Skocz do zawartości

Problem Złamana Rama


Gość minor20
 Share

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie 

 

Tak jak w temacie kupiłem w sobotę bandita 1200 . Dziś wziołem się za wymianę uszczelek wydechu jak odkręciłem rury okazało się że rama jest złamana powiedzcie mi tylko szczerze czy jest szansa to pospawać bo jak narazie to sprzedający się nie określił czy odda mi kase. Oczywiście będę walczyć ale jeżeli nie to będę musiał coś z tym zrobić. Jest jakaś szansa żeby bezpiecznie jeździć na moto po spawaniu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym pospawal ale niech się wypowiedzą mądrzejsi , ciekawe czemu pękła czyżby ktoś przypierdzielil craszem aż pękła.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kupuj używkę :)

 

http://allegro.pl/rama-mocowanie-silnika-suzuki-bandit-1200-00-04-i6429169863.html

 

nie jest źle, dobrze tez nie :P

 

fakt faktem takiego shitu sie nie sprzedaje, niech sprzedawca odda chociaż za ta używkę....

Edytowane przez lelon
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak mogłeś tego nie zauważyć podczas oględzin przy zakupie?
Moim zdaniem da się to pospawać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spokojnie da się to pospawać, a jeśli jest to ten odkręcamy kawałek to nawet wymienić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lelon już Ci znalazł na Allegro gotowe rozwiązanie :usmiech:

Edytowane przez PiotrekBe
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prawie każdy problem w dni powszednie rozwiązujemy w kilkanaście minut :P w niedzielę i święta trwa to czasem dłużej :P 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja już się załamałem. Ale dziękuje jeszcze raz wam bardzo. A jeszcze powiedzcie mi czy wymiana będzie jakaś trudna . Trzeba cały silnik wyciągać? czy obejdzie się bez?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bez wyciaganie demontujesz sam ten element  co jest na aukcji

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wymiana nie jest problematyczna, nic nie musisz wyjmować, wykręcasz śrubki i zmieniasz, nie pamiętam ale chyba warto podeprzeć silnik przy demontażu tego elementu :) zreszta podparcie silnika na pewno nie zaszkodzi :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale sprzedający mógłby coś powiedzieć na temat, jeździł tak, nie wiedział o tym? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wymieniałem to kiedyś w swoim starym moto, bo anglik i zardzewiało. Trzyma się to bodajże na 6 śrubach, nic skomplikowanego. Jak dobrze poszukasz na allegro i olx to pod kolor znajdziesz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przy drugiej śrubie pęka identycznie !!!.przyjrzyj się

muszą być jakieś dziwne naprężenia dla tego pęka .od crash pada?

 

element wymień na inny nie spawaj tego. za 60zł się nie opłaca

 

 

moto prosto jedzie jak kierownice puścisz?

Edytowane przez rafix
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Puszczałem kierownicę i było git. jechał prosto. Założone są Gmole na silnik może od tego? A sprzedający dalej się zarzeka że nie wiedział o tym.A na drugiej stronie nic nie widać.

Edytowane przez minor20
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zdemontuj, przeszlifuj, zobacz co jest pod farbą, to pękło w taki sposób jakby to było już wcześniej spawane........

Edytowane przez lelon
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I teraz wrzucę oftopa ;)

w ASO dajesz 200zł za przegląd

 

jak taki numer wychodzi 2 dni po przeglądzie, mówisz dzień dobry 2000zł 

jak nie to papuga + gazeta i błagają na kolanach o przebaczenie i jeszcze Ci na swój koszt wymienią w/w ramę.

 

ale po co wydawać kasę przed zakupem

 

 

ok możecie mnie teraz zjeść ;)

 

P.S. Bez oftopa czy takie pęknięcie ma prawo się zrobić przez zbyt mocno przykręcone śruby?

Może moto w ogóle nie miało dzwona tylko to pękło od wibracji i naprężeń?

Edytowane przez pwm
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale jak mozna bylo tego niezauwazyc??

Jak nowy element nie bedzie pasowal idealnie to od razu bym to na pomiar ramy zawiozl i masz prawo zwrocic ten przystanek autobusowy do sprzedawcy w razie jakby krzywy byl.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nawet nie myśl żeby to spawać, To jest praktycznie osobny element który możesz wymienić. Spawać to można plastiki albo stelaż zegarów a nie ramę w motocyklu, zwłaszcza w miejscu gdzie ta rama coś trzyma...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dlatego sie bierze mechaniora na ogledziny ;) po tej focie widac ze element byl szlifowany/malowany mogl dostac strzala np z kraweznika, ciesz sie ze to da sie wymienic.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nawet nie próbuj spawać bo zaraz Ci złośliwcy udowodnią, tak jak mi, że jesteś druciarzem :D

Wymiana jest prosta. Nie wiem jak w 1200 ale u mnie trzeba było odkręcić kolektor (blokował dostęp do jednej śruby), potem, chyba 4 śruby od tego elementu i gotowe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Share

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz regulamin oraz politykę prywatności.Regulamin Polityka prywatnościUmieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.