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://www.justbandits.com/bandit-parts/mechanical-parts/tuning-engine.html tutaj kupisz ten 5 time advancer . ale najlepiej wwpisz w google  suzuki bandit 5 time advancer i w frafikach masz przerobke plytki iskrownika

Ok, dzięki. Te łezki to na ile mm się robi? I jeszcze jedno mnie zastanawia. Jak to będzie współgrało z TPS-em, który zmienia zapłon. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja osobiście zrobiłem sobie taki wycinek 5 stopniowy koła i pilowalem tyle aż było ok. Skoro do bandita 2000+ jest taki kit to myślę że będzie działać

Edytowane przez benywariat
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja osobiście zrobiłem sobie taki wycinek 5 stopniowy koła i pilowalem tyle aż było ok. Skoro do bandita 2000+ jest taki kit to myślę że będzie działać

No w sumie fakt, jest kit pod te roczniki, czyli że powinno to być przemyślane i działające. Może się skuszę na takiego moda. Zobaczymy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Możesz podjechać i zobaczyć jak to u mnie wyglada

Czemu nie, dziękuję za zaproszenie. Jak się tylko ogólnie z Bandziorem pogodzę (doprowadzę do stanu mnie zadawalającego), to chętnie przy nim coś pomodzę. Narazie chcę się trochę z nim zapoznać. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Share

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz regulamin oraz politykę prywatności.Regulamin Polityka prywatnościUmieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.