Skocz do zawartości

Gsf 650 Z Krakowa


Bandyta19
 Share

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, widział ktoś może lub wie coś na temat tego motocykla z Krakowa?

https://www.olx.pl/oferta/okazja-suzuki-gsf-bandit-a2-abs-CID5-IDkJZY8.html#d6bd37ca5b

Mam do niego 220km i trochę szkoda mi pieniędzy na paliwo aby się przekonać, że to jest

jakiś trup. Jeżeli jest ktoś z Krakowa i jakimś cudem ma czas i chęć aby mi go sprawdzić to

bardzo bym prosił a na pewno się odwdzięczę :)

Ja sam jadę sprawdzić tego bandziora i mam nadzieję, że któryś z nich wejdzie w moje posiadanie 

https://www.otomoto.pl/oferta/suzuki-bandit-gsf-650-ID6yPT0r.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wtrącę swoje uwagi. 

 

Dziorek z Krakowa:
- napęd tak 60-70% zużycia (grube zaokrąglenie)
- prawdopodobnie jest stłumiony pod kat. A2 (max. 39kW z katalogowych 62,5kW)
- więcej nie da się wyczytać z ubogiego opisu i kilku zdjęć
- model z ABS
 
Dziorek z Turka:
- napęd w nieco lepszym stanie niż ten z Krakowa, ale tylko nieznacznie
- wyząbkowana opona z tyłu
- krzywa chłodnica + małe wgniecenie w żeberkach (chyba, że dwa zdjęcia zostały tak samo poruszone, choć na 3-cim widać to wyraźnie)

- brakuje chlapacza z tyłu (nie wiem czy była to opcja czy standard w fabryce, ja taki chlapacz mam w swojej N-ce)

- sety pasażera na jakichś mega przedłużkach
- model bez ABS

  • Upvote 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wtrącę swoje uwagi. 

 

Dziorek z Krakowa:

- napęd tak 60-70% zużycia (grube zaokrąglenie)

- prawdopodobnie jest stłumiony pod kat. A2 (max. 39kW z katalogowych 62,5kW)

- więcej nie da się wyczytać z ubogiego opisu i kilku zdjęć

- model z ABS

 

Dziorek z Turka:

- napęd w nieco lepszym stanie niż ten z Krakowa, ale tylko nieznacznie

- wyząbkowana opona z tyłu

- krzywa chłodnica + małe wgniecenie w żeberkach (chyba, że dwa zdjęcia zostały tak samo poruszone, choć na 3-cim widać to wyraźnie)

- brakuje chlapacza z tyłu (nie wiem czy była to opcja czy standard w fabryce, ja taki chlapacz mam w swojej N-ce)

- sety pasażera na jakichś mega przedłużkach

- model bez ABS

Nie wiem jak to się stało ale byłem w 100% przekonany, że ten z Turka jest stłumiony na A2 :zdziwiony:

W takim razie odpada bo samemu nie chce mi się zdławiać, ponieważ dużo z tym zabawy podobno.

A szkoda bo jak gadałem z właścicielem to na prawdę był w porządku :D

Teoretycznie jeszcze mogę wybrać jeden z tych 

http://allegro.pl/suzuki-bandit-gsf-650-a2-25kw-i6789115610.html#thumb/6

https://www.otomoto.pl/oferta/suzuki-gsf-bandit-gsf-650-n-kategoria-a2-piekny-niski-gwarantowany-przebieg-wejdz-zobacz-ID6yRezh.html#xtor=SEC-8

no i tego z Krakowa. Te 3 biorę pod uwagę jak na razie, mam nadzieję, że mi jakoś doradzicie

bo sam zarobiłem na ten motocykl i nie chce wyrzucić tych pieniędzy w błoto :)

Edytowane przez Bandyta19
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koszty dławienie około 1k jak robi to firma, z wtryskiem może być drozej

Edytowane przez benywariat
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli ktoś robi sam to podobno koszt wynosi 500zł ale czas realizacji może osiągnąć nawet 2 tygodnie a to dla mnie stanowczo za dużo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W ostateczności pewnie będę musiał skorzystać ale wolałbym jednak nie :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

rozesłałeś zapytania o lepsze fotki?, więcej ujęć w lepszej jakości, ujęcia kluczowych miejsc- tarcze, łańcuch, boki silnika, opony, ograniczniki na półce? to dużo czasu nie bedzie cię kosztowało a jak wrzucisz na forum to dowiesz się wszystkiego :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pierwszy link do alledrogo:

 

- z tyłu brakuje chlapacza, ale plus za błotnik

- wbrew opisowi aukcji napęd zużyty tak w 60%, ale jeszcze starczy na jakiś czas; na pewno nie jest to stan b. dobry, co najwyżej dobry (widać na tylnej zębatce ścięte zęby)

