Skocz do zawartości

Zwiększenie Mocy


Porucznik91
 Share

Rekomendowane odpowiedzi

Może wystarczyło by sięgnąć do instrukcji obsługi moto. Wszystkie układy paliwowe strojone są do optymalnej pracy z paliwem o liczbie oktanowej 91 w górę.

Zrobisz po prostu więcej kilometrów na jednym zbiorniku paliwa, później wymienisz świece i ogólnie będziesz się cieszył lżejszym portfelem.

O ile mnie pamieć nie myli, to gaźnikowce B6 i B12 strojone są na 86 w górę ;) Musze to jeszcze sprawdzić :)

 

Sprawdziłem- Jednak 91 :)

Edytowane przez Tomek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Wiedzialem, ze na gazie ziemnym najlepiej.  :takaemotka:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 months later...

Kiedyś wlałem paliwa najlepszego ze stacji schell ponad  6zł za litr i okazało się że silnik zaczoł lepiej wchodzić na obroty równiej pracował ,przyjemniej sie na tej bęzynie latało, ale szybko mi wyparowało....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W gsf650 nie warto robić tuningu w celu zwiększenia mocy. Musiałbym zacząć od zmiany krzywek na ostrzejsze, rozwiercić cylindry i w ogóle kupić 1250 :P

Edytowane przez deszczu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kup mojego :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W gsf650 nie warto robić tuningu w celu zwiększenia mocy. Musiałbym zacząć od zmiany krzywek na ostrzejsze, rozwiercić cylindry i w ogóle kupić 1250 :P

A my o tym wiemy.

Jestes pierwszym kogo znam, ktory to wyprobowal praktycznie. :takaemotka:

 

Ps.

 

Jeden sposob na "zwiekszenie" mocy w b6,5 ale istnieje. Wystarczy zrzucic z wagi. :D

Edytowane przez pioter
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja nie chciałem więcej mocy, chciałem poprawy dynamiki silnika. Efekt osiągnięty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeszcze dopisz że czujesz ten przyrost mocy i momentu  :hahahaha: 
chciałeś wrażeń to było zmienić przełożenia i byś w 150pln się zmieścił.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No nie mogę. Nie zależało mi na wzroście mocy ani niutów, tylko poprawie dynamiki pracy silnika.

 

Ile razy mam to napisać? :oczy: Bym chciał żeby lepiej się zbierał to bym jak piszesz zmienił przełożenie na zębatkach.

Edytowane przez deszczu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

widać za cichy miałeś ten wydech :P

 

nie wyśmiewać, miałem 650 i jeździło mi się super - nic mu nie brakowało

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na wykresie sprzed trzech lat mam na kole dwa razy więcej niutków niż to pól bandita w wodzie  :whistle:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kiedyś wlałem paliwa najlepszego ze stacji schell ponad  6zł za litr i okazało się że silnik zaczoł lepiej wchodzić na obroty równiej pracował ,przyjemniej sie na tej bęzynie latało, ale szybko mi wyparowało....

Paliwo podstawowe w PL to szczyny, na premium jest lekka poprawa ale to nic w porównaniu do Austrii czy DE, tam od razu czuję moc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nitro i tyle.

Ja kiedyś kaszla zrobiłem na sporta (ach to planowanie głowic i wałki z bydgoszczy) 

ciągle fajnie coś się rozpadało i musiałem lać benzynę czerwoną bo zwykła była fajna ale silnik nie gasł :P

i jak rozeszła mi się 1ka to daliśmy sportową rozeszły się przeguby, zrobione na sport to rama jebła

jak zrobiliśmy ramę na sport to korba bokiem wyszła

ale mina wieśniaków z bmw jak ich kaszel pomykał bezcenna.

coprawda potem się hamowało jak pociąg bo bębny nie są szczytem techniki ale to szczegół.

 

A na koniec się okazało, ze po co sie męczyć jak można jak szwagierczak wpierdolnąć silnik od motonga do kaszla i mieć 3 do setki fiacikiem.

Mina komendanta który chciał wdupić mandat za stanie na zakazie... ale panie władzo chłodnica walnęła... no pokaż pan... o proszę.... o ku...wa PRAWDZIWA CHŁODNICA :). ..... bezcenna.

 

 

Jednym słowem chcesz mieć supersporta z 650tki kup sobie z 5 silników od razu bo szkoda czas tracić ;).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No nie mogę. Nie zależało mi na wzroście mocy ani niutów, tylko poprawie dynamiki pracy silnika.

 

Ile razy mam to napisać? :oczy: Bym chciał żeby lepiej się zbierał to bym jak piszesz zmienił przełożenie na zębatkach.

 

 

A my tobie nie wierzymy.

Wpadles a teraz sie wypierasz. :takaemotka:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znajomy szwagra mówił mi kiedyś, że ma płytę dewede ze Sławomirem na lusterku i to mu z pińcet kuni daje....

Ale to w golfie było, na motórach się nie znam...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znajomy szwagra mówił mi kiedyś, że ma płytę dewede ze Sławomirem na lusterku i to mu z pińcet kuni daje....

Ale to w golfie było, na motórach się nie znam...

 

Tak jest. A mało tego. Ta płyta działa jak anty radar. Żadna milicja nie namierzy na radar takiej fury

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Share

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz regulamin oraz politykę prywatności.Regulamin Polityka prywatnościUmieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.