Skocz do zawartości

Śruby Pokrywek Gaźników - B6 I Gen. 95-00


Louder
 Share

Rekomendowane odpowiedzi

Kupię śruby pokrywek membran, gaźników do B6 pierwszej generacji, najchętniej komplet.

81abef3146aaf494031ad8c8912c74b8.jpg

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jaja sobie z nas robisz, czy rzeczywiście masz problem?

Kup sobie imbusowe, nie są drogie, są dostępne (allegro) :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moje poczucie estetyki mi zabrania 🤣

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie "poczucie estetyki" przemawia za imbusami :) Wiem, że o gustach się nie dyskutuje, ale przy imbusach, to co trzymasz w dłoni, wygląda jak (bez urazy) gówno.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sruby , ktore zastosowal Suzuki to badziewie. Jezeli szukasz czegos dla oka a nie czegos co spelnia funkcje, a to robia wszystkie sruby M4, to niestety... Poszukaj na Aliexpres albo innych chinskich stronkach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rzeczywiście, nie uwzględniłem, że kolega chce zachować oryginał.

Edytowane przez DonPedro
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ten temat widział ?

 

https://polishbanditcrew.pl/topic/27985-obrobione-%C5%9Bruby-ga%C5%BAnika-problem-i-rozwi%C4%85zanie/

 

według mnie jest lepsza estetyka niż krzyżakowe poobrabiane oryginały :D

Edytowane przez baldhead
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ewentualnie jak koniecznie chcesz oryginały to możesz kupić w salonie suzuki cena 5,44zł za 1 szt. do Twojego rocznika :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tę śrubę co trzymasz w dłoni... daj mi dokładne wymiary. Jak będę miał (nie obiecuję, nie wiem czy mam) to Ci podeślę (imbusy).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ewentualnie jak koniecznie chcesz oryginały to możesz kupić w salonie suzuki cena 5,44zł za 1 szt. do Twojego rocznika :)

Oryginalne z serwisu Suzuki okazały się być nieco krótsze. W dodatku mają gwint pod sam łeb co sprawia, że podkładki nie mają właściwego luzu - jak to pokazałem w serwisie, to wszyscy byli w szoku .

 

Tę śrubę co trzymasz w dłoni... daj mi dokładne wymiary. Jak będę miał (nie obiecuję, nie wiem czy mam) to Ci podeślę (imbusy).

Wielkie dzięki za chęć pomocy, ale prawdopodobnie te na imbus można kupić w Leroy Merlin - napewno dam znać jak potwierdzę to info.

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przecież to nie rzutuje na osiągi.

 

tam wszystko można wkręcić

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oryginalne z serwisu Suzuki okazały się być  W dodatku mają gwint pod sam łeb co sprawia, że podkładki nie mają właściwego luzu - jak to pokazałem w serwisie, to wszyscy byli w szoku .

 

 

 

Byli w szoku, tacy ludzie nie maja prawa bytu. Szkoda, ze zawalu nie dostali, byloby paru baranow mniej.

co do srub i podkladek, pracuje w branzy metalowej 35 lat i takich glupot jeszcze nie czytalem. Co u ciebie oznacza "wlasciwy luz"?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napisano (edytowane)

co do srub i podkladek, pracuje w branzy metalowej 35 lat i takich glupot jeszcze nie czytalem. Co u ciebie oznacza "wlasciwy luz"?

Oryginalne śruby mają ok. 2 mm niegwintowanego walca pod samym łbem - miejsce w którym podkładka, oraz podkładka kontrująca mają kolokwialnie mówiąc luz. Również oryginalne zaproponowane przez ASO, mają gwint do samego łba. W połączeniu z małą średnicą wewnętrzną podkładki i podkładki kontrującej, powoduje ustawienie pod kątem względem łba i pokrywki.

Jeżeli uraziłem Twoje 35 lat kariery, swoim niefachowym słownictwem, to nie miałem tego na celu. Mam nadzieję że teraz wszystko jest jasne.

