Skocz do zawartości

600S Odpala I Gaśnie


Gość diasdj
 Share

Rekomendowane odpowiedzi

Na początku sezonu zaobserwowałem przebicie na kablach wysokiego napięcia.
Moto nie wkręcało się na obroty.

 

1 Wymieniłem cewki. Problem został - do 3 tys i jak dodam gazu to gasnie.

kolanka nagrzewaja sie rownomiernie.

 

2. Spuscilem paliwo z gaznikow ustawiłem na pri odpalił za pierwszym razem pochodzil na 1-2 obrotow i zgasl.
teraz odpalam pochodzi kilka sekund i sam gasnie.

Zupelnie nei wiem co robić sprawdzałem czy nie przyczaslemprzewodu paliwowego.
Wyczerpały mi sie pomysły prosze o pomoc.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Filt był pełny paliwa
Wydaje mi sie ze fitr przepuszcza calkiem dobrze.
Przedmuchałem go jeszcze sprezarka. 

Edytowane przez diasdj
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pisze co masz zrobić , bo może nie zrozumiales wywal filtr paliwa jest o tym setka tematów więc po co zakładać kolejny? Acha dobrze mówisz wydaje Ci się że dobrze przepuszcza dokładnie tak jest wydaje Ci się ;)

Edytowane przez benywariat
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Beny dobrze radzi, wywal filtr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie mogę nigdzie znaleźć nowego filtra.
Orientuje się ktoś ile to może kosztować w ASO?
 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bandit nie posiada filtra paliwa więc w ASO go nie znajdziesz , dlatego jak go włożysz to są problemy, jak już musisz mieć choć nie wiem po co przecież w baku jest , to kup siateczkowy a nie papierowy , ale najlepiej wywal i nie poprawiaj fabryki ;)

Edytowane przez benywariat
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A własnie ze Bandit posiada fabryczny filtr paliwa, na dodatek w serwisówce jak byk o tym stoi.

Co do problemu to rzeczywiście filtr możne być do wymiany.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moj posiadal i nie bylo problemu. ale jak zakladalem nowe wezyki to kupilem nowy filtr ale nie pasowalo mi to wszystko jakos i dalem bez filtra bo w koncu jeden juz jest w kraniku :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A własnie ze Bandit posiada fabryczny filtr paliwa, na dodatek w serwisówce jak byk o tym stoi.

Co do problemu to rzeczywiście filtr możne być do wymiany.

Tak? A gdzie ten filtr?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3r71zh8lcorm_t.jpgyqnpa2q0h9tw_t.jpg

Edytowane przez Vodzu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3r71zh8lcorm_t.jpgyqnpa2q0h9tw_t.jpg

W mojej nic o tym nie ma rocznik 1995-2001, do którego rocznika to serwisowka? A tak serio kto pierwszy raz widzę filtr w bandziorze ;) . Tak czy siak wywal filtr bo ewidentnie brakuje mu paliwa

Edytowane przez benywariat
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

FIltr wygląda na fabryczny - 
Kolejne pytanie czy to prawda ze to dyszy 3-ciego gaźnika powinien być podłączony jakiś przewód?
(to ta dysza która jest skierowana w strone hamulca noznego, wszystkie inne skierowane w dol)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jaka dysza o czym mówisz? Daj zdjęcie . Do jednego z króćców powinien być podłączony wężyk z podciśnienia idący do kranika. A nie lepiej zadzwonić albo dać nr w profilu ,co wy nowi tak się boicie :D

Edytowane przez benywariat
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A nie lepiej zadzwonić albo dać nr w profilu ,co wy nowi tak się boicie :D

Boja sie, ze zadzwonisz i stana sie nieszczesliwymi posiadaczami drugiego motocykla i prenumeraty jakis chu... czasopism. :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

filtr chyba był w II generacji fabrycznie ale nie jestem pewny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Obojetnie czy byl filtr czy go nie bylo.

W tym wypadku, jezeli opis jest trafny, ze pochodzi pare sekund i gasnie to jest jaki inny feler.

Jezeli komory plywakowe sa pelne , to musi chodzic dluzej jak tylko pare sekund.

Przed dlubaniem mogl krecic do 3k, powyzej gasl tak? Przyczyna mogl byc filtr ale takze do dupy ustawione plywaki co rezultowalo niedostatecznym zasilaniem w paliwo. Ja nie tylko wywalilbym filtr ale i polozyl gazniki na stol i krok po kroczku szukal przyczyny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pioter to tak na szybko do sprawdzenia , ja bym zaczął od podstawowego serwisu skoro nie wiadomo kiedy był robiony czyli zawory , gaziory czyli czyszczenie , poziom paliwa, mieszanka i na końcu synchro, można też świece i spokój na sezon ;)

Edytowane przez benywariat
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Beny, masz racje. Jak juz to juz tylko kolega musialby dac wiecej input.

Znamy historie jego moto? Wiemy co bylo a co nie bylo robione? Mozna powiedziec, ze nie a krysztalowej kuli tez nie posiadam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mnie w każdym tego typu temacie brakuje podstaw....  historii motocykla u danej osoby, historii serwisowania co i kiedy było robione, jak dla mnie to jest punkt wyjścia do jakichkolwiek poszukiwań przyczyny a tak to przy takim opisie objawów i całego tematu to jak mamy pomóc?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siema kolego,

 

widać walczysz z motongiem od zakupu. Widziałem posty o kablach, cewkach i świecach. Może moto większego serwisu potrzebuje... ciężko pomóc dokładnie nie znając historii serwisu etc.

 

co wiesz z poniższego:

kiedy wymiana świec;

kolor świec sprawdzałeś? (to powie czy mieszanka dobra)

kiedy była regulacja zaworów:

kiedy synchro gaźników?

kiedy czyszczenie gaźników?

filtr powietrza, oleju zmieniałeś?

akumulator nowy/ albo stary i trzyma napięcie?

 

te cewki kable to coś o używkach pisałeś, że szukasz - nowe poszły czy używane w końcu?

 

Ogólnie jest tak, że jak podstawowe czynności serwisowe zrobisz to 90% motongów będzie śmigać bez zająknięcia.

 

Ebbniy opowieść hemingway'a co z tym moto to może się coś wyduma.

 

 

 

edit: sorry Lelon jakoś mi przeleciał Twój post i prawie, że duplikat walę  - no włacha, trzeba coś więcej wiedzieć.

Edytowane przez Havana Bob
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W mojej nic o tym nie ma rocznik 1995-2001, do którego rocznika to serwisowka? A tak serio kto pierwszy raz widzę filtr w bandziorze ;) . Tak czy siak wywal filtr bo ewidentnie brakuje mu paliwa

serwisówka do II generacji

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam II generacje a czego nie mam? Filtra paliwa i nic nie wskazuje, ze byl. :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Share

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz regulamin oraz politykę prywatności.Regulamin Polityka prywatnościUmieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.