- przewód hamulcowy z przodu od pompy dziwnie wygląda, jakby był w peszlu

- obejma trzymająca wydech tuż za katalizatorem to jakaś masakra

- coś się stało z deklem wału korbowego

- lekko przytarta pokrywa sprzęgła

- żeberka chłodnicy wyglądają na styrane myjką ciśnieniową, ale jeżeli jest szczelna to nie powinien to być problem

- wgniecione ozdobne elementy po bokach chłodnicy (prawd. się uszkodziły po glebie, bo ta chłodnica mocno wystaje)

- przytarty przedni błotnik aż do gołego plastiku, więc z połączeniem uszkodzenia dekielka wału korbowego i przytartej pokrywy sprzęgła na 100% gleba postojowa lub leciutki szlif

- brakuje ciężarków na drążku kierownicy, a same manetki akcesoryjne

- model bez ABS

 

Więcej nie dojrzałem.

  • Upvote 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co Ty z tymi chlapaczami:) ? Nie ma bo sobie goście akcesoryjne wypełnienia pozakładali. Zwróć uwagę że nadkola są lakierowane a w przypadku oryginału jest czarny plastik. Jednym się to podoba innym nie. Kwestia gustu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie, zastanawiałem się czy ta biała była po jakimś większym szlifie czy nie bo malowana jest

 

 

 

Pod spodem są zdjęcia bandita z tego ogłoszenia https://www.olx.pl/oferta/okazja-suzuki-gsf-bandit-a2-abs-CID5-IDkJZY8.html#90ba398650

Edytowane przez Bandyta19
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Uszczelka pokrywy zaworowej, tam są jakiś dziwne gluty. Strzelam, że jest to uszczelka elastomerowa. Nie jest to zaraz jakiś zły sygnał, niektórzy dla pewności wzmacniają uszczelki takim specyfikiem. Problem potem to zdjąć bez uszkodzenia uszczelki, która w tym przypadku jest wielorazowa - nie kupisz jej nigdzie indziej jak w ASO (a przynajmniej ja nigdzie nie znalazłem nowej w sprzedaży).

 

A poza tym wizualnie wszystko w porządku. Zostaje go dobrze osłuchać, uważnie zanotować opowieść sprzedającego no i koniecznie jazda próbna. Polecałbym Tobie pojechać tam z kimś kto dobrze zna ten motocykl, lub poszukać w okolicy warsztatu który oferuje kompleksowe sprawdzenie moto przed zakupem.

 

Aha, prawdopodobnie moto nie jest zarejestrowane w Polsce, ale nie jest to skomplikowane dla osoby która dobrze obadała temat. Musisz się po prostu dobrze przygotować do tej operacji :)

  • Upvote 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W takim razie zadzwonię jeszcze tam jutro. Dzwoniłem dzisiaj ale osoba z którą rozmawiałem była strasznie nie kompetentna i powiedziała,

że jak szef przyjdzie to on oddzwoni i odpowie na moje pytania. Niestety jeszcze się tego nie doczekałem :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli to komis i moto można oglądać kiedy się chce to mógłbym w wolnej chwili podjechać i rzucić okiem jakbym był gdzieś w Krakowie w  okolicy w tym tygodniu,  zdjęć za dużo nie przesłał, ale wygląda obiecująco,  coś tam się działo na lewym deklu ale trzeba by na żywo obejrzeć dokładniej całą lewą stronę :)

 

najpierw zadzwoń i wypytaj się o wszystko, zobaczymy czy  jeśli tam dotrę to usłyszę to samo :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@lelon jakbyś dał radę to byłoby świetnie a ja na pewno się odwdzięczę :) Ze sprzedawcą rozmawiałem i szczerze to mało mi powiedział o stanie . Powiedział tylko, że napęd jest jeszcze oryginalny i to wszystko. Zapewniał mnie, że motocykl nigdy nie zaliczył szlifa ale opowiedział mi, że ktos ukradł kiedyś lusterka oraz uchwyt od pasażera. Tylko nie zrozumiałem czy wydarzyło się to przed sprowadzeniem czy po sprowadzeniu. Mówił mi tez, ze przy transporcie motocykl został źle przymocowany przez co zostal poobijany ale wszystko zostało wymienione. Sam tez zaproponował mi zdjęcia z aukcji z której sam kupił i sprowadził.

 

 

Otrzymałem jeszcze takie 2 zdjęcia:

Edytowane przez Bandyta19
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Share

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz regulamin oraz politykę prywatności.Regulamin Polityka prywatnościUmieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.