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Edytowane przez Louder
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co tu sie spierac. Istnieje przyslowie, "jak pies nie ma co robic to jaja lize".

 

Powodzenia w poszukiwaniach a my w tym czasie nawijamy kilometry.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie bój się pytać mówili... Dział "Kupię" mówili... 🤣

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Według serwisowek do bandita 600 z 1996r śruby od kopułek gaźników wygladają tak:

M4x16 wiec nie wiem co jest grane, wrzuć zdjecie śruby z boku

 

 

13201-26e01-carburetor-assylh_big1320126

02112-0416ascrew-4x16_big0211204163-02_6

 

b9a4b152e0d7e65accc1999ddc576aae.jpg

 

 

 

02112-0416ascrew-4x16_big0211204163-01_9

Edytowane przez baldhead
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Problem (jego) w tym, ze oryginalne nie posiadaja pod glowka okolo 2 mm gwintu. 

Powodem tego jest , ze ze wzgledu na racjonalizacje przebiegu montazu gaznika, dostawca zastosowal sruby z integrowana podkladka oraz podkladka kontrujaca (sprezynkowa). Kolega ubzdural sobie, ze taka musi byc i koniec. Niech szuka albo, srube do wiertarki, te 2mm  gwintu zeszlifowac pilniczkiem, dorobic podkladki zamiast z otworem 4,3 mm z 3,9 albo 3,8 poskladac , glowki posmarowac czarnym Edingiem i gotowe.  ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Śmiem twierdzić że śruba ma więcej luzu na części gwintowanej niż na niegwintowanej bo z czegoś ten gwint zrobili i materiału raczej nie przybyło, :D ale moge się mylić :)

 

Druga sprawa, na moje oko można tam wkręcić każdą srubę, byle nie była zbyt długa. Jak chcesz ładną to kup z nierdzewki.

Edytowane przez luk137
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mylisz sie, znaczy, materialu nie przybylo ale srednica jest inna bo  maszynowo sruby nie sa nacinane tylko tloczone.

Poczatkowo "surowa" sruba bez gwintu ma srednice mniejsza a dopiero po wytloczeniu srednica sie powieksza. 

W koncu material wyparty przez tloczenie musi gdzied isc. To jest takze powodem, dlaczego te podkladki nie mozna zdjac.

Zalozone zostaly przed tloczeniem albo ksztaltowaniem glowki. 

 

Edit

 

Na tym filmie widac, ze srednica w miejscu wytlaczania jest mniejsza i to sporo a koncowo wiadomo, ze jest minimalna.

 

https://m.youtube.com/watch?v=NvRcJoTEwa4

Edytowane przez pioter
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dygresja zabrnęła nieco za daleko🤣.

Cieszę się, że przedstawiliście mi kilka alternatyw i za wytłumaczenie jak to działa. Problem w tym, że szukam oryginalnych z każdą ich wadą i zaletą...

Dlatego zamieściłem temat w odpowiednim dziale .

Zamienić je można zawsze, o czym naprawdę nie trzeba mnie przekonywać.

A o tych z ASO wspomniałem, bo są nieco za krótkie.

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znaczy, wielkie nieporozumienie.

Wydaje mi sie jednak, ze bedzie problem znalesc tu takie w przyzwoitej jakosci.

Tak jak pisalem, sruby te, to od nowosci szrot i wiekszosc, przy pierwszej rozbiorce gaznika je wymienia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czas zmusił do imbusów. Jeżeli ktoś poszukuje to taki zestaw jak poniżej, można nabyć w Leroy Merlin w granicach 16 PLN.

Jakby jednak ktoś dysponował oryginałami, to czekam na info .

f98eb3545246305b00fdb24aab4b9897.jpg

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Share

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz regulamin oraz politykę prywatności.Regulamin Polityka prywatnościUmieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.