Skocz do zawartości

Uszczelka Czy Planowanie?


Kam
 Share

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć

 

Powiedziałem mechaniorowi od głowic, ze mam 1/3 grubości uszczelki pod głowicą. W odpowiedzi powiedział, żebym się jeb.ął w dynię, bo to ma się tak, jakbym zwiększył moc na tylnym kole o 50% i założył bieżnikowane opony - głowice się planuje a nie zmniejsza grubość uszczelki.

 

Przelatałem wprawdzie cały sezon na cienkiej uszczelce i nic się nie stało, ale zacząłem się zastanawiać.

 

jakie jest wasze zdanie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No trochę racji pewnie ma, cieńsza uszczelka to i większą możliwość przedmuchu lub innego jej uszkodzenia Tym bardziej ze nie planowales glowicy Ale niech mądrzejsi się wypowiedzą. Uszczelkę na zamówienie gdzieś robiłeś?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bez modow to tylko grzebanie w g... Jak ci wywali ta uszczelke to zrobisz planowanie i zalozysz odpowiednia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jachu, nie robiłem na zamówienie. bierzesz uszczelkę, rozpinasz i zakładasz tylko jeden listek (1 z 3).

 

cirus, nie wiem o jakich modach piszesz. Przed zmianą uszczelki głowica była sprawdzana, nie była krzywa więc zabielili i tyle. 

na forum wiele jest pisane o cienkich uszczelkach, o planowaniu nie.

 

no właśnie tak się zastanawiam, czy nie zrobić tego właśnie tak, że splanować i założyć na normalną uszczelkę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tylko jak stwierdzisz że pod obciążeniem silnik zaczyna (dzwonić) to nic nie wykminisz . wiem po sobie głowica 1 mm w duł uszczelka oryginalna na wyprzedzonym zapłonie ,dół jak dieslu startuje jak sputnik  ale na średnich dzwoni  a na standardowych nastawach zapłonu brak mocy z dołu i to bardzo odczuwalny ale cichy i bezjajeczny  :zniesmaczony: . z tym że mój silnik to składak blok gsf 1200  ,głowica ,wał ,sprzęgło gsxf 1100 , skrzynia gsxr 1100  ,cylindry gsxf 1100 rozwiercone na tłoki bandita (na dotarciu)  i moduł zapłonowy gsxf 1100 . 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sezon się skończył i czeka na dalsze poprawki  zmieniam gaźniki na 38mm  i napęd  bo na tym mam ok 3500 ob przy 100 km/h i się męczy silnik  . co mogę dodać kolegi gsf 1200 ostatni wypust pierwszego modelu głowica 0,2 splanowana wałki od gsxf1100  gaźniki 38 mm od 750w i kolektor od gsxr 1100   jadąc za nim ostatnim wypustem gsxr 1100 olejaka na płytkach do 200 kręciłem do odcięcia żeby nadążyć . 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kam pisalem ze warto w to sie bawic jak sie robi modyfikacje np takie jak wymienil Karol bo wtedy to przyniesie jakas korzysc, ale jak juz to zrobiles to nic nie ruszaj i jezdzij jak sie nic nie dzieje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No własnie problem polega na tym, ze ruszyłem już w tamtym sezonie. poza tym jak podniosłem głowicę to i tak muszę wymienić uszczelkę.

po sezonie doszły jeszcze gaźniki 38mm i dyna2000 znalezione przypadkiem u kumpla. ch.. wie czy to coś da, ale jest zima to mi się nudzi.

 

wałki mam od 750, w dobrym stanie, była niska uszczelka, k&n, kolektory oryginał.

wszystko grało, dałem głowicę do dotarcia zaworów i wymiany uszczelniaczy. przy okazji się wysypałem, ze na cienkiej uszczelce jeżdzę.i mam teraz zagwozdkę.

 

 

... kolektor od gsxr 1100   

 

4w2 ??

Edytowane przez Kam
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to z grubsza tylko wydechu brakuje dobrego z kolektorem bo sporo na nim mozna ugrac. Oczywiscie z tymi gazniorami 38 tez mozna sie fajnie pobawic :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

gaziory leżą już umyte, oringi, zaworki i membrany wymienione. dysze zmienione na 140

trochę mnie zastanawia czy nie dodać powrotnej linki bo oryginalnie ma jedną i zamienić ssanie na linkę przy kierownicy. będzie wygodniej.

 

z kolektorami może pobawię się na wiosnę. ale już chyba 4w2

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Głowica splanowana, odebrana (na zdjęciu jeszcze przed szlifem zaworów i polerką komór)

 

thumb_ihost_1482948892__20161228_145005_

Edytowane przez Kam
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Głowica splanowana, ...

 

Czym, pilnikiem albo mi sie tylko wydaje, ze powierzchnia nie jest gladka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kufa, się czepiacie :)

to filtr olejowy. maszyna pracuje w oleju, jak zawiniesz streczem i potem odwiniesz to tak zostaje. 

 

zrobione jest perfekt.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na foto to wygląda. w skrócie kup pan nową głowicę

może to takie zdjęcie

 

 

stara szkoła mówi za każdym razem jak zdejmiesz czapke to trzeba planować

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie dygajcie to oliwa, tylko teraz zaloz odpowiednia uszczelke i niech to nie bedzie ta najtansza na allegro ;)

 

 

Jak bys chcial takie ktore lataja pare lat razem z innymi uszczelkami to wal na pw.

Edytowane przez Cirus
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mnie to ciekawi  dyna 2000 jak tym sterować 

 

nie wiem, jeszcze tego nie oblookałem. wygląda że jest kpl razem z cewkami, impulsatorami i kablami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Share

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz regulamin oraz politykę prywatności.Regulamin Polityka prywatnościUmieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.