Skocz do zawartości

Proszę O Pomoc Wycieki Z Silnika :)


nike166
 Share

Rekomendowane odpowiedzi

..., ale te przy kolektorach to już trudniej aniżeli te przy deklu

 

 

Myslalem o nasmarowanych, przykrecajac kluczem dynamometrycznym.

Przewaznie jest tak, ze przesmarowane sruby, lepiej gwint, jest juz na skraju wytrzymalosci a klucz "mowi", ze jeszcze mozna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myslalem o nasmarowanych, przykrecajac kluczem dynamometrycznym.

Przewaznie jest tak, ze przesmarowane sruby, lepiej gwint, jest juz na skraju wytrzymalosci a klucz "mowi", ze jeszcze mozna.

no tak tak, i nawet nie słychać jak dokręcasz, że to już koniec, już starczy :) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oki przy okazji zdjetej pokrywy sprawdzę luzy zaworowe może od razu wyreguluje za jednym zamachem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledzy mam problem w jakiej pozycji popychacza ustawiać luz ? bo jeśli krzywka nie dotyka popychacza to ma luz góra dół i czy dobrze myślę że maksymalnie do góry dawać popychacz i wtedy mierzyć luz ? Filmik przedstawia o co mi chodzi .

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ostra czesc krzywki walka ma byc /do gory/ wzgledem sprawdzanego zaworu

  • Upvote 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No tak ale dzwigenke unosić do góry przy pomiarze ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jest właśnie ten luz robisz tak żebym szczelinowa wszedł z oporem. Poza tym temat wielokrotnie wałkowany nawet tutek jest trochę z siebie a nie tylko na gotowca ;)

Edytowane przez benywariat
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jest właśnie ten luz robisz tak żebym szczelinowa wszedł z oporem. Poza tym temat wielokrotnie wałkowany nawet tutek jest trochę z siebie a nie tylko na gotowca ;)

Tak wiem Beny i dokładnie go przed całą operacją prześledziłem ale wiadomo miałem jeszcze pewne wahania :) Ogólnie regulacja skończona wyszło super wedle serwisówki ssące zrobiłem tak na 0.12, wydechowe na ścisłe 0.20. Ogólnie strasznie rozregulowane były, na wydechowych niektórych nawet 0.15 nie chciało wejść... 

Te uszczelki świec strasznie twarde są dlatego mi leciało. Ta od pokrywy zaworów była wklejona na jakiś klej nie wiem na jaki ale na pewno nie silikon także chyba też ją od razu kupię nową.  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledzy czy olej pod pokrywa modułu zaplonowego to normalne ? Bo po zdjęciu dekla wyleciało to trochę oleju

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak normalne .Nie zrozum mnie źle bo mam na to wyebane ale ludzie w każdym temacie twoim dwoja się i Troja Żeby pomóc a ty nie umiesz im nawet plusa dać

Edytowane przez benywariat
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spokojnie , plusy daje zawsze za pomoc jak skończę robotę jest też ograniczenie niestety

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trzeba być vipem wtedy możesz rozdać więcej :D czyli musisz być na zlocie ;)

na pierwszym możliwym! :P

 

i to nie pokrywa modułu zapłonowego tylko pokrywa impulsatora, czy tez dekiel impulsatora :) moduł zapłonowy to taka czarna kostka :)

Edytowane przez lelon
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Codziennie będę dawał jednego plusa :) a ten czujnik wkrecony u spodu impulsatora to ciśnienia oleju ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Codziennie będę dawał jednego plusa :) a ten czujnik wkrecony u spodu impulsatora to ciśnienia oleju ?

twój motocykl będzie bardziej szczęśliwy jak dasz coś z siebie i sam poszukasz :)

 

https://polishbanditcrew.pl/files/file/22-service-manual-gsf-600-2000-2004-en/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zatem zabieram się do lektury :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zatem zabieram się do lektury :)

polecam okolice 54 strony :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie. Przeczytasz wszystko jak trzeba i jeszcze Nas czegoś nauczysz :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem pecha, materiał musiał być na tyle zmęczony lub nadpęknięty przez nieumiejętne dokręcanie poprzednika, że pękł. Nie zacząłem nawet dokręcać bo pękło od razu jak śruba siadła... Do tego zauważyłem, że ta miska A w kwadracie jest zamieniona z B, która oczywiście wylądowała już na właściwym miejscu. Zamówiłem już używaną bo nie miałem innego wyjścia.

 

thumb_ihost_1483477054__15857005_1210432

Edytowane przez nike166
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pech to jest jak zatrzesz silnik przy odcince :) to tylko drobny wypadek przy pracy, teraz już wiesz jaki to kruchy materiał....

 

Szczęście że części do bandita nie brakuje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Te śruby nie kręci się na siłę bo mogą wkręcić się tylko do pewnego stopnia a później opierają się na kołnierzu. Najlepiej wymienić te stare podkładki gumowe na nowe i nie będziesz musiał używać siły do przykręcania aby trzymały dobrze olej. To samo tyczy się tych śrub (4 na pokrywie) przewierconych przez środek. Nowe podkładki i dopiero skręcać. Jeśli będziesz dociągał zbyt mocno na starych podkładkach to poukręcasz śruby.

Edytowane przez Conorian
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To już wiem bo mi doradzaliscie wcześniej lecz mówię nawet nie zacząłem dokrecac jeszcze sruba szła w miarę lekko i usłyszałem tylko "pyk".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kreciles kluczem imbusowym od reki i pyklo?

Jak masz dekiel na dole to sprawdz wszystkie inne czy juz czasem tez nie naderwane.

Szkoda byloby tylko twojej roboty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Reszta jest dobra sprawdziłem , sruba oparła się o podkładkę gumowa i chciałem zacząć dokrecac , nie zrobiłem 1/4 obrotu i pękło także nic nawet dokrecona nie była . Jutro będę miał druga miskę .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie darmo serwisowka mówi o wymianie podkładek , ale zrobisz i będziesz mieć znowu na jakiś czas , z tego co widzę to zabierasz się porządnie do tego najpierw hamulce do fabryki teraz reszta fajnie będziesz pewny sprzęta a i nabywca przyszły się ucieszy :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Share

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz regulamin oraz politykę prywatności.Regulamin Polityka prywatnościUmieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.